Morgen word het hel, ik hoop dat ik beetje dichtbij huis kan werken, op zowel A13 als A20 de gehele dag de linkerrijstrook afgeslotenquote:Op maandag 30 maart 2009 08:38 schreef Metatron het volgende:
Goedemorgen. Ik zit alweer een paar uurtjes in Utrecht.
A20? A4 bedoel je.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen word het hel, ik hoop dat ik beetje dichtbij huis kan werken, op zowel A13 als A20 de gehele dag de linkerrijstrook afgesloten![]()
Sowieso maar half dagje werken, s'middags richting Dordrecht, dus hoop dat 't geen té grote bende word op de wegen
Ik rijd normaal al om de spits heen (05:30 de deur uit, 16:00 weer thuis) en ik heb alleen maar de A20 vanaf Alexander naar Gouda, en dan de A12 naar Utrecht te hebben (en vice-versa uiteraard) dus ik hoop dat de last voor mij beperkt blijft.quote:De meeste deelnemers aan de conferentie, landen dinsdagochtend op Schiphol of Rotterdam Airport en worden dan via de Hubertustunnel in Den Haag naar het Convention Center gereden. Op de A4 Amsterdam - Den Haag en de A13 Rotterdam - Den Haag zal daarvoor tussen 06.00 - 11.00 uur één rijstrook worden afgesloten. Bij het verlaten van de conferentie geldt hetzelfde in de avondspits tussen 16.00 - 20.00 uur. In de ruime omtrek van Den Haag zal het verkeer daar veel last van hebben.
Ok het valt dan wel mee dus?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:01 schreef Metatron het volgende:
[..]
A20? A4 bedoel je.
[..]
Ik rijd normaal al om de spits heen (05:30 de deur uit, 16:00 weer thuis) en ik heb alleen maar de A20 vanaf Alexander naar Gouda, en dan de A12 naar Utrecht te hebben (en vice-versa uiteraard) dus ik hoop dat de last voor mij beperkt blijft.
Ja er is ook één spoor richting Den Haag afgeslotenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben benieuwd of ik er in de trein ook iets van zal merken.
Als je nou voor 0600 vertrekt ben je de drukte ruim voor.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:
Dan moet ik misschien wat vroeger vertrekken want ik heb een afspraak.
Dan pak je toch gewoon de Delftweg / Rotterdamseweg langs het water? Is nog een vele mooiere route ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok het valt dan wel mee dus?
Ik zat met de A20 in m'n hoofd, maar goed A13 is altijd al een ellende, dus dat zal niet beter zijn met een afgesloten rijbaan... Dan maar hopen dat ik morgen niet naar Delft hoef
Laatst ook een keer gedaan toen de A20 door ongeluk was afgesloten, tot aan Blijdorp leuke route, stond daar helemaal vol, iedereen ging daar de A13 af, ruim een uur over 500m gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 09:15 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon de Delftweg / Rotterdamseweg langs het water? Is nog een vele mooiere route ook.
Bij Blijdorp stopt de A13 dan ook, dus dat iedereen er dan af wil is vrij logischquote:Op maandag 30 maart 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laatst ook een keer gedaan toen de A20 door ongeluk was afgesloten, tot aan Blijdorp leuke route, stond daar helemaal vol, iedereen ging daar de A13 af, ruim een uur over 500m gedaan
Mjah je kan natuurlijk daar de A20 op, maar aangezien A20 afgesloten wasquote:Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef Metatron het volgende:
[..]
Bij Blijdorp stopt de A13 dan ook, dus dat iedereen er dan af wil is vrij logisch.
Als de NS er net zo mee omgaat als de RET, dan zetten ze meer en frequenter treinen in.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben benieuwd of ik er in de trein ook iets van zal merken.
Natuurlijk, waarom zouden ze zich druk maken over de kwaliteit van de dienstverlening, zoals een echt bedrijf dat moet doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als de NS er net zo mee omgaat als de RET, dan zetten ze meer en frequenter treinen in.
Echter, de NS is geprivatiseerd en meer treinen kost meer geld. Dus het zal aardig druk zijn ja
Omdat mensen toch wel in de trein stappen.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom zouden ze zich druk maken over de kwaliteit van de dienstverlening, zoals een echt bedrijf dat moet doen?
Tijdens het etentje had je volgens mij wel leuke foto's En ik reageer idd minder goed op flits als mijn ogen al wat roder en moe zijn. Noem het Turkse agressiviteitquote:Op maandag 30 maart 2009 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die 4 foto's die ik heb kunnen maken voordat mensen ontplofte van de flits heb ik nog niet bekeken
Wij hebben geen digi-tv...quote:Op maandag 30 maart 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Regiokanalen kan je via iedere digi-tv aanbieder ontvangen![]()
Ik moest lachen om je sig!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef heiden6 het volgende:
Goedemorgen flitsende dames en heren!
Oh, dat is de beveiligingsmethode. Alle terroristen in de file. Ook een manier natuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen, vrienden, vanuit een stralend zonnig Den Haag, alwaar wij in nauwe samenwerking met de overige veiligheidsdiensten de grootste verkeerschaos van dit jaar voorbereiden. Maak maar geen plannen want we zijn je vast voor!
Staat de panzerfaust al op zn plek?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen, vrienden, vanuit een stralend zonnig Den Haag, alwaar wij in nauwe samenwerking met de overige veiligheidsdiensten de grootste verkeerschaos van dit jaar voorbereiden. Maak maar geen plannen want we zijn je vast voor!
Dus Verdonk dr enige plan is Nederland onveiliger maken?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef Metatron het volgende:
[..]
Oh, dat is de beveiligingsmethode. Alle terroristen in de file. Ook een manier natuurlijk.
Heul nietquote:Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus Verdonk dr enige plan is Nederland onveiliger maken?
Naaaaisquote:Op maandag 30 maart 2009 12:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
Lente komt er aan!
Na een lange wisselvallige periode komt eindelijk de lenter er aan! Deze week is er veel zon en loopt het kwik elke dag een paar graden verder op. Richting het weekend komt zelfs de 20 graden in zicht.
En barbeknoeien met smeulende ennenessen!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm, lekker struinen langs de heemraadsingel en door onze mooie parken
Staat er dat het erin zit of dat het er in zou kunnen zitten?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh ise en heiden,
In onze taxatie stond dat er asbest in de woningen @ heliport zit? Weten jullie waar dat in zit? Ik dacht dat dat sinds 1970 niet meer gebruikt werd.
that's all it saysquote:ja, er is asbest verwerkt in de woning, echter de hoeveelheid die verwerkt is, is niet waardeverminderend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |