kwaliteit hier moet nou eenmaal tijd kostenquote:
Kinderen barenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb best respect voor vrouwen
ze moeten namelijk baren. wassen,strijken,koken en schoonmaken
quote:
Ach, jijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar ben je beroemd dan? Rottumeroog?
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
kwaliteit hier moet nou eenmaal tijd kosten
EN DAN TOCH!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.
denk dat we iig komende maand kwaliteit kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, het duurt inderdaad lang voordat de kwaliteit hier zijn intrede doet. Misschien komt het helemaal niet meer.
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat we iig komende maand kwaliteit kunnen verwachten
Je bent een maandje op vakantie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Why?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Congo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Syb-rund. het volgende:
JAJAJA welkom mijn trouwe baggeraars, bij weer een nieuwe aflevering ''Raad een land, en toon verdomme eens wat verstand''
Vandaag hebben wij een nieuwe opgave, ook al vinden jullie dit waarschijnlijk erg irritant
[ afbeelding ]
Welk land zoeken wij?
Huidige Stand
Adelante = 1
ik niet, bepaalde andere kwaliteitsverlagende users welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je bent een maandje op vakantie?
WHEHE![]()
![]()
hehe, neequote:
ik verwacht van jou het antwoord trouwens, en nee het klopt nietquote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Syb-rund. het volgende:
JAJAJA welkom mijn trouwe baggeraars, bij weer een nieuwe aflevering ''Raad een land, en toon verdomme eens wat verstand''
Vandaag hebben wij een nieuwe opgave, ook al vinden jullie dit waarschijnlijk erg irritant
[ afbeelding ]
Welk land zoeken wij?
Huidige Stand
Adelante = 1
Waarom van mij?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik verwacht van jou het antwoord trouwens, en nee het klopt niet
Hulplijn dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zie ik eruit als een hulpcentrale!?
als iemand hem raad wordt dat wel duidelijkquote:
Nou durf ik niet meer te raden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als iemand hem raad wordt dat wel duidelijk
Waarschijnlijk omdat je de enige user bent die enigszins intelligent overkomt. Overkomt he, ik zeg niet dat je het daadwerkelijk bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je de enige user bent die enigszins intelligent overkomt. Overkomt he, ik zeg niet dat je het daadwerkelijk bent.
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
+ 1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou durf ik niet meer te raden.
Centraal-Afrikaanse Republiek dan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou durf ik niet meer te raden.
Centraal-Afrikaanse Republiek dan?
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
+ 1
Ligt naast tsjaad, soedan en congo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |