quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:46 schreef Impry het volgende:
Nikky of Kiteman komt zo ook nog wel langs denk ik.
@wat Tha_dark zegt :p
Florent zit er inmiddels veel te lang. De luistercijfers geven ook aan dat het iig niet beter met 3FM gaat. Daar moet een nieuw iemand komen die het roer helemaal omgooit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef alwaysleft het volgende:
Wat is 3FM toch een scheitzender aan het worden onder andere deze bands in overvloed: U2, Alain Clark, Red Hot Chili Peppers en Krezip![]()
![]()
3FM moet echt eens afvragen waar ze mee bezig zijn, want il luisterde al minder 3FM de laatste tijd maar als ik de zender op heb staan is het altijd 1 van bovenstaande bandjes wat op staat![]()
![]()
Hehe, Pokerface, My Town zullen sowieso nog wel langskomen en Crack a Bottle natuurlijk (quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef tha_dark het volgende:
Ideetje voor een nieuwe topic misschien?
Raad de volgende plaat op 3FM.
A: Alain Clark
B: Krezip
C: U2
D: RHCP
[3FM #1360] NOG STEEDS DEZELFDE KUTMUZIEKquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef tha_dark het volgende:
Ideetje voor een nieuwe topic misschien?
Raad de volgende plaat op 3FM.
A: Alain Clark
B: Krezip
C: U2
D: RHCP
Kan Veenstra zich weer mooi gaan verdedigen als ie er vanavond isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
[3FM #1360] NOG STEEDS DEZELFDE KUTMUZIEK
Op KX is al een aardig tijdje te horenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:53 schreef alwaysleft het volgende:
Muzikaal hoogtepuntje van dit uur!
Dit zou vroeger op 3FM de megahit zijn geworden toen ze nog lef hadden in de jaren 90 met Stenders en Siebelink in de middag![]()
Inderdaad, mensen met nog een beetje smaak en gevoel voor muziek.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:53 schreef alwaysleft het volgende:
Muzikaal hoogtepuntje van dit uur!
Dit zou vroeger op 3FM de megahit zijn geworden toen ze nog lef hadden in de jaren 90 met Stenders en Siebelink in de middag![]()
Schandalig dat hierop de 'smaak' van heel Nederland en de playlist van bijvoorbeeld 3FM wordt gebaseerd. Zegt ook genoeg over de Dag Top 5 (sorry, Michiel). Op deze manier kan ik ook wel een 'hit' scorenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:50 schreef Impry het volgende:
Geeft genoeg aan over de downloadcharts, zie hier de aantallen van week 10:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/downloadsaantal0910.pdf
Ja, ik ga zo nog even bier en popcorn bij de AH halenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan Veenstra zich weer mooi gaan verdedigen als ie er vanavond is!
[..]
Maar wil 3FM wel voldoen aan de smaak van heel Nederland? Blijkbaar wel tegenwoordig, maar dat moeten ze niet willenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schandalig dat hierop de 'smaak' van heel Nederland wordt gebaseerd. Zegt ook genoeg over de Dag Top 5 (sorry, Michiel). Op deze manier kan ik ook wel een 'hit' scoren.
Zou best kunnen dat hij groter aandeel bij BNN gaat krijgen, die krijgen tenslotte ook meer zendtijd nu ze 300.000 leden hebben toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef Sirolf het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/296723
Hmm... waar zou Sander dan naar toe gaan? Zou 'ie soms weer alleen TV gaan doen, zoals tussen de Sandersjow en C&S?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo nog even bier en popcorn bij de AH halen.
Op wat Nederlandstalige crap na geeft die downloadlijst heel aardig de actuele playlist van 3FM weer. En da's niet positief.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:50 schreef Impry het volgende:
Geeft genoeg aan over de downloadcharts, zie hier de aantallen van week 10:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/downloadsaantal0910.pdf
En dat soort 'talenten' moet je natuurlijk koesterenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij groter aandeel bij BNN gaat krijgen, die krijgen tenslotte ook meer zendtijd nu ze 300.000 leden hebben toch?
Nou hij mag niet weg hoor, Coen en Sander zijn mijn helden van de middag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... waar zou Sander dan naar toe gaan? Zou 'ie soms weer alleen TV gaan doen, zoals tussen de Sandersjow en C&S?
*proest*quote:
Oja, Roll with me heet die single. Ik vind dat ook een toffe plaatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef alors het volgende:
Ik vind deze plaat van Alain Clark ook niet echt tof, beetje veel hetzelfde.
Boris zijn Roll with me vind ik echt een supernummer (en volgens mij ben ik niet de enige), maar die draaien ze bijna niet...
Hehe idd alweer Krezip...
Tsja, dank je welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
*proest*![]()
Wat een heerlijke zender is het toch ook![]()
Sterkte aan de mensen die dit elke dag aan moeten horen
Zal er geen moment wakker van liggen als hij vertrektquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat het vooral over het "fuck you" gehalte is gegaan. Misschien dat Gerard vanavond daar iets over wil roepen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat nou die hete discussie was bij het MH overleg als dit het resultaat is
Sander is juist tofquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er geen moment wakker van liggen als hij vertrekt. Al komt hij qua muziek af en toe wel positief uit de hoek. Ook hij is fan van Richard Ashcroft - Song for the lovers
en Maximo Park.
Paul van der Lugt misschien weer eens terughalen? Onder hem was 3FM top,onder Florent is het flopquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Florent zit er inmiddels veel te lang. De luistercijfers geven ook aan dat het iig niet beter met 3FM gaat. Daar moet een nieuw iemand komen die het roer helemaal omgooit.
Coen alleen is vreselijk saaiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:13 schreef Paul het volgende:
Sander is juist tof
Als Coen alleen presenteert is het altijd gelijk een stuk saaier
Ik mis dan het debieltje Sander
Paul van de Lugt (geloof de pa van Tessel?) is groots. Enige wat Florent goed heeft gedaan is het GH gebeuren, maar voor de rest bakt hij er bar weinig van.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Paul van der Lugt misschien weer eens terughalen? Onder hem was 3FM top,onder Florent is het flop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |