Wordt er nog geluisterd naar uruzfanfm ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Mag een dagje meelopen met UruzganFM. Als alles weer rustig is.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
ik bedenk me net, ik voel me al helemaal ingeburgerd hier bij het 3fm topicterwijl ik dr met SR alleen maar kwam om te spammen en noortje
te vervelen.
Sinds je dat laatste hebt laten vallen ben je een best leuke mede poster gewordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
ik bedenk me net, ik voel me al helemaal ingeburgerd hier bij het 3fm topicterwijl ik dr met SR alleen maar kwam om te spammen en noortje
te vervelen.
hehequote:
Ah, bij Kristel dus, want die neemt vanaf komende week de presentatie over van Miranda.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Mag een dagje meelopen met UruzganFM. Als alles weer rustig is.
Idd ja ! Geluid staat op mute, maar met een schuin oog kijk ik naar de beelden en ik zie vooral Nederlanders die op de grond liggen omdat ze, al dan niet terecht, pijn hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe
trouwens wat zijn die nederlandse voetballers een stel aanstellerskrijgt ie een tikje tegen zn hoofd en gelijk liggen en huilen
Misschien omdat de meeste spelers te fragiel zijn voor topvoetbal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd ja ! Geluid staat op mute, maar met een schuin oog kijk ik naar de beelden en ik zie vooral Nederlanders die op de grond liggen omdat ze, al dan niet terecht, pijn hebben.
Woensdag, Kristel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is wel tof zeg!. Ik geloof dat de nieuwe UruzganFM jock over een paar dagen begint
Jeppers.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, bij Kristel dus, want die neemt vanaf komende week de presentatie over van Miranda.
Overigens is Uruzgan.FM wel in een compleet andere studio, dus ik zal je wel niet tegenkomen.
trustenquote:
Navondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |