Yee, welkomquote:Op maandag 6 april 2009 17:46 schreef MazigeWafkees het volgende:
1. Susi
2. Trev
3. FastFox91
4. Ezechielk
5. Beach
6. CaLex
7. timmmmm
8. Koekz
9. MaJo
10. Nembrionic
11. Rucebo
12. Mazigewafkees
Niemand, dus dat scheeltquote:
Tof !quote:
Ojaquote:Op maandag 6 april 2009 17:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik lui ben en te weinig naar hints zoek.
Een betere vraag zou zijn: wat nietquote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jaEn wat was daar ook alweer mis mee?
Hmmm, kan me het niet echt op die manier herinnerenquote:Op maandag 6 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een betere vraag zou zijn: wat niet
Relschoppertje
Dat was je toch al?quote:Op maandag 6 april 2009 17:51 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben nu al gek op Nem.
Ach, zie het als Big Brother: je hebt er altijd één nodigquote:Op maandag 6 april 2009 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, kan me het niet echt op die manier herinnerenWeinig indruk op me gemaakt blijkbaar
In het maffiaspel zijn er alleen helaas meer relschoppers dan niet relschoppersquote:Op maandag 6 april 2009 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, zie het als Big Brother: je hebt er altijd één nodig
En dat zijn stuk voor stuk mensen die voor BB zijn afgewezenquote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
In het maffiaspel zijn er alleen helaas meer relschoppers dan niet relschoppers
quote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat zijn stuk voor stuk mensen die voor BB zijn afgewezen
Het duurde even..ik kon écht niets bedenken en die van jouw was te makkelijk om niet te antwoordenquote:
Kijk anders even op nummer 7.quote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef MaJo het volgende:
Kom timmmmm en Isdatzo geef je gelijk even op
Niet lullen maar poetsen
Awwwquote:Op maandag 6 april 2009 18:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk anders even op nummer 7.
Met Isdatzo die mee moet doen ben ik het wel eens. Anders is het toch niet echt
Én isdatzo én PP weg trek ik niet hoor
Och, dat overleef ik...quote:Op maandag 6 april 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zelfs hara is spoorloos verdwenen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |