Dit jaar @ Grunn!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:29 schreef 3FMaster het volgende:
Net even het Serious request filmpje bekeken op de weblog van Coen. Damn, dan krijg ik toch weer kippevel.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:31 schreef Jimbo het volgende:
zo net wat spareribs gehad voor t ontbijt en nu kan de dag beginnen
gozahhhquote:
Ik denk dat het 1 groot feest wordt op de grote markt het voordeel is dat ik dan al gewoon kerstvakantie heb en dat betekent dat ik daar toch wel vaak te vinden ben denk ikquote:
ik voel een meet opkomenquote:
Nodige zal natuurlijk ook wel afhangen van de jocks in het GH, maar ik verwacht dit jaar een ijzersterke line-up. Als het weer een beetje wil meewerken dan gaat het een groot feest worden! Ik ga ook zeker vaak kijken. Collega's @ work trouwens ook. Het leeft nu alquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat het 1 groot feest wordt op de grote markt het voordeel is dat ik dan al gewoon kerstvakantie heb en dat betekent dat ik daar toch wel vaak te vinden ben denk ik
Wel een eind ja! maar die meet gaat er dit jaar zeker komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik voel een meet opkomen![]()
![]()
al is het tyfusver vanuit Rdam
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef Jimbo het volgende:
dalijk maar eens naar de AH, hallo zeggen tegen het lieve meisje dat mn broodjes bakt
Fok 3fm meet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een eind ja! maar die meet gaat er dit jaar zeker komen
hier zijn zowiezo al 4 mensen uit de provincie groningen en ik denk dat het groningen topic zijn eigen meet gaat houden tis een beetje een kliekje zoals ik gelezen heb kom er niet vaak en post er bijna nooitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. rond die periode maar eens een balletje opgooien hier of in het Groningen-topic
wat is datquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Binnenkort te horen in Flirt je stijf?
de meet is het idd waard jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. rond die periode maar eens een balletje opgooien hier of in het Groningen-topic
Ik heb daar ook nog nooit gepost, maar hier lopen genoeg mensen rond om een meet te gaan houdenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:39 schreef themauster het volgende:
hier zijn zowiezo al 4 mensen uit de provincie groningen en ik denk dat het groningen topic zijn eigen meet gaat houden tis een beetje een kliekje zoals ik gelezen heb kom er niet vaak en post er bijna nooit
Damn wat ontbijt jij lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:31 schreef Jimbo het volgende:
zo net wat spareribs gehad voor t ontbijt en nu kan de dag beginnen
Wie?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:39 schreef themauster het volgende:
[..]
hier zijn zowiezo al 4 mensen uit de provincie groningen en ik denk dat het groningen topic zijn eigen meet gaat houden tis een beetje een kliekje zoals ik gelezen heb kom er niet vaak en post er bijna nooit
Dan heeft de persoon met wie je wil flirten de keuze om uit eten te gaan of je wijst de persoon af en kiest voor het geld (75 euro). Maf itemquote:
Twijfel nog of ik er heen ga, maar reis met 40% korting , dus dan is het nog te doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou het ook een beetje laten afhangen van de jocks in het huis, maar die 40% is dan trouwens wel mooi meegenomenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik er heen ga, maar reis met 40% korting , dus dan is het nog te doen
Idee is best aardigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heeft de persoon met wie je wil flirten de keuze om uit eten te gaan of je wijst de persoon af en kiest voor het geld (75 euro). Maf item
alles wat dr van de avond ervoor over is komt linea recta als mn ontbijtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Damn wat ontbijt jij lekker, pizza , shoarma en spareribs
ohhhh DAT !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heeft de persoon met wie je wil flirten de keuze om uit eten te gaan of je wijst de persoon af en kiest voor het geld (75 euro). Maf item
zon zon zon hierquote:
Neem je Roel dan ook even mee?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vanuit Brabant is het wel erg ver, maar misschien dat ik ook wel kom
zon wolkje zonquote:
Whehehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:48 schreef Jimbo het volgende:
ohhhh DAT !haha vorige keer meet die gast die homo was en die andere niet
allemaal vrouwen opnoemen
en wat dacht je van wouter
Ühhmmm ja aardig gast
ja die wil op date met je
OHHH maaruh ik ben helemaal geen homo !
jullie krijgen het glazen huis alquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
''t is weer niet eerlijk verdeeld
Hier nietquote:
Ah, tof!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als hij ook met het OV gaat, is de kans groot dat ik 'em idd zie.
Haha, dat maakt wel wat goed jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie krijgen het glazen huis al
Ook qua temperatuur ziet het er volgens mij wel goed uit? 't is hier wel iets lichter geworden, maar het regent nog altijd flink door. Volgens mij gaat het ook nog wel een paar uur duren..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hier nieteen beetje bewolkt maar het zonnetje schijnt wel
![]()
Ja dat klopt. Heb net even op buienradar gekeken. Hier (overijssel) blijft het ook nog wel een poos regenen denk ik. Volgende week word het beter las ik ergens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook qua temperatuur ziet het er volgens mij wel goed uit? 't is hier wel iets lichter geworden, maar het regent nog altijd flink door. Volgens mij gaat het ook nog wel een paar uur duren... Hopen op beterschap voor morgen.
Klopt, volgende week schijnt het eindelijk eens goed weer te gaan worden. Droog en 15+quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Heb net even op buienradar gekeken. Hier (overijssel) blijft het ook nog wel een poos regenen denk ik. Volgende week word het beter las ik ergens.
Don't even think about it!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:21 schreef 3FMaster het volgende:
Waarneer draaien ze nou weer eens AGT?
Je bent dus wat CD's/LP's rijkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef themauster het volgende:
even naar de lokale platenboer geweest heb het album van Lily Allen gekocht en mijn vriendin Lady Gaga
Daarna even naar mijn ouders geweest om nog wat albums die van mij zijn opgehaald en wat platen meegenomen want ik ga volgende week toch maar een platenspeler kopen.
Ik heb trouwens mijn eerste album die ik ooit kreeg ook meegenomen wat nog vinyl is.
Moest meteen denken aan Gerard en Michiel want dat was Bert en Ernie vieren Sinterklaas
Konden ze dat nog maar een keer weer doen dat was gewoon geweldig!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:45 schreef 3FMaster het volgende:
Bij dit liedje moet ik altijd denken aan Radio 555..
Thanks, ben net ingeschakeldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:55 schreef MarijeH het volgende:
Hans, formule 1 is nu op tv. Op rtl 7.
Goed bezig !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:17 schreef Jimbo het volgende:
hihi jimbo maakt cake
check mn feminim kant
Leek net alsof ik 538 luisterdequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:16 schreef -Hans- het volgende:Sidney Samson - Riverside motherfucker !
![]()
Wat een track !
Cee ! Een Nanooooooo Nanooooo gekocht? Nice !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:21 schreef Cee het volgende:
Heb een Nanooooo Nanooooo gekocht.
Nu eerst een halve avond m'n iTunes op orde brengen zodat hij alles mooi synchroniseert en niet meteen volplempt met bagger die er nog opstaat van toen ik de laatste keer luisterde via iTunes, wat rond 2006 geweest moet zijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cee ! Een Nanooooooo Nanooooo gekocht? Nice !![]()
Ik zou dan toch voor je Apple laptop kiezen. iTunes is voor de Mac, en op windows werkt het gewoon echt niet. Slooooom!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:26 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel alleen nog of ik de iTunes op m'n pc ga gebruiken als über-iTunes, of de iTunes op m'n derdehands iBook laptop, waarop een stuk minder GB kwijt kan maar 't is wel een Apple en hij is minder virus-gevoelig dan m'n pc, die ik sinds ik m'n laptop op de kop getikt heb, voornamelijk gebruik als download-dinosauriër en opslagbak.
Any tips?
Xbox Elitequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef Jimbo het volgende:
ik wil een zwarte xboxdeze witte pas ech zo totaal niet bij mn tv ect
Oef, lastig! Ik zou toch kiezen voor de meeste opslagruimte en in dit geval dus de pc. PC is natuurlijk wel virus gevoeliger, maar daar zijn virusscanners voor uitgevondenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:26 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel alleen nog of ik de iTunes op m'n pc ga gebruiken als über-iTunes, of de iTunes op m'n derdehands iBook laptop, waarop een stuk minder GB kwijt kan maar 't is wel een Apple en hij is minder virus-gevoelig dan m'n pc, die ik sinds ik m'n laptop op de kop getikt heb, voornamelijk gebruik als download-dinosauriër en opslagbak.
Any tips?
4e generatie, 8gb (ik twijfelde nog of ik moest wachten tot ik later dit jaar in de VS voor een paar tientjes minder een 16gb kan kopen maar ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor je Apple laptop kiezen. iTunes is voor de Mac, en op windows werkt het gewoon echt niet. Slooooom!
Heb je die nieuwe Nano gekocht?
Oh ja nou heb ik een dilemma.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, lastig! Ik zou toch kiezen voor de meeste opslagruimte en in dit geval dus de pc. PC is natuurlijk wel virus gevoeliger, maar daar zijn virusscanners voor uitgevonden. Juist voor het downloaden is zo'n iBook wel erg prettig omdat het wat minder vatbaar is voor virussen. Moet trouwens wel zeggen dat zo'n iBook voor het multimedia gebeuren wel erg gaaf is.
Ik zou voor de pc kiezen, maar ook meer omdat ik met een iBook/MAC niet onwijs veel ervaring heb.
Haha, sorry daarvoorquote:
ik ben zeker de enige die itunes op de PC perfect vind werken ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
4e generatie, 8gb (ik twijfelde nog of ik moest wachten tot ik later dit jaar in de VS voor een paar tientjes minder een 16gb kan kopen maar ik
a) ben ongeduldig
b) sta al zo'n 6 jaar lang iedere keer kwijlend naar iPods en mensen met iPods te kijken
c) heb m'n 4gb-Creative Zen die ik tot nu toe gebruikte nog nooit zo vol hoeven gooien dat ik geen ruimte meer over had.
En inderdaad, ik zit nu met m'n iTunes te klooien op de pc en met de Kerst hoop ik dat het programma is opgestart.
Ik denk dat ik dan maar naar m'n laptop verhuis. Als ik na een tijdje toch tot de ontdekking kom dat m'n laptop-iTunes te vol raakt waardoor ie haast geen schijfruimte meer over heeft, is het dan heel lastig om iTunes-synchronisatie via de PC te laten lopen? Of raakt de Nanooo nanooo dan over de flos?
Ik weet dat ik dit beter in DIG kan vragen maar jullie zijn wat mij betreft Alleswetend, beter betrouwbaar en niet zo flauw als een of andere iPod-virgin domme vragen stelt.
Ik ga zometeen Kelly Clarkson kopen voor 99ct, dit liedje vind ik zo leuk!
Ik ben toch nog aan het klooien en ik moet zeggen, na een trage update/installatie, lukt de rest toch redelijk vlot.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben zeker de enige die itunes op de PC perfect vind werken ?
Dat worden extra kikkers om de pijn te verwachtenquote:
Ik denk op dit moment vooral aan panadol plusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat worden extra kikkers om de pijn te verwachten.
kiespijnquote:
Ik heb geen idee welke generatie ik hebquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
4e generatie, 8gb (ik twijfelde nog of ik moest wachten tot ik later dit jaar in de VS voor een paar tientjes minder een 16gb kan kopen maar ik
a) ben ongeduldig
b) sta al zo'n 6 jaar lang iedere keer kwijlend naar iPods en mensen met iPods te kijken
c) heb m'n 4gb-Creative Zen die ik tot nu toe gebruikte nog nooit zo vol hoeven gooien dat ik geen ruimte meer over had.
En inderdaad, ik zit nu met m'n iTunes te klooien op de pc en met de Kerst hoop ik dat het programma is opgestart.
Ik denk dat ik dan maar naar m'n laptop verhuis. Als ik na een tijdje toch tot de ontdekking kom dat m'n laptop-iTunes te vol raakt waardoor ie haast geen schijfruimte meer over heeft, is het dan heel lastig om iTunes-synchronisatie via de PC te laten lopen? Of raakt de Nanooo nanooo dan over de flos?
Ik weet dat ik dit beter in DIG kan vragen maar jullie zijn wat mij betreft Alleswetend, beter betrouwbaar en niet zo flauw als een of andere iPod-virgin domme vragen stelt.
Ik ga zometeen Kelly Clarkson kopen voor 99ct, dit liedje vind ik zo leuk!
Hmja, denk dat dat het medicijn van vanavond is (als 't dan nog niet weg is).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Fijn, zo in het weekend. Pijnstillers, wijntje erbij, nog een, en nog een, verdovend effect?
Ik ga NU penne pasta met courgette en scharrelkipfilet en ui en champignons en creme fraiche maken met pijnboompitjes eroverheen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:14 schreef Jimbo het volgende:
dalijk maar eens een pizza makenheti s gewoon al 5 uur
en ik ben al 4 hele uren wakker
Ik ga strax rosti met ham, kaas en ui maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:14 schreef Jimbo het volgende:
dalijk maar eens een pizza makenheti s gewoon al 5 uur
en ik ben al 4 hele uren wakker
ja als je me nou uitnodigt hoef je niet alleen te etenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga NU penne pasta met courgette en scharrelkipfilet en ui en champignons en creme fraiche maken met pijnboompitjes eroverheen.
En dan lekker alleen opvreten haaaa mjam mjam mjam.![]()
ook lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ga strax rosti met ham kaas en ui maken.
Lamstraal! Oud-Hollandsch gezegde zegt:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef Jimbo het volgende:
ook lekkerik heb geen tosti-ijzer meer
en wil er al de hele week een kopen maar heb geen tijd elke x
Fail! Toen hadden ze nog geen tosty-ijzermasjien!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Lamstraal! Oud-Hollandsch gezegde zegt:
"Er is nooit ende te nimmer gene tyd om ene tosty-ijzermasjien aen te schaffen."
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Lamstraal! Oud-Hollandsch gezegde zegt:
"Er is nooit ende te nimmer gene tyd om ene tosty-ijzermasjien aen te schaffen."
big america texasquote:
Is vanavond ook weer MotD ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:58 schreef borisz het volgende:
Hole in the Wall op BBC 1, geweldig programma.
Nope, vanwege interlandvoetbal en dat zit niet meer bij de BBC.quote:
en toen was ie opquote:
Hier in het oosten schijnt de zon. Dat had ik na al die regen niet echt meer verwachtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:02 schreef -Hans- het volgende:
"Later in de week 14 graden! "
Woehoe.
Hier in het Noorden is het eindelijk droog geworden
Shit, dat is jammerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope, vanwege interlandvoetbal en dat zit niet meer bij de BBC.
Dat heb je snel gedaanquote:
De zon heeft hier inmiddels al plaatst gemaakt voor een bijzonder grijze lucht.. Dan zal het zometeen wel weer even gaan regenen. 't is lang geleden dat het zolang heeft geregend (echt de hele dag heel hard).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:06 schreef MarijeH het volgende:
Hier in het oosten schijnt de zon. Dat had ik na al die regen niet echt meer verwacht
De Rosti met ham, kaas en ui was
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Vandaag ben ik er ook tussen 18:30 en 20:00, geen Bundesliga (dé voetbalcompetitie van Europa) op TV.
Vandaag ook zin in het Europese voetbalgeweld of zit je finaal onder de plak?
nikki is ook zo fucking kleinquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En je kunt er ook mee dwergwerpen, net zoals met Duffy.
Super plaat ditquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
TAKE ME OUT!!!
Hij staat bij mij op de kaart!!![]()
![]()
ik denk dat ze er mooit tussen past met 1.57 oidquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe klein schat je?
Lily Allen is 1.55 lang, Duffy slechts vier cm langer.
Hoop het!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch maar ff met tandartsenpost gebeld en kon meteen ff langskomen (ondanks dat spreekuur net was afgelopen). Geholpen door een erg leuk ogende tandarts (dat verzachtte de pijn een beetje). Bij apotheek wat zut gehaald die ik 's avonds op m'n kiezen moet smeren. Eens kijken of dat helpt...
Bundesliga heerst ook jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Vandaag ben ik er ook tussen 18:30 en 20:00, geen Bundesliga (dé voetbalcompetitie van Europa) op TV.
Vandaag ook zin in het Europese voetbalgeweld of zit je finaal onder de plak?
hoop het voor jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch maar ff met tandartsenpost gebeld en kon meteen ff langskomen (ondanks dat spreekuur net was afgelopen). Geholpen door een erg leuk ogende tandarts (dat verzachtte de pijn een beetje). Bij apotheek wat zut gehaald die ik 's avonds op m'n kiezen moet smeren. Eens kijken of dat helpt...
Oja, dat is waar ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:39 schreef MarijeH het volgende:
OPGELET: Vannacht gaat de zomertijd in. De klok gaat een uur vooruit.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:39 schreef MarijeH het volgende:
OPGELET: Vannacht gaat de zomertijd in. De klok gaat een uur vooruit.
Hij zichzelf ook (zegt ie op Twitter)... nu zit 'ie met een pallet overtollige toastjes opgescheept!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:43 schreef T3hTommay het volgende:
Hm, zei Ekdom gisteren niet dat hij vandaag bij Ik hou van Holland zou zijn? Ik mis hem
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij zichzelf ook (zegt ie op Twitter)... nu zit 'ie met een pallet overtollige toastjes opgescheept!
Nederland - Schotland. Wk kwalificatiewedstrijd.quote:
Die is goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:17 schreef borisz het volgende:
KLAAS JAN HUNTELAAR tralalalala
quote:
2-0? Doelpunt gemist. Wat voor soort doelpunt was het?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
The Virgins - Rich Girls
Van Persiiiiieeeeee
Kopbal in de 45+2 minuutquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
2-0? Doelpunt gemist. Wat voor soort doelpunt was het?
Van Persiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
2-0? Doelpunt gemist. Wat voor soort doelpunt was het?
bah t is dat ik me niet lekker voel anders had ik nu bij een maat thuis ana het bier gezeten en voetbal gekekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nederland - Schotland. Wk kwalificatiewedstrijd.
tof!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Mag een dagje meelopen met UruzganFM. Als alles weer rustig is.
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Wow, dat is wel tof zeg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Beterschap.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bah t is dat ik me niet lekker voel anders had ik nu bij een maat thuis ana het bier gezeten en voetbal gekeken
Vielen de spareribs als ontbijt niet lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bah t is dat ik me niet lekker voel anders had ik nu bij een maat thuis ana het bier gezeten en voetbal gekeken
dankjequote:
Wordt er nog geluisterd naar uruzfanfm ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
ik bedenk me net, ik voel me al helemaal ingeburgerd hier bij het 3fm topicterwijl ik dr met SR alleen maar kwam om te spammen en noortje
te vervelen.
Sinds je dat laatste hebt laten vallen ben je een best leuke mede poster gewordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
ik bedenk me net, ik voel me al helemaal ingeburgerd hier bij het 3fm topicterwijl ik dr met SR alleen maar kwam om te spammen en noortje
te vervelen.
hehequote:
Ah, bij Kristel dus, want die neemt vanaf komende week de presentatie over van Miranda.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Idd ja ! Geluid staat op mute, maar met een schuin oog kijk ik naar de beelden en ik zie vooral Nederlanders die op de grond liggen omdat ze, al dan niet terecht, pijn hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe
trouwens wat zijn die nederlandse voetballers een stel aanstellerskrijgt ie een tikje tegen zn hoofd en gelijk liggen en huilen
Misschien omdat de meeste spelers te fragiel zijn voor topvoetbal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd ja ! Geluid staat op mute, maar met een schuin oog kijk ik naar de beelden en ik zie vooral Nederlanders die op de grond liggen omdat ze, al dan niet terecht, pijn hebben.
Woensdag, Kristel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is wel tof zeg!. Ik geloof dat de nieuwe UruzganFM jock over een paar dagen begint
Jeppers.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, bij Kristel dus, want die neemt vanaf komende week de presentatie over van Miranda.
Overigens is Uruzgan.FM wel in een compleet andere studio, dus ik zal je wel niet tegenkomen.
trustenquote:
Navondquote:
Hoe is het met je kies?quote:
Das mooi k*t danquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut. Net nog een ibuprofen erin gegooid, maar nog steeds ruk.
Je kan ook overvragenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef Jimbo het volgende:
en nog even 4-0 maken voor het af te maken
Kill it all with wodka. Of cognac.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut. Net nog een ibuprofen erin gegooid, maar nog steeds ruk.
Lekkere mixen weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef Daniellippens het volgende:
Hallikidee Hallooooo
Ben benieuwd hoe ze het zal gaan doenquote:
Ejquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien omdat de meeste spelers te fragiel zijn voor topvoetbal.
Vooral bij Arjen Robben valt dat op.
Op een WK kan alles gebeuren, voorlopig zet ik in op een kwartfinale. Onze middenveld/aanval is top, misschien wel de beste van de wereld maar achterinquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Op de radio wel, in de ArenA niet meer.
Woensdag kan Nederland de tickets ophalen (evenals Australië), maar ik heb geen vertrouwen in een goed resultaat op het WK.
(Ik moet overigens voorzichtig zijn, in VBL ben ik onderdeel van de digitale schandpaal en dankzij die sukkel van een Kevin Kilbane mag ik andermaal diep door het stof.)
Ej Daniel ! puike platen/mixen weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef Daniellippens het volgende:
Hallikidee Hallooooo
En dan heb je de uitstekende keepers die goed zijn met lage ballen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Op een WK kan alles gebeuren, voorlopig zet ik in op een kwartfinale. Onze middenveld/aanval is top, misschien wel de beste van de wereld maar achterin.
n00b.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Met die ibu en panadol in m'n mik sla ik dat maar ff over
Goh, jij ook al een account?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Straks live vanuit Miami DJ Hardwell!
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Te gek ! en wees welkomquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Van wie is die? kan `m nergens vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
W00t !! Riverside motherfucker
wat 'n track!![]()
Ik heb 'm helaas ook nog niet digitaal (ook nog niet echt fanatiek gezocht), maar de plaat is van Sidney Samson. Wat een trackquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van wie is die? kan `m nergens vinden
Sidney Samsonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van wie is die? kan `m nergens vinden
Sidney Samson kan live ook zeer puick draaienquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb 'm helaas ook nog niet digitaal (ook nog niet echt fanatiek gezocht), maar de plaat is van Sidney Samson. Wat een track
Haha, dat is wel kud jaquote:zometeen maar gaan pitten, moet om 0600uur beginnen![]()
en dan kunnen we ook nog een uur korter slapen
![]()
![]()
![]()
Ken eigenlijk heel weinig van die gast, maar Riverside is echt te gruwelijk. Zal wel eens even wat op het net gaan neuzen naar werk van hemquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:22 schreef borisz het volgende:
Sidney Samson kan live ook zeer puick draaien
Beterschap/sterkte Roelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pitten en hopelijk morgen zonder kiespijn weer op.
Trustenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pitten en hopelijk morgen zonder kiespijn weer op.
Nopequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:41 schreef Christiaan het volgende:
Is Sander nou weg of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |