kwaliteit hier moet nou eenmaal tijd kostenquote:
Kinderen barenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb best respect voor vrouwen
ze moeten namelijk baren. wassen,strijken,koken en schoonmaken
quote:
Ach, jijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar ben je beroemd dan? Rottumeroog?
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
kwaliteit hier moet nou eenmaal tijd kosten
EN DAN TOCH!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.
denk dat we iig komende maand kwaliteit kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat we iig komende maand kwaliteit kunnen verwachten
Je bent een maandje op vakantie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Why?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Congo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Syb-rund. het volgende:
JAJAJA welkom mijn trouwe baggeraars, bij weer een nieuwe aflevering ''Raad een land, en toon verdomme eens wat verstand''
Vandaag hebben wij een nieuwe opgave, ook al vinden jullie dit waarschijnlijk erg irritant
[ afbeelding ]
Welk land zoeken wij?
Huidige Stand
Adelante = 1
ik niet, bepaalde andere kwaliteitsverlagende users welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je bent een maandje op vakantie?
WHEHE![]()
![]()
hehe, neequote:
ik verwacht van jou het antwoord trouwens, en nee het klopt nietquote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Syb-rund. het volgende:
JAJAJA welkom mijn trouwe baggeraars, bij weer een nieuwe aflevering ''Raad een land, en toon verdomme eens wat verstand''
Vandaag hebben wij een nieuwe opgave, ook al vinden jullie dit waarschijnlijk erg irritant
[ afbeelding ]
Welk land zoeken wij?
Huidige Stand
Adelante = 1
Waarom van mij?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik verwacht van jou het antwoord trouwens, en nee het klopt niet
Hulplijn dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zie ik eruit als een hulpcentrale!?
als iemand hem raad wordt dat wel duidelijkquote:
Nou durf ik niet meer te raden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als iemand hem raad wordt dat wel duidelijk
Waarschijnlijk omdat je de enige user bent die enigszins intelligent overkomt. Overkomt he, ik zeg niet dat je het daadwerkelijk bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je de enige user bent die enigszins intelligent overkomt. Overkomt he, ik zeg niet dat je het daadwerkelijk bent.
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
+ 1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou durf ik niet meer te raden.
Centraal-Afrikaanse Republiek dan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou durf ik niet meer te raden.
Centraal-Afrikaanse Republiek dan?
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
+ 1
Ligt naast tsjaad, soedan en congo!![]()
quote:Lange Frans en Baas B uit elkaar
Uitgegeven: 27 maart 2009 08:58
Laatst gewijzigd: 27 maart 2009 10:31
AMSTERDAM - Baas B zal niet meer optreden met Lange Frans. Dat maakte de rapper, die eigenlijk Bart Zeilstra heet, vrijdagochtend bekend in het radioprogramma van Giel Beelen. Lange Frans gaat solo door.
ANP
Lange Frans en Baas B uit elkaar
Zeilstra: "Na vijf jaar optreden met Frans is het tijd voor een nieuwe droom. Ik ga achter de schermen schrijven voor anderen. Het podium is in mijn hart niet helemaal de goede plek waar ik thuis hoor."
Lange Frans zag het afscheid van zijn zangpartner al aankomen. "We kennen elkaar van kleins af aan, hij stond nooit te springen om het podium op te gaan. Dat vuur zit wel in mij."
''Ik ben Bart dankbaar dat hij het zolang heeft volgehouden en ben blij dat we tot dit punt hebben kunnen komen.''
Awards
Het duo is vooral bekend van nummers als Moppie, Supervisie, Het Land van... en Zinloos dat eind 2004 een nummer 1-hit werd. In 2005 wonnen de heren de Edison voor beste nieuwkomer. Verder krijgen ze de Essent Award, Megaward, twee 3FM Awards en drie TMF Awards.
Het duo geeft vrijdag tijdens het RTL 4 programma X-Factor het laatste tv-optreden. Ze brengen dan op een special manier Het land van... ten gehore.
Begin juli nemen ze officieel afscheid van elkaar op het podium. Nog zeker tot die tijd trekken Lange Frans en Baas B door het land.
Ik zat er wel vlakbij met Burkina Fasoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Opzich wel mooie hints in het plaatje! Alleen jammer dat ik ze nu pas snap.
Ik kom niet uit JAPANquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Nog snel eentje dan!
je kunt het bobby b!1
[ afbeelding ]
Doeiquote:
Ken je die straatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef Syb-rund. het volgende:
ik neem aan dat je in grote/kleine FOK! woont!
nu wel, maar ze mogen diegene die de straatnamen heeft bedacht wel even neerknuppelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ken je die straat
Maar nee woon in die Wijk straten![]()
hij blijft echt leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://www.bestweekever.tv/2009/03/26/50-animals-who-hate-baths/
Is ook zwaar irritantquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu wel, maar ze mogen diegene die de straatnamen heeft bedacht wel even neerknuppelen
wijk 1 t/m 7
Typisch geval van Kin Herauf. Ofwel flauwe grappenquote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Typisch geval van Kin Herauf. Ofwel flauwe grappen
Niks anti dit ofzo voordat er hier weer 80 mods zijn
Bwehehquote:
Want jij mag geen trollercoaster zien?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zoek maar paar topics terug. Anders krijg ik weer gezeik
Nee ik mag iets niet met Kin Herauf.....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want jij mag geen trollercoaster zien?
Nooooohhhhh, jitzzzze! Hij probeert je te dissen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Jij bent ook homo. Met je banaan in je oor
Leg uit, gladioolquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee ik mag iets niet met Kin Herauf.....
Ja, ik zie hetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nooooohhhhh, jitzzzze! Hij probeert je te dissen!![]()
doe het dan ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee ik mag iets niet met Kin Herauf.....
Ik ruik boosheidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe het dan ook niet
laatste waarschuwing dus
Anders ik welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Jij dan met je handtasjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij als SC pootje weet toch alles? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |