quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Shit... Lisa gemist omdat mijn @(*@($*($# kutkat tegen mijn broek aan stond te zeiken!![]()
Water erbij, hoofd in z'n armen, hij was vals, waar lag het toch aan, Pinokkio Gordon, Eva gezellig, Angela weet er het meest van, geen gevoelens voor Eva, Roan zong ook vals dus het moet ergens aan liggen, er zat iets in z'n keel, Eva is een apart meisje. En hij doet HAVO.quote:
quote:
Dat is zoooooo schattig!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Steve het volgende:
Laurens zit echt z'n tranen in bedwang te houden.
Hij heeft van die puppyoogjes nu.
LeBeau must be going to town on that webcamquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Steve het volgende:
hoe weet je dat, ben jij de koffie-juffrouw daar of zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Steve het volgende:
wie is datquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:43 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het wel slecht.
En die ene lijkt op José Houbee
Én hij zorgt voor een rift tussen Eva en die andere van B&B. Omdat Eva teveel aandacht aan Laurens schenkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LeBeau must be going to town on that webcam
Een van die dozen van Luvquote:
Nicolette van Damquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef sbientje het volgende:
wie is die van de achmea kennisquiz? dezelfde als ik wed dat ik het kan, toch?wat een stom wijf vind ik dat!
Nicolette van Dam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef sbientje het volgende:
wie is die van de achmea kennisquiz? dezelfde als ik wed dat ik het kan, toch?wat een stom wijf vind ik dat!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef sbientje het volgende:
Helaas voor jou hebben ze het nummer niet zelf gekozenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef ranja het volgende:
Ha, Whatever heeft naar me geluisterdZe zongen wat ik zei in het 'aanraad' topic
En ze deden het goed
Alice verkrachtte Jamelia - Superstar zo hard...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef babette21 het volgende:
volgens mij doet de jury zo positief omdat afzeiken altijd extra stemmen oplevert (remember Alice)...
Het is allemaal tactiek, stom geblaat....
ik hoorde laatst dat Pascal van Bluf 2 pakjes per dag rookt...quote:
Ohja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Alice verkrachtte Jamelia - Superstar zo hard...
Ja, Let it Rain, Kanequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Is Lisa al geweest? Zo ja, welk nummer?
Alice?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef babette21 het volgende:
volgens mij doet de jury zo positief omdat afzeiken altijd extra stemmen oplevert (remember Alice)...
Het is allemaal tactiek, stom geblaat....
Vind ik zo'n eng wijfquote:
Kane - Rain on Mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
de uitzending tot nu toe niet geweldig, vorige week was het veel beterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gooi even wat wodka in m;'n cola, misschien dat dat de avond nog kan redden.
Ik haatte haar echt daardoor.quote:
Kane - Rain down on mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
zij zat ook in ZOOP, toch? :S was ze daar niet bionda ofzoiest?quote:
vind jij haar ook niet leuk?quote:
Waar kijk jij eigenlijk naar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef Steve het volgende:
Armand en Henry (lees hànrieeeee), de broertjes van Laurens.
Ja, precies!quote:
quote:
who the fuck is Alice?!quote:
Nou nou nou zeg, en gaan mensen dood aan die ziekte hoor, eikel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef MisterNelson het volgende:
2 achterlijke kankertrutjes die denken dat ze het redden door zogenaamd grappig te zijn
Ik zeg nekschot
Zij was tof.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
(Deze moet ik echt ff hier neer zetten.. Zo mooi)
Wat voor een commentaar kreeg Lisa?
was jij ook fan van ron? Ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
who the fuck is Alice?!
ze was bij die workshops wel leuk, maar viel bij de liveshows grandioos door de mand. HJ ging elke week los met z'n commentaar, maar het kind mocht wekenlang blijven. Volgens mij werd ze vijfde ofzo! (o.a. ten koste vanRon
![]()
)
D'r "Takes my breath away" was ook zooooooquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
(Deze moet ik echt ff hier neer zetten.. Zo mooi)
Ze is zoooooo aanstellerig en die HJ heeft haar idd afgemaaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
who the fuck is Alice?!
ze was bij die workshops wel leuk, maar viel bij de liveshows grandioos door de mand. HJ ging elke week los met z'n commentaar, maar het kind mocht wekenlang blijven. Volgens mij werd ze vijfde ofzo! (o.a. ten koste vanRon
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |