Ik post wel de hints en de namen met rollenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:39 schreef Trevland het volgende:
Maar niemand heeft geen id wie de andere maffia zijn?
quote:
kunnen we lachenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik post wel de hints en de namen met rollen
Tranquiloquote:
Is dat erg?quote:
Ik ben heul niet achttienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:04 schreef ajf het volgende:
Hints nacht 1:
Dit mag nog maar net> -SG- is net 18 geworden
wilde het niet echt lukken > -SG- gepost in "vrienden die niet kunnen versieren"
Stomme Griet> -SG- dus
teveel alcohol > hobby CaLex is bier drinken
afvragend waar hij was > CaLex gepost in "vreemde straatnamen"
4 stappen> CaLex geregisteerd op 4 juli
Hints nacht 2:
stenen beeld > -SG- gepost in "een award winnen"
“Wat Je Ziet Ben Je Zelf” en “De Leescoupé” > allebei op woensdagavond op tv, sig van –SG- is van een woensdag
rende de kamer door > --> -SG- gepost in: "Tikkie jij bent ‘m"
Hints nacht 3:
Bijna volledig onherkenbaar> zie fobo Dracu
grote twijfel> in fobo van Dracu> kleur ogen blauw-grijs geloof ik
Omgekeerde wereld> Fastfox' MSN naam
zoiets draag je toch niet!> FF gepost in "doe jij vandaag je korte broek aan"
quote:
Jouw MSN-naam is msn@f.nl Normaal komt msn pas na de . Omgedraaid dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:20 schreef FastFox91 het volgende:
"Omgekeerde wereld> Fastfox' MSN naam"
Wat bedoel je daarmee precies? Volgens mij heb ik niemand van fok op msn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:10 schreef ajf het volgende:
Vorig deel, WurM. Ik zal ze morgen in de OP zetten.
Ok, duidelijk. Maar kan je nu even mijn msn adres beetje bewerken, ivm spambots.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Jouw MSN-naam is msnsdfsdf@fsdfastfox.nl Normaal komt msn pas na de . Omgedraaid dus
Wie is we?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
Dracu Trevland en sg hadden we. Geen van drieën door hints. Degene die we wel door hints hadden waren dorp
Hoe wist je dracu dan?(mij door hints kon ook niet)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
Dracu Trevland en sg hadden we. Geen van drieën door hints. Degene die we wel door hints hadden waren dorp
Gedrag. Jou een beetje door gedrag maar toen kwamen we er ook nog achter dat je gezegd had dat Calex je BG was, thanks for that Sybquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe wist je dracu dan?(mij door hints kon ook niet)
Mijn geliefde ook nog..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe wist je dracu dan?(mij door hints kon ook niet)
Ja, gare hints wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:09 schreef Syb-rund. het volgende:
Was wel echt stupide, ik had al die calex hints gevonden nog echt gevonden ook, maar ik vond ze verbleken met die van barra
Als er genoeg aanmeldingen zijn welquote:Op zondag 29 maart 2009 19:38 schreef Ezechielk het volgende:
Begint er maandag weer een nieuwe ronde?
Schrijf je in danquote:Op zondag 29 maart 2009 19:47 schreef Beach het volgende:
Ik wil meedoen!
meneer is te lui om het topic ff door te lezen/scrollenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
Wat was 't uiteindelijke lijstje? Ik wil weten hoeveel mafia ik goed gegokt had.
2 stuksquote:Op maandag 30 maart 2009 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
Wat was 't uiteindelijke lijstje? Ik wil weten hoeveel mafia ik goed gegokt had.
Wel gedaan, vluchtig. Maar ik zag 't zo snel niet staan. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
meneer is te lui om het topic ff door te lezen/scrollen
Ha! Niet slechtquote:
quote:
Je bent gewoon jaloers!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]en er nog trots op zijn ook
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat
Om 19:00 ging de inschrijving op slot he?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:17 schreef CaLeX het volgende:
1. Susi
2. Trev
3. FastFox91
4. Ezechielk
5. Beach
6. CaLex
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Om 19:00 ging de inschrijving op slot he?
De inschrijving duurt gewoon net zo lang tot er genoeg spelers zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Om 19:00 ging de inschrijving op slot he?
dus dat wordt ff spammenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De inschrijving duurt gewoon net zo lang tot er genoeg spelers zijn
Doe je goed!quote:
dT!!!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:51 schreef timmmmm het volgende:
*zich aanmeld, maar te lui is lijstje te zoeken.
Yippiequote:Op donderdag 2 april 2009 21:51 schreef timmmmm het volgende:
*zich aanmeld, maar te lui is lijstje te zoeken.
Oei, ik vind het zorgwekkend dat dat het enige is wat je aan fouten eruit haalt. Je kan wel zien dat jij ook maar weinig oefening hebt gehad, de laatste 10 wekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Doe 's rustig, ff een break is wel prettigquote:Op zaterdag 4 april 2009 07:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
8 deelnemers, 2 spelleiders. Wat klopt hier niet?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Doe 's rustig, ff een break is wel prettig
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Wie lijdt deze ronde eigenlijk?Ik zie geen foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, zoals het er zo staat, is er geen vraag. Dan is het antwoord zó overduidelijk namelijk.quote:
Heldin!quote:Op zondag 5 april 2009 17:25 schreef MaJo het volgende:
Kijk ik meld me aan en het loopt meteen storm![]()
Snap em nietquote:
Yee, welkomquote:Op maandag 6 april 2009 17:46 schreef MazigeWafkees het volgende:
1. Susi
2. Trev
3. FastFox91
4. Ezechielk
5. Beach
6. CaLex
7. timmmmm
8. Koekz
9. MaJo
10. Nembrionic
11. Rucebo
12. Mazigewafkees
Wie is PP ook alweer?quote:
Niemand, dus dat scheeltquote:
Tof !quote:
Ojaquote:Op maandag 6 april 2009 17:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik lui ben en te weinig naar hints zoek.
Oh jaquote:
Een betere vraag zou zijn: wat nietquote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jaEn wat was daar ook alweer mis mee?
Hmmm, kan me het niet echt op die manier herinnerenquote:Op maandag 6 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een betere vraag zou zijn: wat niet
Relschoppertje
Dat was je toch al?quote:Op maandag 6 april 2009 17:51 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben nu al gek op Nem.
Ach, zie het als Big Brother: je hebt er altijd één nodigquote:Op maandag 6 april 2009 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, kan me het niet echt op die manier herinnerenWeinig indruk op me gemaakt blijkbaar
In het maffiaspel zijn er alleen helaas meer relschoppers dan niet relschoppersquote:Op maandag 6 april 2009 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, zie het als Big Brother: je hebt er altijd één nodig
En dat zijn stuk voor stuk mensen die voor BB zijn afgewezenquote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
In het maffiaspel zijn er alleen helaas meer relschoppers dan niet relschoppers
quote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat zijn stuk voor stuk mensen die voor BB zijn afgewezen
Het duurde even..ik kon écht niets bedenken en die van jouw was te makkelijk om niet te antwoordenquote:
Kijk anders even op nummer 7.quote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef MaJo het volgende:
Kom timmmmm en Isdatzo geef je gelijk even op
Niet lullen maar poetsen
Awwwquote:Op maandag 6 april 2009 18:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk anders even op nummer 7.
Met Isdatzo die mee moet doen ben ik het wel eens. Anders is het toch niet echt
Én isdatzo én PP weg trek ik niet hoor
Och, dat overleef ik...quote:Op maandag 6 april 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zelfs hara is spoorloos verdwenen nu
over stalken gesproken, ik krijg net zo'n pm van je oom; hij vraagt zich af of je al een vriend hebtquote:
Alleen maar omdat mijn inbox al vol isquote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
over stalken gesproken, ik krijg net zo'n pm van je oom; hij vraagt zich af of je al een vriend hebt
Hahaquote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
over stalken gesproken, ik krijg net zo'n pm van je oom; hij vraagt zich af of je al een vriend hebt
quote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen maar omdat mijn inbox al vol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
Timmmm op youtube, cuuuute![]()
http://www.jaggle.nl/index.php/media/item/stop_calling_me_a_homo/
hij lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is mijn hoofd groter, vierkanter en puistiger
Ik schaam me
Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:59 schreef FP128 het volgende:
Heb geen tijd gehad om de eerste post te lezen maarre waar gaat dit topic eigenlijk over?
Correctie, lees de eerste post. Een of andere mongool heeft besloten het hele spel NIET in de OP te zetten. Dan krijg je dit soort vragen dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkelijk waar..lees de OP en je weet het.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:18 schreef Susi het volgende:
Het is nu de vierde of vijfde post geloof ik. Die plaatjes moeten gewoon samengevoegd worden met de tekst, told ya
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correctie, lees de eerste post. Een of andere mongool heeft besloten het hele spel NIET in de OP te zetten. Dan krijg je dit soort vragen dus.
Gevonden!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef Ladidadida het volgende:
Dan doen jullie dat lekker als jullie OP's maken
Wtf is jouw probleem? Er staat duidelijk in de eerste post waar het over gaat. En die mongool was ik. De tweede post is de uitleg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correctie, lees de eerste post. Een of andere mongool heeft besloten het hele spel NIET in de OP te zetten. Dan krijg je dit soort vragen dus.
even ter correctie die "tweede" post is meestal niet als 2de aangezien soms een lolbroek zoals ik wel eens een fipo maaktquote:Op woensdag 8 april 2009 00:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Wtf is jouw probleem? Er staat duidelijk in de eerste post waar het over gaat. En die mongool was ik. De tweede post is de uitleg.
Wat mijn probleem nu is, of in het algemeen?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Wtf is jouw probleem? Er staat duidelijk in de eerste post waar het over gaat. En die mongool was ik. De tweede post is de uitleg.
Meeloperquote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef Syb-rund. het volgende:
ik schrijf me in als jullie 16 mensen hebben
Tsja, je zou je ook gewoon kunnen afvragen wat er de bedoeling van is, en dan heel normaal ons kunnen vragen waarom we dit hebben ingevoerd en dan zou je een heel normaal antwoord hebben gekregen.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat mijn probleem nu is, of in het algemeen?
Nu is het probleem dat je verwacht dat men als ze meer willen weten over dit spel, ze verder kijken dan hun neus lang is. Dat doet men nooit. Zet daarom gewoon de speluitleg in de OP, samen met die lompe plaatjes. Ik snap sowieso niet wat die dingen toevoegen, maargoed, dat is een tweede.
In het algemeen is mijn probleem dat ik geestelijk gestoord ben.
Dáárom die geile plaatjesquote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat mijn probleem nu is, of in het algemeen?
Nu is het probleem dat je verwacht dat men als ze meer willen weten over dit spel, ze verder kijken dan hun neus lang is. Dat doet men nooit. Zet daarom gewoon de speluitleg in de OP, samen met die lompe plaatjes. Ik snap sowieso niet wat die dingen toevoegen, maargoed, dat is een tweede.
In het algemeen is mijn probleem dat ik geestelijk gestoord ben.
Als ik in ajf zijn bek pis, proef jij het dan ook?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, je zou je ook gewoon kunnen afvragen wat er de bedoeling van is, en dan heel normaal ons kunnen vragen waarom we dit hebben ingevoerd en dan zou je een heel normaal antwoord hebben gekregen.
Maar prima als jij het zo wilt doen
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ik in ajf zijn bek pis, proef jij het dan ook?
[..]
[..]
Als ik morgen tijd heb, zal ik er even om glimlachenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zou daar een verband tussen zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef Trevland het volgende:
Goh ik ben ook weer even weg en er is al weer een halve orgie aan de gang
Dit valt bij mij nog mee! Wacht maar tot het spel begintquote:
Toch gek. Ik vraag Ladidiaidaia iets en jij geeft antwoord?? T was geen retorische vraag ...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik morgen tijd heb, zal ik er even om glimlachen
Er wordt jou hier vaak ook niets gevraagd en toch post je. Da's ook best gek.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Toch gek. Ik vraag Ladidiaidaia iets en jij geeft antwoord?? T was geen retorische vraag ...
Ik ben geen vreemde in het maffiaspelquote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef timmmmm het volgende:
Dit valt bij mij nog mee! Wacht maar tot het spel begint![]()
Of in MEN. Anywhere but herequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
't Gaat denk nog heel lang duren voordat we een nieuw potje gaan beginnen. Ik zie wel een pm verschijnen
En ik denk dat we stiekem in GC toch al snel wat meer nieuwe deelnemers hadden gehad![]()
Das niet waar, er word vaak genoeg wat aan hem gevraagd.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Er wordt jou hier vaak ook niets gevraagd en toch post je. Da's ook best gek.
Maar wel in het maffiaspel met mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben geen vreemde in het maffiaspel
NIETquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Das niet waar, er word vaak genoeg wat aan hem gevraagd.
Meestal iets in de trant van "Wil je ff snel oprotten?" etc
NEE HOOR!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
't Gaat denk nog heel lang duren voordat we een nieuw potje gaan beginnen. Ik zie wel een pm verschijnen
En ik denk dat we stiekem in GC toch al snel wat meer nieuwe deelnemers hadden gehad![]()
Onzin, ik denk dat dat echt maar heel weinig zou schelen, als het al iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
Ik heb er in het begin voor gevochten, maar het hielp nietquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:46 schreef Clesar03 het volgende:
Zijn jullie nu nog niet begonnen?
Ik vlieg morgen/vandaag weer terug naar Nederland, dus ik kan weer meedoen, mochten jullie nog willen beginnen
1. Susi
2. Trev
3. FastFox91
4. Ezechielk
5. Beach
6. CaLex
7. timmmmm
8. Koekz
9. MaJo
10. Nembrionic
11. Rucebo
12. Clesar03
13. Mazigewafkees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 12 april 2009 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Fijne pasen iedereen
Speciaal voor de eierzoekers:Die zag ik niet aankomen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Misschien dat BeamoL wel een rondje mee wil doen. Maar dan moeten alle jankers ook gewoon meedoen (jullie weten wel wie). Nog een keer een gouwe ouwe ronde. Hara enzo ook.quote:
Puick plan.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Misschien dat BeamoL wel een rondje mee wil doen. Maar dan moeten alle jankers ook gewoon meedoen (jullie weten wel wie). Nog een keer een gouwe ouwe ronde. Hara enzo ook.
Ik sta al op de lijst.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Misschien dat BeamoL wel een rondje mee wil doen. Maar dan moeten alle jankers ook gewoon meedoen (jullie weten wel wie). Nog een keer een gouwe ouwe ronde. Hara enzo ook.
1. Susiquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef MaJo het volgende:
1. Susi
2. Trev
3. FastFox91
4. Ezechielk
5. Beach
6. CaLex
7. timmmmm
8. Koekz
9. Rucebo
10. Clesar03
11. Mazigewafkees
Geen zin meer
Is er nog een reden voor dat jij ineens meedoet als majo uitschrijft, of lijkt het alleen maar lulligquote:Op donderdag 16 april 2009 21:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
1. Susi
2. Trev
3. FastFox91
4. Ezechielk
5. Beach
6. CaLex
7. timmmmm
8. Koekz
9. Rucebo
10. Clesar03
11. Mazigewafkees
12. Syb-rund
Inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is er nog een reden voor dat jij ineens meedoet als majo uitschrijft, of lijkt het alleen maar lullig
welke break?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Vinden we nog steeds niet dat een break goed is?
NEE!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Vinden we nog steeds niet dat een break goed is?
Zo lang ik er ben, begraven we helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NEE!
Ik wil nog een keer voor we het spel begraven
OH REALLYquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo lang ik er ben, begraven we helemaal niets
Dat is het juist. De mensen moeten pissed naar bed gaan en zo ook weer opstaan, niet dat sissy gedoe van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef Susi het volgende:
Mijn leven gaat ook gewoon door hoor.
We kabbelen lekker voort, vind het wel prima.
Scheelt ook wat voor de gemoederen
Is al geweestquote:
Weheheh isdatzoquote:Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
SG mag na afgelopen zondag niet meer meedoen
Jij bijvoorbeeldquote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
Ken er zo nog 3 die mee zouden doen
Ga het vragen!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ik doe alleen mee als dat andere jankwijf meedoet. Dan zijn het er trouwens ineens 5 dus!
Wat houdt je tegen? Make it work.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
Topic bijna vol, dus wat doen we? Ik vind 't eigenlijk wel best om met 11 man nog een keertje te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |