omgquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij een huilbaby
[ afbeelding ]
(Sorry, heeeeel snel gemaakt hoor)
Had eigenlijk ook niet wat anders verwachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, was even met de baby bezig. Maar ik vond het een vreselijke kermisplaat.
Niet zo mooi als zijn moederquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij een huilbaby
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij een huilbaby
[ afbeelding ]
Maar Coldplay is hetzelfde als Maria Mena, Dio en Krezip voor Cosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, dat meen je niet?! Zo'n prachtige plaat op de radio en dan ga je roken..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar Coldplay is hetzelfde als Maria Mena, Dio en Krezip voor Cos
Vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Dit is zo'n prachtige plaat, damn!
Ja, dat meen ik wel. Op de wind na best aardig weer nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, dat meen je niet?! Zo'n prachtige plaat op de radio en dan ga je roken..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik wel. Op de wind na best aardig weer nog.
Ik zit sws niet op het weggeven van kaarten te wachten. Zéker niet met de debiele en overdreven aandacht die Corton in z'n programma's eraan besteedtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Numbie het volgende:
Ben ik de enigste dan die het wel leuk vindt dat ze Mraz kaarten gaan weggeven?![]()
![]()
Ik denk dat Domien voorstander is van Lily Allen en Michiel niet, maar ik ben zeer benieuwd of ze het is geworden. Gisteren noemde ik hier ook een andere naam van zo'n serious talent band die ook wel een aardig liedje hebben gemaakt (niet Rigby).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Numbie het volgende:
Ben ik de enigste dan die het wel leuk vindt dat ze Mraz kaarten gaan weggeven?![]()
![]()
Wat wordt de nieuwe MH btw? Nieuwe Lily Allen of toch de iets veiliger en kozen ze voor Miss Montreal? Vind zelf Lily ge-wel-dig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |