Ooit gehoord van de Armeense genocide?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want Erdogan zegt de waarheid
Peres is moordenaar
Tegenwoordig ontkent het Turkse parlement (dus ook Erdogan) dat die hele genocide heeft plaats gevonden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef Meki het volgende:
Gaan we het verleden in ?
we praten over tegenwoordig
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want Erdogan zegt de waarheid
Peres is moordenaar
Idd zelfs op het Marokko forum nemen ze hem niet meer serieusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
Meki, je maakt jezelf ronduit belachelijk in deze topic en niemand neemt je serieus.
Linkje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef Slappy het volgende:
[..]
Idd zelfs op het Marokko forum nemen ze hem niet meer serieus
Google?ik weet het even niet uit me hoofd maar het lijkt me duidelijk dat hem daar ook niet serieus nemenquote:
quote:Die Meki. De grootste provoceur van heel Holland klaagt iemand aan. Is zijn goed recht. Maar mag ik even lachen![]()
quote::haha: Meki toch.
Aardige AH-medewerker. Leuke producten verkoopt hij overigens ook.
Arme Mekiquote:http://meki87.web-log.nl/log/4833615
dit is de bronhij blijkt dus ook een website te hebben oow gossie
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
Meki, je maakt jezelf ronduit belachelijk in deze topic en niemand neemt je serieus.
quote:Die Meki. De grootste provoceur van heel Holland klaagt iemand aan. Is zijn goed recht. Maar mag ik even lachen![]()
en wie sprak daar toen schande van? Extreem rechts Nederlandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:48 schreef detlevico het volgende:
Als Geert Wilders weg loopt is het fout volgens vele fokkers.
Maar in de jaren tachtig toen een zeker Hans Janmaat in de kamer sprak,liep de hele kamer leeg.
En wie liep er toen weg? Multiculti Nederlandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:54 schreef ranja het volgende:
[..]
en wie sprak daar toen schande van? Extreem rechts Nederland
en wie loopt er nu zelf weg? Extreem rechts Nederland
Stem voor Hitlerachtig stem voor dictatuur en stem voor PVVquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:48 schreef detlevico het volgende:
Maar in de jaren tachtig toen een zeker Hans Janmaat in de kamer sprak,liep de hele kamer leeg.
Wilders heeft gelijk,als je alleen maar praat om te praten kun je net zo goed in de kroeg zitten.
Alles staat al vast,Wouter staatsBOSbeheer wil het zelfs per wet regelen dat een volgend kabinet niets maar dan ook niets kan veranderen!
En Femke maar lullen over een democratisch Nederland.
Landgenoten................
Word eens wakker,en doe wat.
Stem PVV.
Zegt het voort,rechts gaat voor,stem PVV voor een VRIJ Nederland.
Weglopen is de beste manier van problemen oplossen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef detlevico het volgende:
De rest van de oppositie is de oude politiek,behalve Ton natuurlijk.
En daar kun je helemaal niets van verwachten,remember demonisering Fortyun 2002.
De gehele politiek ( behalve de PVV en TON ) is één pap,er zitten wel krenten en rozijnen in maar het is van het zelfde.
Kortom er moet iets gebeuren in Nederland.
Sterke man/vrouw?
Alles beter dat dit pappen en nathouden.
Ben je nou echt zo debielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Weglopen is de beste manier van problemen oplossen!
Helden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:48 schreef detlevico het volgende:
Of de Koran met Mein Kampfquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Net zoals Wilders vergelijken met Hitler
Ik heb het over een aangenomen moties, anders hoeft het kabinet deze sowieso niet uit te voeren. Let je wel op?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En dus? Een minderheid is geen meerderheid. Breed gedragen is nog altijd geen meerderheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |