dat meen je nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
bij Twente is veel minder druk.
Zeker! Die bal ging zeer soeverein door de lucht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef _Mike_ het volgende:
Heerlijke pass van Amrabat.
Of jij bent Duitser of je ziet de stand niet.quote:
Ehm appelflap hoe vaak heeft dit nederlandse elftal samen gespeeld?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of jij bent Duitser of je ziet de stand niet.²
Kom op, je bent slimmer dan dit. Een team wordt bepaald door het samenspel, niet door het aantal keren dat ze hebben samen gespeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm appelflap hoe vaak heeft dit nederlandse elftal samen gespeeld?
74.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:32 schreef Prosac het volgende:
Wraak voor 78 dit!
Volgens mij welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef buddyb het volgende:
beerens en de jong komen erin
wat is precies de rol van numan? assistent?
hij was erg fout inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]misschien moet je deze in je ondertitel zetten
Tsja. Nederland B = Op eigen risico.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Die moffen gaan schoppen.
Ben ik even blij dat Holla thuis is gebleven.
Inderdaad. Waarom risico nemen voor zo'n oefenpotje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:38 schreef Garudo het volgende:
[..]
Tsja. Nederland B = Op eigen risico.![]()
Holla kan tenminste nu lekker 2 weken (?) rusten en dan er weer lekker tegen aan.![]()
Het verdient wel een plaatsje in het plank misgeslagen topicquote:
Tsja...vraag het de KNVB + Neeskens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom risico nemen voor zo'n oefenpotje.
Meeuwis speelt trouwens erg goed.
Bergkamp stemt PVV is maar dat je het even weet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp dol zijn op Marokkaanse voetballertjes? Heeft hij eigenlijk weleens met een Marokkaan in het team gespeeld?²
Met je ondertitelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp dol zijn op Marokkaanse voetballertjes? Heeft hij eigenlijk weleens met een Marokkaan in het team gespeeld?²
Misschien wil hij Marokkanen liever te vriend houden. Iets met vliegtuigen enzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk het niet, getuige ook de wissel van Vermeer na de door jou aangehaalde discussie tussen Dennis en Kenneth na de eerste helft. Het leek erop dat Bergkamp en Neeskens vinden dat iemand als Vermeer zich nederiger moet gaan opstellen tegen personen zoals zijzelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap je niet. Wat bedoel je.quote:
Je anti-Israėlische ondertitel stoort mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat bedoel je.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |