Wist ik heul nietquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef L0t.. het volgende:
Jij koopt een huis zonder eerst eens te gaan kijken? Eigen schuld.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef L0t.. het volgende:
Jij huurt een huis zonder eerst eens te gaan kijken? Eigen schuld.
Ja dat wel.... maar ik ben 7 jaar ouder dan de gemiddelde discotheekganger daar...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:13 schreef Schokbreker het volgende:
Je kan ook de voordelen zien, je kan nu letterlijk dronken naar huis rollen.
Waar staat die plaggenhut?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja dat wel.... maar ik ben 7 jaar ouder dan de gemiddelde discotheekganger daar...
iets met verlopen pedo-pas e.d.
Hmz, dan bestel je een nieuwe.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja dat wel.... maar ik ben 7 jaar ouder dan de gemiddelde discotheekganger daar...
iets met verlopen pedo-pas e.d.
loosbroekquote:
Je mag die van mij wel hebben TSquote:
Hey, een vlaamse fok!kerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel hebben TS![]()
Hier in de buurt vragen ze eigenlijk nooit naar die pas
Earth, niet Mapsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://maps.google.nl/maps?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL303&=&q=loosbroek&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Dat wordt dus niet alleen harde muziek op zaterdagavond, maar ook schreeuwende puistenkoppen zaterdagnacht die in je tuin, tegen je voorgevel aan pissen of kotsen, je auto beschadigen, door je brievenbus heen pissen, stenen door je ruiten gooien...quote:
zelf zoeken!quote:
TS woont wel in de buurt van Rukvenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://maps.google.nl/maps?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL303&=&q=loosbroek&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kijk TS dit soort volk komt er in die discotheek:
[ afbeelding ]
Ossquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oh jee, die zien eruit alsof ze niet alleen in je tuin pissen en kotsen, maar ook gezellig gaan zitten schijten en dat vervolgens door de brievenbus frommelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kijk TS dit soort volk komt er in die discotheek:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Toen ik het eerste bericht las dacht ik al "Loosbroek"..
Mooie disco trouwens, Lunenburg..
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:
En deze bazen gaan overdag je vriendin lastig vallen. Tenminste, als ze niet aan de brommer of de trekker moeten sleutelen.quote:
Ik snap niet dat ze dat dorp niet allang Lunenburg hebben genoemd. Het valt me nog mee dat er uberhaupt een Spar schijnt te zijn. Feitelijk is het gewoon een Disco met wat huizen er omheen. Rijd je er naartoe dan zie je op 5 km afstand al de lichtreclame van Lunenburg, ben je bij Lunenburg dan zie je ook nog wat huizen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:31 schreef jagga het volgende:
[..]en wat was het precies dat het verraadde? het kleine kutdorp? de disco binnen zoveel meter?
indd zeg:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Die lui die in die discotheek komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |