quote:I would like to say a big sorry to all my fans who have believed in me, who have supported me for years, who I showed who I am for the past three years, and it is who I am. I am not a liar. I am not a dishonest person. I am a team player.
Every time I have been informed to do something I have done it. This time I realise it was a huge mistake and I am learning from it.
Ze hadden gewoon lekker op de 3e plaats kunnen blijven rijdenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef Googolplexian het volgende:
Ik snap niet wat McLaren dan had kunnen doen om het goed te maken ... Trulli inhalen, op P3 eindigen en dan een tijdstraf krijgen?
Van P4 uit de resultaten geschrapt worden is gewoon buitensporig voor wat er gebeurd is.
ze hebben de snelheid nu niet daar kan ik wel mee leven. maar als de fia mclaren hier op uitsluit dan meet de fia met 2 maten. maar ferrari had in oostenrijk 2002 de boel belazerd en daar gebeurd niks mee. dit komt in feite op het zelde neer.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:34 schreef sanger het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld maar wat je zegt is onzin. Hoezo einde seizoen? McLaren is by far niet snel genoeg om uberhaupt meer te zijn dan een middenmotor op dit moment.
Ben ik niet geheel met je eens. Maar begrijp je bericht welquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:14 schreef WEST het volgende:
[..]
ze hebben de snelheid nu niet daar kan ik wel mee leven. maar als de fia mclaren hier op uitsluit dan meet de fia met 2 maten. maar ferrari had in oostenrijk 2002 de boel belazerd en daar gebeurd niks mee. dit komt in feite op het zelde neer.
Nee, ik heb een ander verhaal verteld tegen de media als tegen de marshals. Dan ben je inderdaad geen leugenaar Lewisquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:39 schreef Ared het volgende:
[quote]I would like to say a big sorry to all my fans who have believed in me, who have supported me for years, who I showed who I am for the past three years, and it is who I am. I am not a liar. I am not a dishonest person. I am a team player.
Every time I have been informed to do something I have done it. This time I realise it was a huge mistake and I am learning from it.
Teamorders waren toen echt geen uitzondering, bij Ferrari viel het toen alleen opquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:14 schreef WEST het volgende:
[..]
ze hebben de snelheid nu niet daar kan ik wel mee leven. maar als de fia mclaren hier op uitsluit dan meet de fia met 2 maten. maar ferrari had in oostenrijk 2002 de boel belazerd en daar gebeurd niks mee. dit komt in feite op het zelde neer.
overduidelijke teamorders - zoals in oostenrijk 2002 - waren toen ook nog niet verbodenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:12 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ander verhaal verteld tegen de media als tegen de marshals. Dan ben je inderdaad geen leugenaar Lewis
Ik vond hamilton nog wel een toffe peer toen die net kwam kijken. Nu vind ik hem echt
En maar janken dat hij zo arrogant word gevonden door wat de pers schrijft na interviews met hem.
Hij doet het toch echt allemaal zelf en dat hij alles doet wat het team hem zegt te doen. Je bent toch geen fucking chihuahua![]()
Van mij mag ie daarom ook wel uitgesloten worden voor het WK, hij is het met dit gedrag absoluut niet waardig om regerend WK te zijn. Dus dag Lewis
[..]
Teamorders waren toen echt geen uitzondering, bij Ferrari viel het toen alleen opDus meten met 2 maten ben ik absoluut niet mee eens.
hehe, zul je zien dat McLaren in de tweede seizoenshelft ijzersterk terugkomt, om na de laatste race net vijf punten te kort te komen voor de titelquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nee, Hamilton's seizoen is nu nog niet verloren;
Alonso doet weer huilie huiliequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Nog een nieuwtje: Barrichello heeft een versnellingsbak wissel gedaan en moet 5 plaatsen naar achteren op de grid. Link naar artikel: Barrichello 5 plaatsen terug op grid.
Nouja, daar ben ik niet zo rauwig om. Trulli is (uiteindelijk toch) 3e geworden vanuit de pitstraat in een droge race. Het ziet er goed naar uit dat het een mooie regenrace word en kan me niet voorstellen dat Rubens zich buiten de top 10 plaatst (inclusief straf).
En als het dan toch een regenrace word, kan hij ook makkelijker lichter van start = meer kans op pole![]()
Vuile naziquote:BMW dient nieuw diffuser-protest in
BMW-Sauber heeft opnieuw een protest ingediend tegen de diffusers die Brawn GP, Toyota en Williams onder hun bolides hebben zitten. Het Duitse team heeft dit protest puur als formaliteit ingediend, nadat er vorige week ook al de nodige protesten waren aangetekend tegen de drie teams.
Destijds werden de protesten afgewezen waarop de teams van BMW, Renault, Red Bull en Ferrari in beroep gingen. Dat beroep zal op 14 april behandeld worden, maar toch heeft BMW nu opnieuw een klacht ingediend.
"Het protest is puur een formele zaak", zo laat een woordvoerder van het team weten. "Het is om ervoor te zorgen dat de resultaten in Maleisië ook onder voorbehoud zijn mocht het beroep op 14 april in ons voordeel uitpakken."
Nou nou. Als je je eigen bericht had gelezen had je gezien dat zo'n reactie niet nodig is.quote:
Ik heb het bericht gelezen en hoe ik het zie doen ze dit alleen maar om er 100% zeker van te zijn dat mocht de diffuser illegaal verklaard worden dat dan ook deze race de punten afgenomen kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:25 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nou nou. Als je je eigen bericht had gelezen had je gezien dat zo'n reactie niet nodig is.
Teamorders zijn niet verboden, tenzij het overduidelijk is (zoals bij de finish in oostenrijk 2002). Teamorders vallen tenslotte ook onder tactiek.quote:Op maandag 6 april 2009 14:42 schreef Jezza het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de teamradio opnames? Luistert de FIA ze alleen af als daar een aanleiding voor is, of gaan ze ze allemaal beluisteren na de wedstrijd om te checken of alles eerlijk is gegaan (lijkt me niet toch?) ? Als de FIA toch alles kan afluisteren dan zullen er natuuurlijk helemaal geen teamorders meer voorkomen, wat na het verbod in 2002 al dan niet stiekem toch nog wel is voorgekomen (Raikkonen & Massa @ China 2008 bijv).
Als er een aanleiding voor is dusquote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef bodylotion het volgende:
[..]
FIA luistert alleen naar de boordradio's als een bepaalde situatie under investigation is, of wanneer er een beroep wordt aangetekend zoals in australie bij het hamilton-trulli incident.
Om alle opnames te beluisteren (20 coureurs x 1,5 uur) is een beetje te veel van het goeie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |