Wat is daar Anti-Israelisch aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Je anti-Israëlische ondertitel stoort mij.
Ah, oke. Het is slechts een constatering, meer niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Bel het CIDI....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gezien onjuist is. Mompelt iets over Brits mandaat en het aflopen hiervan.quote:
Ach, het is een filmquote. Helaas pasten de >>"<< niet meer.quote:
quote:
Ga huilen man.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef damsco het volgende:
[..]Hou jij je mond maar. Jij hebt je meer dan voldoende belachelijk gemaakt in de vorige discussies.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef damsco het volgende:
[..]Hou jij je mond maar. Jij hebt je meer dan voldoende belachelijk gemaakt in de vorige discussies.
Oh, in dat geval. Hij is weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gezien onjuist is. Mompelt iets over Brits mandaat en het aflopen hiervan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gezien onjuist is. Mompelt iets over Brits mandaat en het aflopen hiervan.
Wat is hier feitelijk onjuist aan?quote:De Joodse lobby is niet van deze tijd, het is tijd voor de Islamitische lobby."
Wie is Jullie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe ik al genoeg als ik zie hoe jullie Nederland naar de klote helpen
Welke stand zie je dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:03 schreef tong80 het volgende:
Kom net binnen en zie de stand
Droom ik ?
Het ging om de ondertitel, niet het onderschrift.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier feitelijk onjuist aan?
Haha, dus nu ben ik een terrorist?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Extremisten welke terroristische organisaties steunen.
Zoals Avigdor Lieberman?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Extremisten welke terroristische organisaties steunen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |