Weer lekker conserven?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Eerst eten. En dan weer lekker verder kijken.
Nope. via stream kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:10 schreef ryan_atwood het volgende:
poltiek 24, zit dat ook op Digitenne?
Ja, nu komt de premier aan het woord. De fractievoorzitters zijn geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:28 schreef Saphire het volgende:
Zijn we trouwens nog steeds met de eerste termijn bezig?
Je moet gewoon pakken wat maximaal haalbaar is. En in dit geval is dat zo goed als niets.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt wel moe van Pechtold hoor. Pechtold ziet in deze crisis gewoon een mogelijkheid om wat D66 stokpaardjes door te voeren zoals het versoberen van het ontslagrecht. Alsof dat de crisis gaat oplossen.
Men maakt gewoon misbruik van een crisis. Anders kun je het niet noemen. Shock therapie. Teleurstellend ook, dat men door de crisis niet tot andere verfrissende inzichten is gekomen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je moet gewoon pakken wat maximaal haalbaar is. En in dit geval is dat zo goed als niets.
Het is nuttiger dan elke maand 1 euro per huishouden korten 30 jaar lang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt wel moe van Pechtold hoor. Pechtold ziet in deze crisis gewoon een mogelijkheid om wat D66 stokpaardjes door te voeren zoals het versoberen van het ontslagrecht. Alsof dat de crisis gaat oplossen.
Het bereiden van stokpaardjes werd ook gedaan door de coalitiepartijen in de weken dat gezocht werd nara een oplossingquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Mee eens. Ze zitten allemaal in hun handen te wrijven. Allemaal zien ze hier een kans in om hun natste dromen door te voeren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef McDucky het volgende:
[..]
Het bereiden van stokpaardjes werd ook gedaan door de coalitiepartijen in de weken dat gezocht werd nara een oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |