Schoorsteen? Ligt er (oud) zeil in de keuken of badkamer? Onder zeil werd vroeger vaak een soort van honingraat-tegeltjes gelegd, waarin asbest verwerkt zit.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat het er in zit. Niet in grote hoeveelheden, maar wel dat het er in zit. Ik kan ook niet iets bedenken waar het in zou kunnen zitten: Geen dak, geen gaskachel... geen schuur met golfplatendak, balkon misschien?
Badkamer is betegeld, geen zeil, en de woning is relatief nieuw (1982).quote:Op maandag 30 maart 2009 17:51 schreef Metatron het volgende:
[..]
Schoorsteen? Ligt er (oud) zeil in de keuken of badkamer? Onder zeil werd vroeger vaak een soort van honingraat-tegeltjes gelegd, waarin asbest verwerkt zit.
Ik kom net dit tegen:quote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Badkamer is betegeld, geen zeil, en de woning is relatief nieuw (1982).
bronquote:3. Waar kan ik asbest aantreffen in en om mijn huis?
Asbest is tot in de jaren tachtig toegepast in en om veel huizen. Vaak gebeurde dit in de vorm van asbesthoudend cement. Platen van asbesthoudend cement bevinden zich vooral in gevels, het dakbeschot, in en rondom schoorstenen en in of bij de cv-installatie. Verder komt u dit materiaal soms tegen op galerijen van flats en als golfplaat op schuren en garages. Asbest komt ook voor in sommige soorten vinylzeil (tot 1983 verkocht) en in een bepaald type oude, harde vinyltegel (tot 1985 verkocht). Asbest vindt u soms ook terug in oude huishoudelijke apparaten die warmte uitstralen of aan warmte worden blootgesteld. U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan gaskachels, cv-ketels, oude haardrogers, strijkijzers en warmhoudplaatjes. Meestal kan alleen een microscopische analyse uitsluitsel geven of materiaal asbest bevat. Een overzicht van de meest toegepaste asbesthoudende producten in de woonomgeving vindt u in de brochure 'Asbest in en om het huis'. Dit overzicht is overigens niet compleet.
Het werkt ook brandwerend / vertragend.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik dacht dat het vooral in hittewerende dingen gebruikt werdEn daarom zou ik het niet snel verwachten in een huis waar geen gas in de woning in komt
![]()
Mja, gewoon niets breken en scheuren dus
maar er staat "in de woning"quote:Op maandag 30 maart 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk echt dat het die plafondplaten buiten zouden kunnen zijn.
jaja, maar nu ist al lang na 5enquote:
Google is er rap bij. Zoek op heliport en asbest, en dit topic staat bovenaanquote:
Een asbestprobleemwijkquote:Op maandag 30 maart 2009 19:42 schreef SingleCoil het volgende:
voor je het door hebt is er een asbestprobleem in het Oude Noorden
En nog zo'n beetje de minst toffe soort die je kan krijgen..quote:Op maandag 30 maart 2009 21:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
mijn opa is overleden aan Asbest vergifteging. kanker..
quote:
http://video.google.com/videosearch?q=doug+stanhope&emb=0&aq=f#q=doug+stanhope&emb=0&aq=f&dur=3quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:17 schreef Harmen1984 het volgende:
Mogguh!
Tering, wat heeft Rotterdam toch een geile skyline
Ik vind het nog steeds een enorme misser dat dat ding niet in de Rijnhaven is geparkeerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, en : http://www.ad.nl/video/3114873/SS_Rotterdam_opent_27_juli.html
Nou ja, er in fietsen en eruit iets wat op lopen lijkt na een ongelukje op de kartbaan gisteren...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij zie ik net DutchTrain de rijwielshop op station Delft in- en uitlopen.
Ik zat in de trein naar R'dam.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, er in fietsen en eruit iets wat op lopen lijkt na een ongelukje op de kartbaan gisteren...
Waar stond jij verdekt opgesteld ?
als ze maar vleesch, veel vleesch hebben, dan ben ik blij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:02 schreef VanDread het volgende:
Jaaaaaaaaa lekker weer....
Jaaaaaaaaaaaaaaa achterlijke planning van opbreken van wegen......
Heeft het nut om te klagen dat het een slecht idee is om de schieweg half dicht te gooien terwijl ook het kruispunt van de roderijselaan/straat met de bergselaan compleet dicht is....
Wat een stakkers.....
/einde frustiemode
Daarentegen word je wel weer blij wanneer je aan de bergseplas lekker bij Gauchos hebt gegeten met een wazig zonnetje, al is de Prins van terbregge aan de Rotte ook erg leuk maar dan moet het wat warmer zijn
Voor de wijn kan je beter naar Mme. Maigret bij het Pijnackerplein en voor de prijs geen van de drie
Next up.... Branco...
Nogmeer liefhebbers van lekker eten?
Binnekort maar eens boodschappen doen bij Little Italy.... schijnt wel jummie te zijn ^^
En een keertje kookpunt binnenlopen...
Die ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, de trein die ik net mistte, waardoor ik nog een kwartiertje langer in Delft mocht blijven.
900 gram vlees genoeg voor je?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als ze maar vleesch, veel vleesch hebben, dan ben ik blij.
Ik ben vandaag lekker thuis blijven werken. Toch wel uitermate relaxed moet ik zeggen, met goede verse espresso aan de lippen in het zonnetje een beetje gaan zitten broeden op een paar netwerk configjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Alicey het volgende:
Het was heerlijk weer vandaag.
Randstad Rail Den Haag CS - Rotterdam.
Nee geen vrouwelijke ongemakken.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, en hoe komt dat zo?
Vrouwelijke ongemakken, of gewoon een griepje
Wat dan wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee geen vrouwelijke ongemakken.Hopelijk ook geen griep.
Jep, en ik ben nog steeds rookvrji, 7 dagen and counting.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is het alweer beter met de lippen, Heiden?
Nice! Het fysieke gedeelte is voorbij. Nu is het puur mentaal. Ik heb het wel lastig moet ik zeggen, met het mooie weerquote:Op woensdag 1 april 2009 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jep, en ik ben nog steeds rookvrji, 7 dagen and counting.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nice! Het fysieke gedeelte is voorbij. Nu is het puur mentaal. Ik heb het wel lastig moet ik zeggen, met het mooie weer
dan zijn we ook niet trots op jequote:
Tsssssquote:Op woensdag 1 april 2009 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan zijn we ook niet trots op je
Dat worden enkel nog pure joints of een sigaar er door verkruimelenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jep, en ik ben nog steeds rookvrji, 7 dagen and counting.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsssss
trouwens je vriendje sta met een foto op GeenStijl
[ afbeelding ]
Na een tijdje merk je dat idd ook nog eens ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik word er ook heel gelukkig van want het ruikt weer veel frisser in huis.
quote:
shhhtquote:Op donderdag 2 april 2009 01:08 schreef heiden6 het volgende:
Hey, LHO, werk jij bij TV Noord ofzo?(Laatste alinea lezen...)
Bij mij op school waren er kinderen die daar niet naar mochten kijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoe hebben ze Rembo & Rembo ooit aan kinderen voor kunnen schotelen. Ik ben getekend voor het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |