quote:
Jong talent. Heeft echt de toekomst. Brengt zijn club binnen 3 jaar naar de topquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
wie is die nr3 bij Oranje? die maakt een goeie indruk zeg.
Evert, jij hierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef buddyb het volgende:
baumjohann zie ik voor het eerst spelen. ik ben altijd geweest benieuwd naar die geweldenaar uit pro evo haha
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:52 schreef Dos37 het volgende:
top goal
Hij staat toch gewoon in de basis bij Ajax?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef buddyb het volgende:
wielaert is na zijn overgang naar ajax veel minder gaan spelen
Engelaar ook net als El Ahmadi en Rutten is minder gaan coachen kortom bij Twente is veel minder druk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef buddyb het volgende:
wielaert is na zijn overgang naar ajax veel minder gaan spelen
dat meen je nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
bij Twente is veel minder druk.
Zeker! Die bal ging zeer soeverein door de lucht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef _Mike_ het volgende:
Heerlijke pass van Amrabat.
Of jij bent Duitser of je ziet de stand niet.quote:
Ehm appelflap hoe vaak heeft dit nederlandse elftal samen gespeeld?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of jij bent Duitser of je ziet de stand niet.²
Kom op, je bent slimmer dan dit. Een team wordt bepaald door het samenspel, niet door het aantal keren dat ze hebben samen gespeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm appelflap hoe vaak heeft dit nederlandse elftal samen gespeeld?
74.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:32 schreef Prosac het volgende:
Wraak voor 78 dit!
Volgens mij welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef buddyb het volgende:
beerens en de jong komen erin
wat is precies de rol van numan? assistent?
hij was erg fout inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]misschien moet je deze in je ondertitel zetten
Tsja. Nederland B = Op eigen risico.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Die moffen gaan schoppen.
Ben ik even blij dat Holla thuis is gebleven.
Inderdaad. Waarom risico nemen voor zo'n oefenpotje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:38 schreef Garudo het volgende:
[..]
Tsja. Nederland B = Op eigen risico.![]()
Holla kan tenminste nu lekker 2 weken (?) rusten en dan er weer lekker tegen aan.![]()
Het verdient wel een plaatsje in het plank misgeslagen topicquote:
Tsja...vraag het de KNVB + Neeskens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom risico nemen voor zo'n oefenpotje.
Meeuwis speelt trouwens erg goed.
Bergkamp stemt PVV is maar dat je het even weet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp dol zijn op Marokkaanse voetballertjes? Heeft hij eigenlijk weleens met een Marokkaan in het team gespeeld?²
Met je ondertitelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp dol zijn op Marokkaanse voetballertjes? Heeft hij eigenlijk weleens met een Marokkaan in het team gespeeld?²
Misschien wil hij Marokkanen liever te vriend houden. Iets met vliegtuigen enzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk het niet, getuige ook de wissel van Vermeer na de door jou aangehaalde discussie tussen Dennis en Kenneth na de eerste helft. Het leek erop dat Bergkamp en Neeskens vinden dat iemand als Vermeer zich nederiger moet gaan opstellen tegen personen zoals zijzelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap je niet. Wat bedoel je.quote:
Je anti-Israëlische ondertitel stoort mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat bedoel je.²
Wat is daar Anti-Israelisch aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Je anti-Israëlische ondertitel stoort mij.
Ah, oke. Het is slechts een constatering, meer niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Bel het CIDI....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gezien onjuist is. Mompelt iets over Brits mandaat en het aflopen hiervan.quote:
Ach, het is een filmquote. Helaas pasten de >>"<< niet meer.quote:
quote:
Ga huilen man.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef damsco het volgende:
[..]Hou jij je mond maar. Jij hebt je meer dan voldoende belachelijk gemaakt in de vorige discussies.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef damsco het volgende:
[..]Hou jij je mond maar. Jij hebt je meer dan voldoende belachelijk gemaakt in de vorige discussies.
Oh, in dat geval. Hij is weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gezien onjuist is. Mompelt iets over Brits mandaat en het aflopen hiervan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gezien onjuist is. Mompelt iets over Brits mandaat en het aflopen hiervan.
Wat is hier feitelijk onjuist aan?quote:De Joodse lobby is niet van deze tijd, het is tijd voor de Islamitische lobby."
Wie is Jullie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe ik al genoeg als ik zie hoe jullie Nederland naar de klote helpen
Welke stand zie je dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:03 schreef tong80 het volgende:
Kom net binnen en zie de stand
Droom ik ?
Het ging om de ondertitel, niet het onderschrift.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier feitelijk onjuist aan?
Haha, dus nu ben ik een terrorist?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Extremisten welke terroristische organisaties steunen.
Zoals Avigdor Lieberman?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Extremisten welke terroristische organisaties steunen.
Waarom is Vermeer gewisseld? Door zijn nogal gevaarlijke uitkomen steeds?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Aha, niet gezien. Laten we de discussie maar stoppen en over voetbal verder gaan.
Idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, dus nu ben ik een terrorist?
ROFL
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Speelt van Wolfswinkel goed? De 2-0 was van hem?
Waar heb je het over? Lieberman is steunt geen terroristen. Dat is juist de reden waarom hij is opgestapt...quote:
Nee kneus, je bent een extremist. LEZEN!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, dus nu ben ik een terrorist?
ROFL
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Lieberman is steunt geen terroristen. Dat is juist de reden waarom hij is opgestapt...
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:08 schreef Garudo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu maar weer ontopic.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:11 schreef Prosac het volgende:
Israel is tof/Israel Sucked discussie kan men in NWS voeren
Gast, hierbij toen je echt een brevet van onvermogen aan. Ik noem je een extremist die terrorisme steunt en vervolgens beweer dat je dat ik je een terrorist noem. Dit is feitelijk gewoon onwaar, en dit doe je constant.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Gast. Je bent niet goed bij je hoofd!
Hai Prosacquote:
Ik wil nu alweer happen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef _Mike_ het volgende:
Venomsnake jij relnicht
Pfewwquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:17 schreef Joesse het volgende:
Ik lees de hele tijd Cziommerbank op de reclameborden.
Ik kan en wel die gast niet serieus nemen. HIj denkt dat het om hem draait.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:17 schreef _Mike_ het volgende:
Overigens geef ik Foppe daar de schuld van.
Emanuelson vind ik, maarja ik heb dan ook een Ajax bril opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
Beste man op het veld was Meeuwis in mijn ogen.
Urby speelde ook prima inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Emanuelson vind ik, maarja ik heb dan ook een Ajax bril op
Venomsnake een Meeuwis-bril. Ik vond Van Wolfswinkel de beste.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Emanuelson vind ik, maarja ik heb dan ook een Ajax bril op
Heul nietquote:
quote:
Ik heb geen pimp abbo, heul geen abbo zelfs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom heb jij reclame terwijl je een PIMP abbo hebt?
Ja hoor, die is voorbij. Maar genereert nu wel deze reclame. Net als een "second love" reclame nu.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
IS DIE DISCUSSIE NOG NIE VOORBIJ
Stank overlastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef Garudo het volgende:
[..]
Ik had iets anders![]()
[ afbeelding ]
Islamitisch Speelgoed.
Uh, die heb je wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb geen pimp abbo, heul geen abbo zelfs.
Je icoontje is groen omdat je dat zo'n mooie kleur vindt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb geen pimp abbo, heul geen abbo zelfs.
OMGquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh wacht.. vanwege die SHE actie natuurlijk.![]()
Ja, op een gegeven ogenblik ging het niet eens meer over zijn voetbal maar hoe "cool" hij wel niet was bij dat interview, hij kreeg van die glinstertjes in zijn ogen.quote:
oneens. Beerens is geen materiaal voor Oranje. net als Elia een speler die weleens z'n dag heeft.. meer niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Beerens, één van de weinigen die echt dicht tegen Oranje aan zit laat het vandaag wel echt goed afweten.²
Daarmee doe je 'm toch echt tekort.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
oneens. Beerens is geen materiaal voor Oranje. net als Elia een speler die weleens z'n dag heeft.. meer niet.
Cziommer deed me terugdenken aan de hoogtij dagen van Wim Jonk als analist. De man die maar voor een jaar een contract kreeg en nooit meer op de buis kwam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zou het budget van RTL nou zijn om iedere uitzending een analist aan tafel te hebben? 200 euro?
Gewonnenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:39 schreef versteegrob het volgende:
Iemand een samenvatting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |