quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Stokpaardenworst?
Is er inderdaad weer. Maar als het inderdaad zo is dat maar 1/3 van de 60+ers dan heeft die verschuiving van de leeftijd naar 67 minder nut, dan een hogere participatiegraad in de groep 60-65 jarigen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Solidariteit, het is er weer
De SP heeft met Kant een groot probleem. Iedereen wilde solidair zijn met Jan maar niemand wil solidair zijn met Kant
Da's toch de ervaring dan he... Z'n eerste jaren stond ie daar nog stotterend en zwetend.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef McDucky het volgende:
JP laat zich niet vast lullen, heeft overal meerdere argumenten voor. Maargoed hij heeft dan ook heel de dag zich voor kunnen bereiden.
SP is gewoon bang om te regerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Klopkoek het volgende:
Sowieso zal er altijd gezeik zijn op de SP. Velen stellen de SP nog steeds op één lijn met de PVV 'want ze zijn beide populistisch'.
Boehoe!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Klopkoek het volgende:
Sowieso zal er altijd gezeik zijn op de SP. Velen stellen de SP nog steeds op één lijn met de PVV 'want ze zijn beide populistisch'.
SP is niet zo populistisch, maar zeker zeer populistisch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Klopkoek het volgende:
Verschil is dat de SP nog altijd een partij is met leden en een heel apparaat eromheen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef Saphire het volgende:
[..]
SP is niet zo populistisch, maar zeker zeer populistisch.
Vooral een applausapparaat op een partijcongres.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verschil is dat de SP nog altijd een partij is met leden en een heel apparaat eromheen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vooral een applausapparaat op een partijcongres.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik erger vind. Dat heel veel mensen achter Wilders aan lopen zonder dat ze er daadwerkelijk invulling aan geven door actief te participeren in de politiek, of een kleine aantal mensen wat achter de SP aanloopt en dergelijke standpunten ook actief probeert door te voeren in onze samenleving.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
Verschil is dat de SP nog altijd een partij is met leden en een heel apparaat eromheen.
SP ook hoor, maar die proberen nog de schijn op te houden. Wilders geeft het tenminste eerlijk toe.quote:
Eensch, maar wel meer aanhangers in de peilingen nu.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Weet je wat Wilders heeft? Helemaal niets. Dat is een eenmansdictatuur.
De SP heeft een hele organisatie. Een callcenter, loketten (om mensen de weg te wijzen in het woud van de gemeentes) en dies meer zij.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik erger vind. Dat heel veel mensen achter Wilders aan lopen zonder dat ze er daadwerkelijk invulling aan geven door actief te participeren in de politiek, of een kleine aantal mensen wat achter de SP aanloopt en dergelijke standpunten ook actief probeert door te voeren in onze samenleving.
Wat zei ze vlak voor dat ze moest stoppen? Was even iets pakken namelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Verdonk weer met d'r Jeugdjournaal-commentaar hoor
Lekker bijdehand van de premier, ik mag dat gedrag wel. Aan van alles merk je dat Verdonk echt wordt uitgekotst in Den Haag.quote:
Ow? Niet van alle andere reclametroep?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik word gek van die SP-krantjes die ze hier maar door de bus gooien.
Dat is ook zo eentje die in zijn handen wrijft nu. Toen we 3% economische groei hadden zat ie ook te bazelen over loonmatiging. Nu heeft ie mooi voor elkaar dat de lonen mogelijk voor drie jaar bevroren worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Saphire het volgende:
Balkenende de grote leider noemen. Balk's reactie daarop
Duidelijk SP-tenenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ow? Niet van alle andere reclametroep?
Duidelijk CDA-tenenquote:
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Ben trouwens van mening dat alle partijen mindere kanten hebben.
Ze brengt het inderdaad erg kinderachtig allemaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Godverdomme zeg, alsof ze les geeft aan een brugklas![]()
'en dat noemen we... dualisme!'
Jammer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Duidelijk CDA-tenen
Is weer eens wat anders.quote:Tegenwoordig moet je je verantwoorden in dit land als je linkse sympathieen hebt.
Zou fijn zijn als er eens een serieus liberaal alternatief zou komen. Op dit moment zit ik geloof ik op blancoquote:Ben trouwens van mening dat alle partijen mindere kanten hebben.
Dit was serieus bedoeld?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik erger vind. Dat heel veel mensen achter Wilders aan lopen zonder dat ze er daadwerkelijk invulling aan geven door actief te participeren in de politiek, of een kleine aantal mensen wat achter de SP aanloopt en dergelijke standpunten ook actief probeert door te voeren in onze samenleving.
Zoals iemand mij ooit verklapte; als je dingen wat scherper aanzet dan je ze bedoelt dan helpt dat om de discussie aan te zwengelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit was serieus bedoeld?
Ja sorry, ik heb het idee dat veel mensen bij voorbaat al een hekel hebben aan alles wat de SP doet. Ook dat beeld dat het een dictatoriaal geleide partij is... tsja, dat ligt genuanceerd.quote:
quote:[..]
Is weer eens wat anders.
D66quote:[..]
Zou fijn zijn als er eens een serieus liberaal alternatief zou komen. Op dit moment zit ik geloof ik op blanco
Maar de beeldspraak is totaal onzinnig. Al die SP vrijwilligers zijn voornamelijk bezig met signaleren, doorgeven aan de leiding en meedenken of de PR van de partij (door middel van bejaarden, gehandicapten etc. de weg in het bureaucratische moeras te wijzen).quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoals iemand mij ooit verklapte; als je dingen wat scherper aanzet dan je ze bedoelt dan helpt dat om de discussie aan te zwengelen.
Dat klopt maar onder Pechtold is die club wel iets meer naar rechts opgeschoven. Van Mierlo vond altijd dat D66 met de PvdA moest regeren, daar hoor je Pechtold niet over.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zijn ook geen diehard liberalen natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |