kwaliteit hier moet nou eenmaal tijd kostenquote:
Kinderen barenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb best respect voor vrouwen
ze moeten namelijk baren. wassen,strijken,koken en schoonmaken
quote:
Ach, jijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar ben je beroemd dan? Rottumeroog?
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
kwaliteit hier moet nou eenmaal tijd kosten
EN DAN TOCH!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.
denk dat we iig komende maand kwaliteit kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat we iig komende maand kwaliteit kunnen verwachten
Je bent een maandje op vakantie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Why?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Congo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Syb-rund. het volgende:
JAJAJA welkom mijn trouwe baggeraars, bij weer een nieuwe aflevering ''Raad een land, en toon verdomme eens wat verstand''
Vandaag hebben wij een nieuwe opgave, ook al vinden jullie dit waarschijnlijk erg irritant
[ afbeelding ]
Welk land zoeken wij?
Huidige Stand
Adelante = 1
ik niet, bepaalde andere kwaliteitsverlagende users welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je bent een maandje op vakantie?
WHEHE![]()
![]()
hehe, neequote:
ik verwacht van jou het antwoord trouwens, en nee het klopt nietquote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Syb-rund. het volgende:
JAJAJA welkom mijn trouwe baggeraars, bij weer een nieuwe aflevering ''Raad een land, en toon verdomme eens wat verstand''
Vandaag hebben wij een nieuwe opgave, ook al vinden jullie dit waarschijnlijk erg irritant
[ afbeelding ]
Welk land zoeken wij?
Huidige Stand
Adelante = 1
Waarom van mij?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik verwacht van jou het antwoord trouwens, en nee het klopt niet
Hulplijn dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zie ik eruit als een hulpcentrale!?
als iemand hem raad wordt dat wel duidelijkquote:
Nou durf ik niet meer te raden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als iemand hem raad wordt dat wel duidelijk
Waarschijnlijk omdat je de enige user bent die enigszins intelligent overkomt. Overkomt he, ik zeg niet dat je het daadwerkelijk bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je de enige user bent die enigszins intelligent overkomt. Overkomt he, ik zeg niet dat je het daadwerkelijk bent.
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
+ 1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou durf ik niet meer te raden.
Centraal-Afrikaanse Republiek dan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou durf ik niet meer te raden.
Centraal-Afrikaanse Republiek dan?
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
+ 1
Ligt naast tsjaad, soedan en congo!![]()
quote:Lange Frans en Baas B uit elkaar
Uitgegeven: 27 maart 2009 08:58
Laatst gewijzigd: 27 maart 2009 10:31
AMSTERDAM - Baas B zal niet meer optreden met Lange Frans. Dat maakte de rapper, die eigenlijk Bart Zeilstra heet, vrijdagochtend bekend in het radioprogramma van Giel Beelen. Lange Frans gaat solo door.
ANP
Lange Frans en Baas B uit elkaar
Zeilstra: "Na vijf jaar optreden met Frans is het tijd voor een nieuwe droom. Ik ga achter de schermen schrijven voor anderen. Het podium is in mijn hart niet helemaal de goede plek waar ik thuis hoor."
Lange Frans zag het afscheid van zijn zangpartner al aankomen. "We kennen elkaar van kleins af aan, hij stond nooit te springen om het podium op te gaan. Dat vuur zit wel in mij."
''Ik ben Bart dankbaar dat hij het zolang heeft volgehouden en ben blij dat we tot dit punt hebben kunnen komen.''
Awards
Het duo is vooral bekend van nummers als Moppie, Supervisie, Het Land van... en Zinloos dat eind 2004 een nummer 1-hit werd. In 2005 wonnen de heren de Edison voor beste nieuwkomer. Verder krijgen ze de Essent Award, Megaward, twee 3FM Awards en drie TMF Awards.
Het duo geeft vrijdag tijdens het RTL 4 programma X-Factor het laatste tv-optreden. Ze brengen dan op een special manier Het land van... ten gehore.
Begin juli nemen ze officieel afscheid van elkaar op het podium. Nog zeker tot die tijd trekken Lange Frans en Baas B door het land.
Ik zat er wel vlakbij met Burkina Fasoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Opzich wel mooie hints in het plaatje! Alleen jammer dat ik ze nu pas snap.
Ik kom niet uit JAPANquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Nog snel eentje dan!
je kunt het bobby b!1
[ afbeelding ]
Doeiquote:
Ken je die straatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef Syb-rund. het volgende:
ik neem aan dat je in grote/kleine FOK! woont!
nu wel, maar ze mogen diegene die de straatnamen heeft bedacht wel even neerknuppelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ken je die straat
Maar nee woon in die Wijk straten![]()
hij blijft echt leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://www.bestweekever.tv/2009/03/26/50-animals-who-hate-baths/
Is ook zwaar irritantquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu wel, maar ze mogen diegene die de straatnamen heeft bedacht wel even neerknuppelen
wijk 1 t/m 7
Typisch geval van Kin Herauf. Ofwel flauwe grappenquote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Typisch geval van Kin Herauf. Ofwel flauwe grappen
Niks anti dit ofzo voordat er hier weer 80 mods zijn
Bwehehquote:
Want jij mag geen trollercoaster zien?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zoek maar paar topics terug. Anders krijg ik weer gezeik
Nee ik mag iets niet met Kin Herauf.....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want jij mag geen trollercoaster zien?
Nooooohhhhh, jitzzzze! Hij probeert je te dissen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Jij bent ook homo. Met je banaan in je oor
Leg uit, gladioolquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee ik mag iets niet met Kin Herauf.....
Ja, ik zie hetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nooooohhhhh, jitzzzze! Hij probeert je te dissen!![]()
doe het dan ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee ik mag iets niet met Kin Herauf.....
Ik ruik boosheidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe het dan ook niet
laatste waarschuwing dus
Anders ik welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Jij dan met je handtasjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij als SC pootje weet toch alles? [ afbeelding ]
Nee, jij met je deegrollerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij dan met je handtasje [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, jij met je deegroller [ afbeelding ]
Of hoe noemde je dat ding ook alweer? Deegloller? [ afbeelding ]
dokters die niets wetenquote:
Maak hem danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wat ik wil? Een klaphark-smilie
wat heb je?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
dokters die niets wetendan maar weer ontsteking remmers
Jomanda heeft er anders geen problemen mee...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Gupje het volgende:
Ga weg dan! Ik mag niet spreken met overleden mensen van mijn ouders
Er is maar een medicijn voor jou...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
dokters die niets wetendan maar weer ontsteking remmers
jezus ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jomanda heeft er anders geen problemen mee...
Dan leer je datquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet [ afbeelding ]
ziek? pijn?en waar dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat weten de dokters toch niet zegt ze
Weet ik datquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarmee maak je dat dan? En hoe laat je hem bewegen? [ afbeelding ]
Dan wil je ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil vanavond uitgaan maar ik heb geen zin.
Dan ga je toch niet naar jequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
Pijn.quote:
Sex?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Er is maar een medicijn voor jou...[ afbeelding ]
BobbyB kan dat vast wel voor mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet ik dat [ afbeelding ]
Maar gewoon gifje van maken
ik heb vrouwelijke dokters. daar ligt t aan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat weten de dokters toch niet zegt ze
Huh, dat was toch heul iemand anders. zon neger ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die kon over water lopen, wat Jomanda weer niet kan[ afbeelding ]
Contradictie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
jawel.quote:
ik snap het niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb vrouwelijke dokters. daar ligt t aan!
quote:
gister he, toen mocht mijn krentenbol creatie nog wel. En nu ineens niet meer. Wat is hier de reden van?quote:
Ik kreeg ook nog een note dabei!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Silentalarm het volgende:
en je hebt me een note gegeven en dat vind ik niet lief.
aangezien het een verkapte mod=nazi vergelijking is, die vind ik niet gepast hierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
gister he, toen mocht mijn krentenbol creatie nog wel. En nu ineens niet meer. Wat is hier de reden van?
al 7 in 2 dagen om precies te zijn, wees dr vooral trots opquote:
dus the great dictator van charlie chaplin mag ook niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aangezien het een verkapte mod=nazi vergelijking is, die vind ik niet gepast hier
sowieso al dat nazi gedoe zijn we wel een beetje zat, dus dat gaat allemaal genote en verwijderd worden
dat plaatje hierboven trouwens mag die user zelf even wegeditten, ookal is het niet direct aanstootgevend, in de context van al dat nazi gedoe afgelopen week zie ik hem toch liever niet
Wow, dan ben ik nog best braafquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
al 7 in 2 dagen om precies te zijn, wees dr vooral trots op
Ik kan er niets aan doen. Een gevoel van woede en teleurstelling dat ik niet als mod gekozen ben is de oorzaak van mijn terugval. Het ging zo goed!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
al 7 in 2 dagen om precies te zijn, wees dr vooral trots op
geen idee welke je bedoelt, maar aangezien het ongetwijfeld gepost wordt om te provoceren lijkt het me geen goed ideequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
dus the great dictator van charlie chaplin mag ook niet?
Ik vind het prima. Maar ik vind dat jullie (modjes) een beetje duidelijk moeten zijn. Niet de ene dag wel accepteren en de dag erna hetzelfde plaatje een note voor geven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aangezien het een verkapte mod=nazi vergelijking is, die vind ik niet gepast hier
sowieso al dat nazi gedoe zijn we wel een beetje zat, dus dat gaat allemaal genote en verwijderd worden
dat plaatje hierboven trouwens mag je zelf even wegeditten, ookal is het niet direct aanstootgevend, in de context van al dat nazi gedoe afgelopen week zie ik hem toch liever niet
kan je zien zonder abo. Gewoon abo's--> notes opvragen. Dan zie je hoeveel je er hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:10 schreef Cybey het volgende:
Wel benieuwd of ik notes heb. Betwijfel het een beetje, maar ga er geen abbo voor kopen
ik heb die gister niet gezien, maar als je een beetje ''common sense'' gebruikt snap je zelf ook wel dat die plaatjes not-done zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Maar ik vind dat jullie (modjes) een beetje duidelijk moeten zijn. Niet de ene dag wel accepteren en de dag erna hetzelfde plaatje een note voor geven.
je hebt er maar 1, en die is niet zo speciaal/noemenswaardigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:10 schreef Cybey het volgende:
Wel benieuwd of ik notes heb. Betwijfel het een beetje, maar ga er geen abbo voor kopen
hier, een topiek speciaal voor jou, kan je lekker notenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb die gister niet gezien, maar als je een beetje ''common sense'' gebruikt snap je zelf ook wel dat die plaatjes not-done zijn
en march of the remlof?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee welke je bedoelt, maar aangezien het ongetwijfeld gepost wordt om te provoceren lijkt het me geen goed idee
Wat staat er dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt er maar 1, en die is niet zo speciaal/noemenswaardig
Ik zie het als een grapje, en kan er om lachen. Maar nu krijgen we net zo'n discussie als met kanker schelden kan wel/niet en dat is zinloos. Ik zal wel wat minder WOII vergelijkingen maken. Maar het enige wat ik vraag is dat jullie als mods een beetje op een lijn gaan zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb die gister niet gezien, maar als je een beetje ''common sense'' gebruikt snap je zelf ook wel dat die plaatjes not-done zijn
JA!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij eht zegt?
ik vind dit een verkapte banaan vraag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hier, een topiek speciaal voor jou, kan je lekker noten:
Mijn ode aan kanker
Valt toch te proberen?! Anders moet ik 20 euro uitgeven om 1 niet speciale/noemenswaardige note op te vragen... das ook niet nuttig.quote:
pm die pic trouwens even, ik vond hem wel leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vind dit een verkapte banaan vraag.
4.50quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Valt toch te proberen?! Anders moet ik 20 euro uitgeven om 1 niet speciale/noemenswaardige note op te vragen... das ook niet nuttig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Devvie het volgende:
4.50
3.20 per maand en moet je voor minimaal 6 maanden kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2005, toen meldde ik me net aan op fokquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hier, een topiek speciaal voor jou, kan je lekker noten:
Mijn ode aan kanker
aangezien ze gepost worden om te procoveren post ze gewoon niet zou ik zeggen...quote:
of eenmalig 4.50 voor alleen notesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:16 schreef Cybey het volgende:
[..]
3.20 per maand en moet je voor minimaal 6 maanden kopen.
die van die krentenbol?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pm die pic trouwens even, ik vond hem wel leuk
Geef kurk_droog nog even een extra maandban omdat hij die in zn fobo heeft staan danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2005, toen meldde ik me net aan op fok
[..]
aangezien ze gepost worden om te procoveren post ze gewoon niet zou ik zeggen...
ik voelde me gewoon ietwat Dirrrrrtyquote:
want?quote:
kommaardan.quote:
Kan me niet herinneren wat ik daar gezet heb eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
MSN spelletjes fail
je kan de post gewoon nog zien, dus bedenk maar wat je geplaatst hebt
mijne zijn dus serieus kansloosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt er maar 1, en die is niet zo speciaal/noemenswaardig
post een tubgirl!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
mijne zijn dus serieus kansloos
ik wil ook stoere notes!
beter de youtube-linkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:23 schreef Silentalarm het volgende:
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=nl-nl&vid=4196e057-cd93-4621-a050-c3e8561a3f10&wa=wsignin1.0
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap de link met de vrouwelijke dokters niet.
ja shit hee.quote:
been there done that.quote:
1 afkoelban van 2 dagenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:20 schreef Silentalarm het volgende:
heb jij eigenlijk wel eens een ban gehad swarma?
snap je t nu echt nietquote:
dan kwam het niet overtuigend overquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
been there done that.
kreeg ik heul geen note/ban voor..
Wtf, Liz vraagt hoe ze een ban krijgt, ik help haar een handje, mag dat ook al niet? ik post helemaal geen plaatjes ofzoiets. Dan moet je ook boos worden op devvie omdat hij aanspoort tot tubgirl posten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
snap je t nu echt nietis t nou zo moeilijk om er gewoon over op te houden?
uitlokken is ook not done trouwens
kom je drna ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
![]()
ik moet toch thuis eten van mijn mammie!
wat had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1 afkoelban van 2 dagenoktober 2008
hij stond in de OPquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wtf, Liz vraagt hoe ze een ban krijgt, ik help haar een handje, mag dat ook al niet? ik post helemaal geen plaatjes ofzoiets. Dan moet je ook boos worden op devvie omdat hij aanspoort tot tubgirl posten?
Ik heb alleen die krentenbol.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jawohl en die van King of pop als dat kan
PM eens?quote:
dan is het al bijna donkerquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij stond in de OP
van een SC wel te verstaan.
zoals je al quotte, uitlokken is not donequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wtf, Liz vraagt hoe ze een ban krijgt, ik help haar een handje, mag dat ook al niet? ik post helemaal geen plaatjes ofzoiets. Dan moet je ook boos worden op devvie omdat hij aanspoort tot tubgirl posten?
ja kanker een end op. Ik mag helemaal niks meer posten. Als ik niet net gewaarschuwd was had hier iets anders gestaanquote:
geheel onterecht natuurlijk, zoals alle bansquote:
ik vraag Mats wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja kankerga een end lopen op. Ik mag helemaal niks meer posten. Als ik niet net gewaarschuwd was had hier iets anders gestaan
ik hebmmmm!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
BS heeft die. Ik niet. Ik wil dat niet op mijn computer anders heb ik binnen 3 uur een ban.
Ik krijg juist notes omdat ik lief ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:34 schreef liiszle het volgende:
mijn laatste note stamt uit
13-07-2007 @ 12:23
ik ben te lief geworden
Mats mag mij nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
okik mag toch met je mee op vakantie
!
ohquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik krijg juist notes omdat ik lief ben.
echt serieus dit vind ik wel banwaardig....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Die chocoringen cornflakes zijn lekker!
GEMEEN HE!quote:
ik ben niet makkelijk genoeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef Devvie het volgende:
[..]dat is niet zeldzaam dat hij iemand niet mag
banaan vraag. ban. mail maar met kerst.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
echt serieus dit vind ik wel banwaardig....
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
echt serieus dit vind ik wel banwaardig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doorlezen dan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GEMEEN HE!
En ik heb weer 5 nieuwe boeken die ik nog moet lezen.
Totaal 15 oid.
Dat heb ik ook vet vaak!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik krijg juist notes omdat ik lief ben.
tevens smst ie me wel iedere avondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef Devvie het volgende:
[..]dat is niet zeldzaam dat hij iemand niet mag
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
banaan vraag. ban. mail maar met kerst.
True, maar tot het randje gaan is natuurlijk spannendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
Waarom gaat het hier trouwens continu over bans en notes? Als je je normaal gedraagt heb je nergens last van.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
Waarom gaat het hier trouwens continu over bans en notes? Als je je normaal gedraagt heb je nergens last van.
okequote:
Dat doe ik ook, maar materialistische intellectueel dat ik ben koop ik meer dan ik aankan.quote:
Op het moment zijn wij niet verkeerd bezig maar hebben we gewoon een boeiende discussie en we gedragen ons altijd normaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
Ruilen?quote:
Natuurlijk, als kleuter zijnde wel ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
True, maar tot het randje gaan is natuurlijk spannend
Wat ben je toch ook een dullig kind.quote:
dit is fok, we zijn allemaal nog in meer of mindere maten kleuter.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, als kleuter zijnde wel ja.
Als ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
doeiiquote:
ik jouw telefoon jij mijne?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ruilen?misschien sms jij hem wél leuke dingen terug
de gemiddelde kleuter komt in zijn eerste 4 levensjaren vaker buiten dan de gemiddelde fokker in zijn hele leven. Misschien is dat de reden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, als kleuter zijnde wel ja.
"je bent te moeilijk, ik zoek wel een ander om mee op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
oke![]()
![]()
*doorgaat met hard to get spelen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
dit is fok, we zijn allemaal nog in meer of mindere maten kleuter.
quote:
wat voorn tel heb je ?quote:
vroeger ja, tegenwoordig niet..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
de gemiddelde kleuter komt in zijn eerste 4 levensjaren vaker buiten dan de gemiddelde fokker in zijn hele leven. Misschien is dat de reden?
kut.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
"je bent te moeilijk, ik zoek wel een ander om mee op vakantie te gaan"
Interessant. Een hersenafwijking door een tekort aan licht en zuurstof.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
de gemiddelde kleuter komt in zijn eerste 4 levensjaren vaker buiten dan de gemiddelde fokker in zijn hele leven. Misschien is dat de reden?
We kunnen het niet kwalijk nemen dat sommige hier geestelijk gehandicapt zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Interessant. Een hersenafwijking door een tekort aan licht en zuurstof.
Zolang het geen kinderen zijn waar je tegen aan trapt zou ik het antwoord hierop niet weten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
Wat is er nou zo leuk om overal tegen aan te trappen?
IS JE BEWERKING AL AF?!@!@!@1!#!@ EINSZWEI!@!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Interessant. Een hersenafwijking door een tekort aan licht en zuurstof.
Doei!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
Soms vraag ik me echt af wat ik hier nog op Fok! doe.Kleuters.
dan ruilen we wel jaquote:
Over het algemeen hebben geestelijke gehandicapten meer respect voor het gezag dan de testosteronbommen die hier rondlopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
We kunnen het niet kwalijk nemen dat sommige hier geestelijk gehandicapt zijn
Als alles ook kinderen inhoudt zou je het deels kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het geen kinderen zijn waar je tegen aan trapt zou ik het antwoord hierop niet weten.
Omdat het soms ook best leuk kan zijn, maar dat is meestal pas wanneer remlof is langs geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
Zo makkelijk zijn jullie niet van me af.quote:
Op wat voor manier als Remlof langs komt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het soms ook best leuk kan zijn, maar dat is meestal pas wanneer remlof is langs geweest.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan ruilen we wel ja
ik vertel mooi niet wat voorn tel ik heb.
Mwhoa, ik ben er nog niet tevreden over.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
IS JE BEWERKING AL AF?!@!@!@1!#!@ EINSZWEI!@!
IK DRONK HERTOG JAN GISTER!!@!
Ik ook?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
als jij mod was, wat zou je dan veranderen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo makkelijk zijn jullie niet van me af.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het soms ook best leuk kan zijn, maar dat is meestal pas wanneer remlof is langs geweest.
Als hij een bepaald topic weer heeft aangevuld?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
aanvullen? Bannen zal je bedoelen, dus afvoeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als hij een bepaald topic weer heeft aangevuld?
MIETERS!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Powned heeft, naar eigen zeggen. nog maar 68 leden nodig.
Ik doelde op het banmeldtopic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
aanvullen? Bannen zal je bedoelen, dus afvoeren.
Nee, je bent een verademing in het puberale jongetjesvolk dat hier ronddwarrelt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mwhoa, ik ben er nog niet tevreden over.
[..]
Ik ook?![]()
Dat dus!
Zoals ik remlof eens heb horen zeggen; niet iedere email-account meer toestaan. Zou heel wat schelen inzake kloons en kutpubers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
als jij mod was, wat zou je dan veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |