Ik moest ruften, breekt zo in eens die sluisdeur jeweets.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Indah, heb je weer met je schep en emmertje bij een dijk zitten spelen...
Hmjah, ik ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat hou ik lekker zo
Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar... maar... Pien zei dat ik hem vol moest posten... doet ze het zelf.
O jee! een kopie van LL binnengehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt een kopie van mij![]()
![]()
ow en feli met je nieuwe vlam
Gisteren nog te horen gekregen dat ik de ideale vriendin benquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
O jee! een kopie van LL binnengehaald
Dank je!
In je broekquote:
moet ik je troosten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik in een KSC teruggelezen heb.
ach, je hebt wel ruimte om een frikandel op te bergenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren nog te horen gekregen dat ik de ideale vriendin ben
en daarna meteen de toevoeging: er komt nog net geen bier uit je tieten![]()
Kijk das weer positiefquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, je hebt wel ruimte om een frikandel op te bergen
Smakelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga een hapje eten met de nieuwe 'din, ben dus veilig aangekomen in Jakarta.
PWN dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar... maar... Pien zei dat ik hem vol moest posten... doet ze het zelf.
siroopkoffie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef TGT2 het volgende:
We zijn hier een tijd terug van automaten met bonen over gegaan op siroop automaten. "De oude automaten zijn economisch aan vervanging toe." zegt mijn werkgever.
Ik ben zwaar gepikeerd!!
Siroopkoffie
Hallo allemaal
Ja echt! Het is goor joh! Het zijn vierkante dozen met daarin een soort van capri sonne verpakking erin. In die verpakking zit een of ander stroopje dat met water gemixt koffie moet gaan voorstellen..quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ja echt! Het is goor joh! Het zijn vierkante dozen met daarin een soort van capri sonne verpakking erin. In die verpakking zit een of ander stroopje dat met water gemixt koffie moet gaan voorstellen..
![]()
(Deze automaten hebben ze geloof ik ook bij ESSO pompstations).
Klinkt niet echt als lekkere koffie neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ja echt! Het is goor joh! Het zijn vierkante dozen met daarin een soort van capri sonne verpakking erin. In die verpakking zit een of ander stroopje dat met water gemixt koffie moet gaan voorstellen..
![]()
Oalaquote:
Ja danku! Voorheen dronk ik gewoon netjes 10 bakken op een dag, nu maar 2 of 3quote:
Ik wil weer gemalen bonen!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als lekkere koffie nee
Oei das afkicken dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ja danku! Voorheen dronk ik gewoon netjes 10 bakken op een dag, nu maar 2 of 3![]()
[..]
Ik wil weer gemalen bonen!!!
Oeh... Eigenlijk wel een goed idee! Pff mijn werkgever zou eens moeten weten hoeveel minder ik nu productief benquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oei das afkicken dus
En die bonen kun je zelf meenemen hoor
waterkoker en hoppa, verse lekkere koffie
Bij een werkgever hadden we met zn 6en een senseo gekochtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:21 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Oeh... Eigenlijk wel een goed idee! Pff mijn werkgever zou eens moeten weten hoeveel minder ik nu productief ben
Dus niet ideaal dus..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren nog te horen gekregen dat ik de ideale vriendin ben
en daarna meteen de toevoeging: er komt nog net geen bier uit je tieten![]()
Tja maar ik vind Senseo niet echt lekker. Hangt natuurlijk van de pad af maar meestal vind ik het niks.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij een werkgever hadden we met zn 6en een senseo gekocht
tientje de man en de koffie, melk en suiker doneerden we om en om
oh jawel hoor, tis maar wat je idealen zijnquote:
Ook al niet ideaal als je met een heel gezin bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, je hebt wel ruimte om een frikandel op te bergen
hmjah ranzig moet het wel zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
![]()
Kan er 3 kwijt .. net genoegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ook al niet ideaal als je met een heel gezin bent.
dat is ook waar.. als een vrouw zwanger is melk dus, en daarna gewoon weer bier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh jawel hoor, tis maar wat je idealen zijn
5 is mn maxquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indonesische families zijn wat groter dan drie frikadellen.
Ik durf de komende tijd geen frikandellen meer te etenquote:
ik heb net een frikandellenbroodje opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf de komende tijd geen frikandellen meer te eten
Nja als ik er meerdere in mn hand hou kom ik toch wel verderquote:
Bang dat je ze in het verkeerde gat stopt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf de komende tijd geen frikandellen meer te eten
Nee, bang dat ik aan hele andere dingen denk bij het zien van een frikadelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bang dat je ze in het verkeerde gat stopt?
maar dat werkt weer niet echt handig en zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja als ik er meerdere in mn hand hou kom ik toch wel verder
Meteen alles ontdooidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat werkt weer niet echt handig en zo.
voor je het weet lijkt hij op een kroket of zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, bang dat ik aan hele andere dingen denk bij het zien van een frikadel
roomsaus?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meteen alles ontdooid
Ik kan nu al geen roomsaus meer eten door fok
Bijvoorbeeld jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor je het weet lijkt hij op een kroket of zo.
Het is niet te beschrijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah ranzig moet het wel zijn
Ongeveer zelfde gesprekje in KSC, toen roomsaus op het menu van mijn werk stondquote:
Frikandel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, bang dat ik aan hele andere dingen denk bij het zien van een frikadel
Mayonaise en koffiemelk kunnen binnenkort zeker ook worden toegevoegd aan die lijst?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde gesprekje in KSC, toen roomsaus op het menu van mijn werk stond
Kun je daar alvast een stukje over schrijven voor als hij weer wel bereikbaar isquote:
Hij doettut weerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je daar alvast een stukje over schrijven voor als hij weer wel bereikbaar is
Mwoah, redelijk... ben niet helemaal happy met hoe een aantal dingen gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Niets gaat zoals het moet
Bij jou wel beter?
Klinkt al een stuk beterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, redelijk... ben niet helemaal happy met hoe een aantal dingen gaanMaar over all is het een prima dagje
Omdat ik op werk zit en daar niet mag msnenquote:
Sucks... Ik had je nodig...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik op werk zit en daar niet mag msnen
Heyquote:
Etenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik ben me aant bedenken wat ik ga koken
vast wel...quote:
Doe mij ook kebab danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel...
of zal ik eens makkelijk doen en kebab halen?
ow leuk, je komt ookquote:
Idem hier.quote:
Ik ga maar wat stoelen bijhalenquote:
Ga liever kebab halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |