5 is mn maxquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indonesische families zijn wat groter dan drie frikadellen.
Ik durf de komende tijd geen frikandellen meer te etenquote:
ik heb net een frikandellenbroodje opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf de komende tijd geen frikandellen meer te eten
Nja als ik er meerdere in mn hand hou kom ik toch wel verderquote:
Bang dat je ze in het verkeerde gat stopt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf de komende tijd geen frikandellen meer te eten
Nee, bang dat ik aan hele andere dingen denk bij het zien van een frikadelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bang dat je ze in het verkeerde gat stopt?
maar dat werkt weer niet echt handig en zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja als ik er meerdere in mn hand hou kom ik toch wel verder
Meteen alles ontdooidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat werkt weer niet echt handig en zo.
voor je het weet lijkt hij op een kroket of zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, bang dat ik aan hele andere dingen denk bij het zien van een frikadel
roomsaus?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meteen alles ontdooid
Ik kan nu al geen roomsaus meer eten door fok
Bijvoorbeeld jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor je het weet lijkt hij op een kroket of zo.
Het is niet te beschrijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah ranzig moet het wel zijn
Ongeveer zelfde gesprekje in KSC, toen roomsaus op het menu van mijn werk stondquote:
Frikandel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, bang dat ik aan hele andere dingen denk bij het zien van een frikadel
Mayonaise en koffiemelk kunnen binnenkort zeker ook worden toegevoegd aan die lijst?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde gesprekje in KSC, toen roomsaus op het menu van mijn werk stond
Kun je daar alvast een stukje over schrijven voor als hij weer wel bereikbaar isquote:
Hij doettut weerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je daar alvast een stukje over schrijven voor als hij weer wel bereikbaar is
Mwoah, redelijk... ben niet helemaal happy met hoe een aantal dingen gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Niets gaat zoals het moet
Bij jou wel beter?
Klinkt al een stuk beterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, redelijk... ben niet helemaal happy met hoe een aantal dingen gaanMaar over all is het een prima dagje
Omdat ik op werk zit en daar niet mag msnenquote:
Sucks... Ik had je nodig...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik op werk zit en daar niet mag msnen
Heyquote:
Etenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik ben me aant bedenken wat ik ga koken
vast wel...quote:
Doe mij ook kebab danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel...
of zal ik eens makkelijk doen en kebab halen?
ow leuk, je komt ookquote:
Idem hier.quote:
Ik ga maar wat stoelen bijhalenquote:
Ga liever kebab halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |