quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Stokpaardenworst?
Is er inderdaad weer. Maar als het inderdaad zo is dat maar 1/3 van de 60+ers dan heeft die verschuiving van de leeftijd naar 67 minder nut, dan een hogere participatiegraad in de groep 60-65 jarigen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Solidariteit, het is er weer
De SP heeft met Kant een groot probleem. Iedereen wilde solidair zijn met Jan maar niemand wil solidair zijn met Kant
Da's toch de ervaring dan he... Z'n eerste jaren stond ie daar nog stotterend en zwetend.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef McDucky het volgende:
JP laat zich niet vast lullen, heeft overal meerdere argumenten voor. Maargoed hij heeft dan ook heel de dag zich voor kunnen bereiden.
SP is gewoon bang om te regerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Klopkoek het volgende:
Sowieso zal er altijd gezeik zijn op de SP. Velen stellen de SP nog steeds op één lijn met de PVV 'want ze zijn beide populistisch'.
Boehoe!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Klopkoek het volgende:
Sowieso zal er altijd gezeik zijn op de SP. Velen stellen de SP nog steeds op één lijn met de PVV 'want ze zijn beide populistisch'.
SP is niet zo populistisch, maar zeker zeer populistisch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Klopkoek het volgende:
Verschil is dat de SP nog altijd een partij is met leden en een heel apparaat eromheen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef Saphire het volgende:
[..]
SP is niet zo populistisch, maar zeker zeer populistisch.
Vooral een applausapparaat op een partijcongres.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verschil is dat de SP nog altijd een partij is met leden en een heel apparaat eromheen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vooral een applausapparaat op een partijcongres.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik erger vind. Dat heel veel mensen achter Wilders aan lopen zonder dat ze er daadwerkelijk invulling aan geven door actief te participeren in de politiek, of een kleine aantal mensen wat achter de SP aanloopt en dergelijke standpunten ook actief probeert door te voeren in onze samenleving.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
Verschil is dat de SP nog altijd een partij is met leden en een heel apparaat eromheen.
SP ook hoor, maar die proberen nog de schijn op te houden. Wilders geeft het tenminste eerlijk toe.quote:
Eensch, maar wel meer aanhangers in de peilingen nu.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Weet je wat Wilders heeft? Helemaal niets. Dat is een eenmansdictatuur.
De SP heeft een hele organisatie. Een callcenter, loketten (om mensen de weg te wijzen in het woud van de gemeentes) en dies meer zij.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik erger vind. Dat heel veel mensen achter Wilders aan lopen zonder dat ze er daadwerkelijk invulling aan geven door actief te participeren in de politiek, of een kleine aantal mensen wat achter de SP aanloopt en dergelijke standpunten ook actief probeert door te voeren in onze samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |