Nee geen vrouwelijke ongemakken.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, en hoe komt dat zo?
Vrouwelijke ongemakken, of gewoon een griepje
Wat dan wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee geen vrouwelijke ongemakken.Hopelijk ook geen griep.
Jep, en ik ben nog steeds rookvrji, 7 dagen and counting.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is het alweer beter met de lippen, Heiden?
Nice! Het fysieke gedeelte is voorbij. Nu is het puur mentaal. Ik heb het wel lastig moet ik zeggen, met het mooie weerquote:Op woensdag 1 april 2009 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jep, en ik ben nog steeds rookvrji, 7 dagen and counting.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nice! Het fysieke gedeelte is voorbij. Nu is het puur mentaal. Ik heb het wel lastig moet ik zeggen, met het mooie weer
dan zijn we ook niet trots op jequote:
Tsssssquote:Op woensdag 1 april 2009 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan zijn we ook niet trots op je
Dat worden enkel nog pure joints of een sigaar er door verkruimelenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jep, en ik ben nog steeds rookvrji, 7 dagen and counting.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsssss
trouwens je vriendje sta met een foto op GeenStijl
[ afbeelding ]
Na een tijdje merk je dat idd ook nog eens ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik word er ook heel gelukkig van want het ruikt weer veel frisser in huis.
quote:
shhhtquote:Op donderdag 2 april 2009 01:08 schreef heiden6 het volgende:
Hey, LHO, werk jij bij TV Noord ofzo?(Laatste alinea lezen...)
Bij mij op school waren er kinderen die daar niet naar mochten kijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoe hebben ze Rembo & Rembo ooit aan kinderen voor kunnen schotelen. Ik ben getekend voor het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |