Kijk das weer positiefquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, je hebt wel ruimte om een frikandel op te bergen
Smakelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga een hapje eten met de nieuwe 'din, ben dus veilig aangekomen in Jakarta.
PWN dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar... maar... Pien zei dat ik hem vol moest posten... doet ze het zelf.
siroopkoffie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef TGT2 het volgende:
We zijn hier een tijd terug van automaten met bonen over gegaan op siroop automaten. "De oude automaten zijn economisch aan vervanging toe." zegt mijn werkgever.
Ik ben zwaar gepikeerd!!
Siroopkoffie
Hallo allemaal
Ja echt! Het is goor joh! Het zijn vierkante dozen met daarin een soort van capri sonne verpakking erin. In die verpakking zit een of ander stroopje dat met water gemixt koffie moet gaan voorstellen..quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ja echt! Het is goor joh! Het zijn vierkante dozen met daarin een soort van capri sonne verpakking erin. In die verpakking zit een of ander stroopje dat met water gemixt koffie moet gaan voorstellen..
![]()
(Deze automaten hebben ze geloof ik ook bij ESSO pompstations).
Klinkt niet echt als lekkere koffie neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ja echt! Het is goor joh! Het zijn vierkante dozen met daarin een soort van capri sonne verpakking erin. In die verpakking zit een of ander stroopje dat met water gemixt koffie moet gaan voorstellen..
![]()
Oalaquote:
Ja danku! Voorheen dronk ik gewoon netjes 10 bakken op een dag, nu maar 2 of 3quote:
Ik wil weer gemalen bonen!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als lekkere koffie nee
Oei das afkicken dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ja danku! Voorheen dronk ik gewoon netjes 10 bakken op een dag, nu maar 2 of 3![]()
[..]
Ik wil weer gemalen bonen!!!
Oeh... Eigenlijk wel een goed idee! Pff mijn werkgever zou eens moeten weten hoeveel minder ik nu productief benquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oei das afkicken dus
En die bonen kun je zelf meenemen hoor
waterkoker en hoppa, verse lekkere koffie
Bij een werkgever hadden we met zn 6en een senseo gekochtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:21 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Oeh... Eigenlijk wel een goed idee! Pff mijn werkgever zou eens moeten weten hoeveel minder ik nu productief ben
Dus niet ideaal dus..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren nog te horen gekregen dat ik de ideale vriendin ben
en daarna meteen de toevoeging: er komt nog net geen bier uit je tieten![]()
Tja maar ik vind Senseo niet echt lekker. Hangt natuurlijk van de pad af maar meestal vind ik het niks.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij een werkgever hadden we met zn 6en een senseo gekocht
tientje de man en de koffie, melk en suiker doneerden we om en om
oh jawel hoor, tis maar wat je idealen zijnquote:
Ook al niet ideaal als je met een heel gezin bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, je hebt wel ruimte om een frikandel op te bergen
hmjah ranzig moet het wel zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
![]()
Kan er 3 kwijt .. net genoegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ook al niet ideaal als je met een heel gezin bent.
dat is ook waar.. als een vrouw zwanger is melk dus, en daarna gewoon weer bier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh jawel hoor, tis maar wat je idealen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |