Uh, die heb je wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb geen pimp abbo, heul geen abbo zelfs.
Je icoontje is groen omdat je dat zo'n mooie kleur vindt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb geen pimp abbo, heul geen abbo zelfs.
OMGquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh wacht.. vanwege die SHE actie natuurlijk.![]()
Ja, op een gegeven ogenblik ging het niet eens meer over zijn voetbal maar hoe "cool" hij wel niet was bij dat interview, hij kreeg van die glinstertjes in zijn ogen.quote:
oneens. Beerens is geen materiaal voor Oranje. net als Elia een speler die weleens z'n dag heeft.. meer niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Beerens, één van de weinigen die echt dicht tegen Oranje aan zit laat het vandaag wel echt goed afweten.²
Daarmee doe je 'm toch echt tekort.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
oneens. Beerens is geen materiaal voor Oranje. net als Elia een speler die weleens z'n dag heeft.. meer niet.
Cziommer deed me terugdenken aan de hoogtij dagen van Wim Jonk als analist. De man die maar voor een jaar een contract kreeg en nooit meer op de buis kwam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zou het budget van RTL nou zijn om iedere uitzending een analist aan tafel te hebben? 200 euro?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |