Wist ik heul nietquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef L0t.. het volgende:
Jij koopt een huis zonder eerst eens te gaan kijken? Eigen schuld.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef L0t.. het volgende:
Jij huurt een huis zonder eerst eens te gaan kijken? Eigen schuld.
Ja dat wel.... maar ik ben 7 jaar ouder dan de gemiddelde discotheekganger daar...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:13 schreef Schokbreker het volgende:
Je kan ook de voordelen zien, je kan nu letterlijk dronken naar huis rollen.
Waar staat die plaggenhut?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja dat wel.... maar ik ben 7 jaar ouder dan de gemiddelde discotheekganger daar...
iets met verlopen pedo-pas e.d.
Hmz, dan bestel je een nieuwe.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja dat wel.... maar ik ben 7 jaar ouder dan de gemiddelde discotheekganger daar...
iets met verlopen pedo-pas e.d.
loosbroekquote:
Je mag die van mij wel hebben TSquote:
Hey, een vlaamse fok!kerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel hebben TS![]()
Hier in de buurt vragen ze eigenlijk nooit naar die pas
Earth, niet Mapsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://maps.google.nl/maps?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL303&=&q=loosbroek&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Dat wordt dus niet alleen harde muziek op zaterdagavond, maar ook schreeuwende puistenkoppen zaterdagnacht die in je tuin, tegen je voorgevel aan pissen of kotsen, je auto beschadigen, door je brievenbus heen pissen, stenen door je ruiten gooien...quote:
zelf zoeken!quote:
TS woont wel in de buurt van Rukvenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://maps.google.nl/maps?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL303&=&q=loosbroek&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kijk TS dit soort volk komt er in die discotheek:
[ afbeelding ]
Ossquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oh jee, die zien eruit alsof ze niet alleen in je tuin pissen en kotsen, maar ook gezellig gaan zitten schijten en dat vervolgens door de brievenbus frommelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kijk TS dit soort volk komt er in die discotheek:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Toen ik het eerste bericht las dacht ik al "Loosbroek"..
Mooie disco trouwens, Lunenburg..
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:
En deze bazen gaan overdag je vriendin lastig vallen. Tenminste, als ze niet aan de brommer of de trekker moeten sleutelen.quote:
Ik snap niet dat ze dat dorp niet allang Lunenburg hebben genoemd. Het valt me nog mee dat er uberhaupt een Spar schijnt te zijn. Feitelijk is het gewoon een Disco met wat huizen er omheen. Rijd je er naartoe dan zie je op 5 km afstand al de lichtreclame van Lunenburg, ben je bij Lunenburg dan zie je ook nog wat huizen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:31 schreef jagga het volgende:
[..]en wat was het precies dat het verraadde? het kleine kutdorp? de disco binnen zoveel meter?
indd zeg:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Die lui die in die discotheek komen![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef apestaartje het volgende:
Maar doordeweeks zal je er in ieder geval heerlijk tot rust komen. Behalve het fluiten van de vogeltjes en heel af en toe een auto (of tractor) die voorbij komt, hoor je er niets. Maar dan ook echt niets. Of je moet buren krijgen die van kwebbelen houden. De sociale controle is er echt gigantisch.
Het kán zijn dat je toevallig naast familie van mij komt te wonen (zie laatste alinea), en die mensen houden stuk voor stuk geen seconde hun mond. Verjaardagen waar al die mensen bij elkaar komen klinken als een kippenhok in het kwadraat.
Qua lawaaierige evenementen houdt het bij een kermisje in de zomer, met naast wat kraampjes een draaimolen, botsautootjes en een polyp, ook wel op. Dat kermisje ligt dan wel pal naast Lunenburg, dat wel. Dus dichtbij. De overige evenementen spelen zich echter keurig binnen de muren van Kerkzicht (naast Lunenburg) af en echt overlast zal het niet opleveren.
Voor de rest zijn de momenten waarop in Loosbroek de meeste onrust heerst, de momenten waarop de dorpelingen de plaatselijke kerk betreden/verlaten. En dat is ook weer in het weekend.
Ik weet er alles van, aangezien veel ooms en tantes van mij er niet alleen zijn opgegroeid, maar er ook nog eens voorgoed zijn blijven plakken. Het zijn er maar liefst zes + partners. Bijna allemaal zeer dichtbij Lunenburg wonend, een paar ervan kunnen de zaak zien staan als ze uit het raam kijken. En daarbij zijn ook een paar van hun kinderen er blijven wonen. En oma ook, voordat ze stierf. Dus ja, ik ben nogal eens met dat gat geconfronteerd. Ik ken op sommige plekken zo ongeveer elke grasspriet op de paadjes naast de slootjes, waar ik als kind uit verveling nog weleens ging wandelen (lees: saaie familiebezoekjes).
Zelf zou ik er waarschijnlijk dood gaan van ellende. Alleen al doordat het openbaar vervoer slechts uit een paar keer per dag rijdende 'Buurtbus' bestaat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we een keer een fok-meet organiseren in de Lunenburg?![]()
![]()
De kerk en het zaaltje ernaast ('De Wis') functioneren als een soort buurtsoos voor een groot deel van Loosbroek. In De Wis kan je de Heilige Mis naspreken, gezellig, met een kopje koffie erbij. Zo moet je het een beetje zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef jagga het volgende:
[..]Tis toch niet zo erg daar als in Putten of Barneveld....dat hoop ik echt van niet
Klinkt alsof je deze verhuizing goed overwogen en voorbereid hebt!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef jagga het volgende:
[..]Tis toch niet zo erg daar als in Putten of Barneveld....dat hoop ik echt van niet
gezien mijn huidige woonsituatie was ik eigenlijk hartstikke blij dat ik nou in loosbroek mag komen te wonen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Klinkt alsof je deze verhuizing goed overwogen en voorbereid hebt!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:51 schreef DurumDoner het volgende:
Zuur dat je al een wijf heb, anders had je prachtig 16jarige mee kunnen nemen naar huis.
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef L0t.. het volgende:
Jij koopt een huis zonder eerst eens te gaan kijken? Eigen schuld.
Ja dat weet ik nou welquote:
En sowieso of je in de buurt nog gezellig ergens wat kan drinken.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat inderdaadJe gaat toch eerst kijken wat er allemaal in de buurt zit en zo.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef Bob-B het volgende:
Gegronde klacht, antiklacht en klacht na antiklacht, doorgaan!
Lompe Boer.quote:
Lekker Batsenquote:
Oftewel de halve 'Van 't Rijk'-straat in Nistelrode. En volgens mij verblijft sowieso bijna heel 16/17-jarig Nistelrode (ik woon er...) op zaterdagavond in Lunenburg. Soort volksverhuizing.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:05 schreef finsdefis het volgende:
Hee daar ging ik vroegâh ook wel eens heen. Wat een paupertent is dat geworden overigensAllemaal grote groepjes asociale mensen (Molukkers, Turken, kampers etc..) zijn er nu. En nee daar hoorde ik niet bij
Ja prima hoor, maar ik ga graag uit in leuke tenten en niet dit soort pauperzooiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
En waarom maak je je daar druk over? Ik vind het juist geweldig dat ik te voet naar huis kan van de kroeg/discotheek.
Je gaat zeker niet vaak uit of wel?!
Nog steeds. Het is van binnen een hele mooie tent die alle moderne faciliteiten heeft, zalen in diverse gewenste grootten, mooie licht en laserinstallatie en perfecte geluidsinstallatie's. En dan ook nog een eigenaar die alles kan regelen wat er niet is.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:59 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de Lunenburg er mooi uit ziet van binnen, tenminste: 10 jaar geleden was dat zo.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Vet man, zo'n tienerdisco naast de deur. Had ik dat maar.
ie pipo ernaastquote:Op maandag 30 maart 2009 18:49 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
wtf moet dit nou weer voorstellen dan?
Zou dat TS zijn?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:49 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
wtf moet dit nou weer voorstellen dan?
dat had je eerst "slachtoffer" kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:42 schreef jagga het volgende:
Ik woon daar dus inmiddels en afgelopen zaterdag avond heeft zich het eerste liefdesdrama zich al voltrokken.
Rond half 3 's nachts werd ik wakker, blijkt er een meisje praktisch bij onze voordeur onder de carport te zitten te snotteren en te huilen omdat haar "bart" haar verlaten had. Na wel 6 hele weken (_!) heeft hij het uitgemaakt en is ervan door met een ander.
Dit geintje heeft 3 kwartier geduurd....En eerlijk gezegd moest ik me inhouden om niet te lachen
Voor zover de updates uit het mooie loosbroek!
Het lijk me tijd voor de aanschaf van je eerste luchtbuks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:42 schreef jagga het volgende:
Ik woon daar dus inmiddels en afgelopen zaterdag avond heeft zich het eerste liefdesdrama zich al voltrokken.
Rond half 3 's nachts werd ik wakker, blijkt er een meisje praktisch bij onze voordeur onder de carport te zitten te snotteren en te huilen omdat haar "bart" haar verlaten had. Na wel 6 hele weken (_!) heeft hij het uitgemaakt en is ervan door met een ander.
Dit geintje heeft 3 kwartier geduurd....En eerlijk gezegd moest ik me inhouden om niet te lachen
Voor zover de updates uit het mooie loosbroek!
misschienquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Het lijk me tijd voor de aanschaf van je eerste luchtbuks.
had je moeten vragen of ze bij je kwam liggen "(uithuilen)"quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef jagga het volgende:
[..]
misschien![]()
Ik wilde eerst iets naar haar roepen, maar ze was zo in tranen dat ik dat maar niet gedaan heb. Is ook zo sneu... een beetje op haar gaan zitten kankeren dat ze me uit mijn slaap houd, enzo...
Of een paar oordoppen. Speciaal voor op zaterdagnacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Het lijk me tijd voor de aanschaf van je eerste luchtbuks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |