quote:
Kadoek jaquote:
Dat valt nog behoorlijk mee, hij is dit jaar 8 jaar oud en heeft alleen op de flensen roestvorming (die toch al vervangen worden met de twee uitlaatcomponenten). Voor de rest geen roestvormingquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef fathank het volgende:
Astra's roesten sowieso toch al onder je kont vandaan?
Wat is er dan kapot aan? Als hij klinkt als een opgevoerde scooter zal het misschien wel aan de uitlaat liggen en het enige wat daar echt duur van is, zijn de dempers.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
Mijn Sunny valt van ellende uit elkaar, 8 april is de dag dat de APK verloopt en dat hij na 20 jaren trouwe dienst zijn laatste roestplaats gaat krijgen... Jammer want motorisch is het nog steeds een geweldige auto en ook wat betreft carosserie (typo?) zit er geen roest op of wat dan ook.
Hij klinkt nu als een opgevoerde scooter
Achter en middendemper + hij hangt er lafjes onderquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wat is er dan kapot aan? Als hij klinkt als een opgevoerde scooter zal het misschien wel aan de uitlaat liggen en het enige wat daar echt duur van is, zijn de dempers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Had gisteravond de betreffende monteur gebeld en hij wist ervan dat die twee onderdelen niet in perfecte staat verkeerde. Daarnaast zei hij dat hij tussen twee vuren in zat en dus maar koos voor de weg van de minste weerstand door het wel door te geven aan de verkoper en niet aan mij, wat overigens het idee was van de verkoperquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef DrD00m het volgende:
astra's van voor 94 (of 95) hebben veel last van roest. Ze zijn daarna gaan werken met een ander soort beplating wat geen (of minder) roest veroorzaakt.
OT : Als het van binnenuit doorgerot is, dan kan het zo zijn dat er 2 maanden geleden idd nog niets of niet veel te zien was.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Achter en middendemper + hij hangt er lafjes onder![]()
Vorige keer kostte me dat 250+ pleuro, dat is ie niet meer waard nu ik samenwoon met mijn vriendin en haar250+ is niet echt duur, goed dealtje gehad toen. Als je er inderdaad niet meer zoveel geld aan wil uitgeven, moet je gewoon aankijken of hij door de keuring komt, zoja ermee doorrijden en zoniet, proberen te verkopen voor een hobby'er die er wat aan kan gaan knutselen. Niet veel werk voor een beetje auto-bekende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
De garage die mijn Sunny door de keuring laat komen, die kan beter bakker worden....quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
250+ is niet echt duur, goed dealtje gehad toen. Als je er inderdaad niet meer zoveel geld aan wil uitgeven, moet je gewoon aankijken of hij door de keuring komt, zoja ermee doorrijden en zoniet, proberen te verkopen voor een hobby'er die er wat aan kan gaan knutselen. Niet veel werk voor een beetje auto-bekende.
Veel succes met regenachtige dagen zoals vandaagquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De garage die mijn Sunny door de keuring laat komen, die kan beter bakker worden....![]()
Nou hij heeft z'n beste tijd gehad, ik kan voortaan lekker auf fahrrad's nach werk!
Moeha, 5 minuten fietsen en dan op kantoor opdrogen tot de koffiepauze uiteraardquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Veel succes met regenachtige dagen zoals vandaag![]()
Hoop dat je een mooi regenpak hebt
Waar is je hoofdletter in je naam, faalhaas?quote:
Zeker zo'n universele van White Hooker of Automotive?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef piekartz87 het volgende:
mijn einddemper viel een tijd terug onder mijn auto weg door roest.
was midden in de nacht en ik heb vast mensen wakker gemaakt tijdens mijn rit naar huis. wat een kabaal zeg
nu weer een nieuwe originele uitlaat eronder zitten
Jaloers op mijn Sebring uitlaat t.w.v. 411 euroquote:
nee dat was ook gewoon een originelequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zeker zo'n universele van White Hooker of Automotive?Die dingen hebben een levensverwachting van +/- 1 jaar oid
![]()
Het maakt inderdaad een tyfus herrie zonder demper rijden, medelijden met de mensen die de volgende dag vroeg op moesten
Nee sorry. Ik ben niet jaloers op die rioolpijpen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:27 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jaloers op mijn Sebring uitlaat t.w.v. 411 euro
quote:
Wat doe je hier dan? Hele topic gaat over "rioolpijpen".quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ben niet jaloers op die rioolpijpen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:06 schreef AlligatorNL het volgende:
Nou hij doet het weer!
jajaja, tis niet meer te geleuven....quote:
Firma kachelpijp, beetje sneu volk, dat met dergelijke uitlaten rond scheurt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een Astra met een rioolpijpquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:46 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Hele topic gaat over "rioolpijpen".
En juist daarom vind ik het zo kansloos. Alleen maar herrie, en geen snelheid. Helemaal lachen wordt het als blijkt dat mijn auto stiekem toch heel veel harder rijd en wel een beschaafde brom produceertquote:Op woensdag 22 april 2009 22:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Firma kachelpijp, beetje sneu volk, dat met dergelijke uitlaten rond scheurt.
Vaak meer geluid dan snelheid, de meeste komen niet verder dan een zielig 1.6je onder de motorkap.
Jammer, het is geen universele schijtdemper. Het is een Sebring uitlaat waar ik wel degelijk een vermogenswinst van krijg, een mooi geluidje maakt en een beschaafd formaat heeft.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een Astra met een rioolpijp
Zo'n ding met een diameter waar mijn toilet jaloers op wordt.![]()
[..]
En juist daarom vind ik het zo kansloos. Alleen maar herrie, en geen snelheid. Helemaal lachen wordt het als blijkt dat mijn auto stiekem toch heel veel harder rijd en wel een beschaafde brom produceert
Ja, een halve PKquote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jammer, het is geen universele schijtdemper. Het is een Sebring uitlaat waar ik wel degelijk een vermogenswinst van krijg, een mooi geluidje maakt en een beschaafd formaat heeft.
Doei
vet hoor een dikke uitlaat onder een gare autoquote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jammer, het is geen universele schijtdemper. Het is een Sebring uitlaat waar ik wel degelijk een vermogenswinst van krijg, een mooi geluidje maakt en een beschaafd formaat heeft.
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |