quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Shit... Lisa gemist omdat mijn @(*@($*($# kutkat tegen mijn broek aan stond te zeiken!![]()
Water erbij, hoofd in z'n armen, hij was vals, waar lag het toch aan, Pinokkio Gordon, Eva gezellig, Angela weet er het meest van, geen gevoelens voor Eva, Roan zong ook vals dus het moet ergens aan liggen, er zat iets in z'n keel, Eva is een apart meisje. En hij doet HAVO.quote:
quote:
Dat is zoooooo schattig!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Steve het volgende:
Laurens zit echt z'n tranen in bedwang te houden.
Hij heeft van die puppyoogjes nu.
LeBeau must be going to town on that webcamquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Steve het volgende:
hoe weet je dat, ben jij de koffie-juffrouw daar of zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Steve het volgende:
wie is datquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:43 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het wel slecht.
En die ene lijkt op José Houbee
Én hij zorgt voor een rift tussen Eva en die andere van B&B. Omdat Eva teveel aandacht aan Laurens schenkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LeBeau must be going to town on that webcam
Een van die dozen van Luvquote:
Nicolette van Damquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef sbientje het volgende:
wie is die van de achmea kennisquiz? dezelfde als ik wed dat ik het kan, toch?wat een stom wijf vind ik dat!
Nicolette van Dam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef sbientje het volgende:
wie is die van de achmea kennisquiz? dezelfde als ik wed dat ik het kan, toch?wat een stom wijf vind ik dat!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef sbientje het volgende:
Helaas voor jou hebben ze het nummer niet zelf gekozenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef ranja het volgende:
Ha, Whatever heeft naar me geluisterdZe zongen wat ik zei in het 'aanraad' topic
En ze deden het goed
Alice verkrachtte Jamelia - Superstar zo hard...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef babette21 het volgende:
volgens mij doet de jury zo positief omdat afzeiken altijd extra stemmen oplevert (remember Alice)...
Het is allemaal tactiek, stom geblaat....
ik hoorde laatst dat Pascal van Bluf 2 pakjes per dag rookt...quote:
Ohja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Alice verkrachtte Jamelia - Superstar zo hard...
Ja, Let it Rain, Kanequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Is Lisa al geweest? Zo ja, welk nummer?
Alice?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef babette21 het volgende:
volgens mij doet de jury zo positief omdat afzeiken altijd extra stemmen oplevert (remember Alice)...
Het is allemaal tactiek, stom geblaat....
Vind ik zo'n eng wijfquote:
Kane - Rain on Mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
de uitzending tot nu toe niet geweldig, vorige week was het veel beterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gooi even wat wodka in m;'n cola, misschien dat dat de avond nog kan redden.
Ik haatte haar echt daardoor.quote:
Kane - Rain down on mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
zij zat ook in ZOOP, toch? :S was ze daar niet bionda ofzoiest?quote:
vind jij haar ook niet leuk?quote:
Waar kijk jij eigenlijk naar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef Steve het volgende:
Armand en Henry (lees hànrieeeee), de broertjes van Laurens.
Ja, precies!quote:
quote:
who the fuck is Alice?!quote:
Nou nou nou zeg, en gaan mensen dood aan die ziekte hoor, eikel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef MisterNelson het volgende:
2 achterlijke kankertrutjes die denken dat ze het redden door zogenaamd grappig te zijn
Ik zeg nekschot
Zij was tof.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
(Deze moet ik echt ff hier neer zetten.. Zo mooi)
Wat voor een commentaar kreeg Lisa?
was jij ook fan van ron? Ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
who the fuck is Alice?!
ze was bij die workshops wel leuk, maar viel bij de liveshows grandioos door de mand. HJ ging elke week los met z'n commentaar, maar het kind mocht wekenlang blijven. Volgens mij werd ze vijfde ofzo! (o.a. ten koste vanRon
![]()
)
D'r "Takes my breath away" was ook zooooooquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
(Deze moet ik echt ff hier neer zetten.. Zo mooi)
Ze is zoooooo aanstellerig en die HJ heeft haar idd afgemaaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
who the fuck is Alice?!
ze was bij die workshops wel leuk, maar viel bij de liveshows grandioos door de mand. HJ ging elke week los met z'n commentaar, maar het kind mocht wekenlang blijven. Volgens mij werd ze vijfde ofzo! (o.a. ten koste vanRon
![]()
)
Mensen gaan ook door auto's.. Mag ik dat woord ook al niet meer noemen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, en gaan mensen dood aan die ziekte hoor, eikel!
Ah. Is dat leuker dan de uitzending?quote:
Ik zie hem niet groeienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Cee het volgende:
"Het is een jongen die ik elke week zie groeien."
Als ze je wel opmerkt dan loopt ze je ook gewoon voorbij hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zij was tof.
Ik wou toen haar handtekening, en toen liep ze me voorbij zonder dat ik 't merkte!![]()
Idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind die nasale stem van Jamal echt bagger
Zulks een shock toen ik hoorde dat hij homo isquote:
Ja oké. Maar dan zou ik zijn van; mag ik een handtekeninggggquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze je wel opmerkt dan loopt ze je ook gewoon voorbij hoor.
Ik vond het ehct een megagoeie zangeres, maar jezus wat een kapsones
Ja ik vond hem écht goed.... en cutequote:
En dan nog loop ze gewoon doorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja oké. Maar dan zou ik zijn van; mag ik een handtekeningggg
ik denk idd laurens en roan, of jennifer en roanquote:
als ik in zuid-oost ben hebben al die jongens daar van zulke bellen in de orenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die bellen moeten wel uit z'n oren.
Nee ik denk vannacht alleen Laurens huilebalkje niet, die twee 16 jarige knaapjes mogen beide mee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef Chell het volgende:
Jamal mag bij Stacey in bed. Helaas voor Luigiano en Laurens
stacey wordt alleen zeiknat bij laurens denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef Chell het volgende:
Jamal mag bij Stacey in bed. Helaas voor Luigiano en Laurens
Ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
even de spuit 11-factor:
is zij van Starmaker?
deel 2 al welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef babette21 het volgende:
Is dit: "Rachel stelt zich kwetsbaar op - deel 1"
Ken je dat niet? Je bent wel heel jong zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
Danm wat is Rachel dik zeg
ken het nummer niet
Gordon? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef sbientje het volgende:
volgende keer moet ze 2 olifanten als dansers nemen, nu lijkt zij de olifant
edit - ik vind haar overigens wel heel goed zingen!!
Ik dacht het ook te horen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef sbientje het volgende:
zei ze nou: beyonce is ook niet slank????!!!!
Ja, matige grap iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef sbientje het volgende:
zei ze nou: beyonce is ook niet slank????!!!!
Of gewoon weer blond, of er tusseninquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef Meike26 het volgende:
Leuke act !!Idd beste act van de avond... alleen als dat haar echte haar is mag ze wel eens op zoek naar betere shampoo..
Of een schaar
Ik ben 18 schatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Je bent wel heel jong zeker
Is vanaf der schouders een hamsterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef Meike26 het volgende:
Leuke act !!Idd beste act van de avond... alleen als dat haar echte haar is mag ze wel eens op zoek naar betere shampoo..
Of een schaar
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
wendy moet echt die baan krijgen bij NASA
En je kent 'Radar love' niet? Dan moet je in verweggistan hebben gewoond.quote:
Vond je ja? Dat eerste bedoel ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Zeker wel de beste van deze avond
En Gordon heeft wel gelijk over die opmerking van de danseressen
helaas welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je kent 'Radar love' niet? Dan moet je in verweggistan hebben gewoond.
Roan zong het hele nummer vals!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:07 schreef Svensational het volgende:
Laurens was toch echt wel het minste van de avond.
Ga je schamenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
Danm wat is Rachel dik zeg
ken het nummer niet
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Rachel is idd wel in het nadeel omdat ze als laatste is.
quote:
alle jongens behalve Laurensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
WOW Backstage, die jongens allemaal zijn zo goed samen zo.
Ik vind die Kim Holland stom.quote:
Roan zong tenminste, Laurens las z'n tekst op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Roan zong het hele nummer vals!
Laurens ook bijna, maar Roan klonk voor de stemmers nog veel valser, vrees ik.
Roan heeft in zijn linkerteen alleen al meer talent dan de hele Laurens, dus ik hoop dat ie alsnog door gaat.
Ik ook, alleen die vond ik leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind die Kim Holland stom.
[..]
Laurens sprak z'n dicteerapparaatje in inderdaad. Wat een vertoning.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind die Kim Holland stom.
[..]
Roan zong tenminste, Laurens las z'n tekst op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |