Damn, dat is mooi kudquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hier de hele dag droog. Over een half uur moet ik naar huis, en nu komt heel de hemel naar beneden![]()
Jaja, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jajaja, je wordt keihard gepownd, daar in dat Groningen.
groetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef TIM-846 het volgende:
Het is droog hier dus ik fiets snel naar huisFijne weekend kinderen
alain clark?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is mooi kud![]()
Welke Nederlandse artiest zit atm in Engeland??
Yep, en die nieuwe single is idd wel erg goed... Hoezo? (de kabel verbinding heeft het hier op kantoor zojuist opgegeven)quote:
Als ze over 10 minuten met die Clark aan de lijn hangen dan voel ik de bui wel hangen.. Dan heeft hij de nieuwe Megahit te pakken. Dan hebben ze het toch niet aangedurfd om de nieuwe single van Lily Allen te bombarderen tot 3FM Megahit. Het "fuck you" gehalte in de plaat is anno 2009 natuurlijk ook wel erg "schokkend"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef Numbie het volgende:
[..]
Yep, en die nieuwe single is idd wel erg goed... Hoezo? (de kabel verbinding heeft het hier op kantoor zojuist opgegeven)
Stenders gaf gisteren volgens mij ook al aan dat Fuck You niet de nieuwe MH zou zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze over 10 minuten met die Clark aan de lijn hangen dan voel ik de bui wel hangen.. Dan heeft hij de nieuwe Megahit te pakken. Dan hebben ze het toch niet aangedurfd om de nieuwe single van Lily Allen te bombarderen tot 3FM Megahit. Het "fuck you" gehalte in de plaat is anno 2009 natuurlijk ook wel erg "schokkend".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |