Ik ben geen vreemde in het maffiaspelquote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef timmmmm het volgende:
Dit valt bij mij nog mee! Wacht maar tot het spel begint![]()
Of in MEN. Anywhere but herequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
't Gaat denk nog heel lang duren voordat we een nieuw potje gaan beginnen. Ik zie wel een pm verschijnen
En ik denk dat we stiekem in GC toch al snel wat meer nieuwe deelnemers hadden gehad![]()
Das niet waar, er word vaak genoeg wat aan hem gevraagd.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Er wordt jou hier vaak ook niets gevraagd en toch post je. Da's ook best gek.
Maar wel in het maffiaspel met mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben geen vreemde in het maffiaspel
NIETquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Das niet waar, er word vaak genoeg wat aan hem gevraagd.
Meestal iets in de trant van "Wil je ff snel oprotten?" etc
NEE HOOR!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
't Gaat denk nog heel lang duren voordat we een nieuw potje gaan beginnen. Ik zie wel een pm verschijnen
En ik denk dat we stiekem in GC toch al snel wat meer nieuwe deelnemers hadden gehad![]()
Onzin, ik denk dat dat echt maar heel weinig zou schelen, als het al iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
Ik heb er in het begin voor gevochten, maar het hielp nietquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:46 schreef Clesar03 het volgende:
Zijn jullie nu nog niet begonnen?
Ik vlieg morgen/vandaag weer terug naar Nederland, dus ik kan weer meedoen, mochten jullie nog willen beginnen
1. Susi
2. Trev
3. FastFox91
4. Ezechielk
5. Beach
6. CaLex
7. timmmmm
8. Koekz
9. MaJo
10. Nembrionic
11. Rucebo
12. Clesar03
13. Mazigewafkees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 12 april 2009 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Fijne pasen iedereen
Speciaal voor de eierzoekers:Die zag ik niet aankomen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |