Maar Coldplay is hetzelfde als Maria Mena, Dio en Krezip voor Cosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, dat meen je niet?! Zo'n prachtige plaat op de radio en dan ga je roken..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar Coldplay is hetzelfde als Maria Mena, Dio en Krezip voor Cos
Vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Dit is zo'n prachtige plaat, damn!
Ja, dat meen ik wel. Op de wind na best aardig weer nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, dat meen je niet?! Zo'n prachtige plaat op de radio en dan ga je roken..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik wel. Op de wind na best aardig weer nog.
Ik zit sws niet op het weggeven van kaarten te wachten. Zéker niet met de debiele en overdreven aandacht die Corton in z'n programma's eraan besteedtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Numbie het volgende:
Ben ik de enigste dan die het wel leuk vindt dat ze Mraz kaarten gaan weggeven?![]()
![]()
Ik denk dat Domien voorstander is van Lily Allen en Michiel niet, maar ik ben zeer benieuwd of ze het is geworden. Gisteren noemde ik hier ook een andere naam van zo'n serious talent band die ook wel een aardig liedje hebben gemaakt (niet Rigby).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Numbie het volgende:
Ben ik de enigste dan die het wel leuk vindt dat ze Mraz kaarten gaan weggeven?![]()
![]()
Wat wordt de nieuwe MH btw? Nieuwe Lily Allen of toch de iets veiliger en kozen ze voor Miss Montreal? Vind zelf Lily ge-wel-dig
Hier de hele dag droog. Over een half uur moet ik naar huis, en nu komt heel de hemel naar benedenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:54 schreef -Hans- het volgende:
Cos heeft het over prachtig weer en inmiddels regent het hier keihard !
Jajaja, je wordt keihard gepownd, daar in dat Groningenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:54 schreef -Hans- het volgende:
Cos heeft het over prachtig weer en inmiddels regent het hier keihard !
Damn, dat is mooi kudquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hier de hele dag droog. Over een half uur moet ik naar huis, en nu komt heel de hemel naar beneden![]()
Jaja, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jajaja, je wordt keihard gepownd, daar in dat Groningen.
groetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef TIM-846 het volgende:
Het is droog hier dus ik fiets snel naar huisFijne weekend kinderen
alain clark?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is mooi kud![]()
Welke Nederlandse artiest zit atm in Engeland??
Yep, en die nieuwe single is idd wel erg goed... Hoezo? (de kabel verbinding heeft het hier op kantoor zojuist opgegeven)quote:
Als ze over 10 minuten met die Clark aan de lijn hangen dan voel ik de bui wel hangen.. Dan heeft hij de nieuwe Megahit te pakken. Dan hebben ze het toch niet aangedurfd om de nieuwe single van Lily Allen te bombarderen tot 3FM Megahit. Het "fuck you" gehalte in de plaat is anno 2009 natuurlijk ook wel erg "schokkend"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef Numbie het volgende:
[..]
Yep, en die nieuwe single is idd wel erg goed... Hoezo? (de kabel verbinding heeft het hier op kantoor zojuist opgegeven)
Stenders gaf gisteren volgens mij ook al aan dat Fuck You niet de nieuwe MH zou zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze over 10 minuten met die Clark aan de lijn hangen dan voel ik de bui wel hangen.. Dan heeft hij de nieuwe Megahit te pakken. Dan hebben ze het toch niet aangedurfd om de nieuwe single van Lily Allen te bombarderen tot 3FM Megahit. Het "fuck you" gehalte in de plaat is anno 2009 natuurlijk ook wel erg "schokkend".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |