Die was van vorige week joh, die van deze week is met de flashbacks van Claire.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:11 schreef marcel-o het volgende:
Zo.. ff gekeken
best goeie EP
Sayid aan de LSD![]()
![]()
Sawyer in het zweet![]()
k moest weer ff wennen met terugblikken van Sayidwel geinig om dingen vanuit een ander perspectief te zien
![]()
Dat Ben de 815's al kende in S1 was blijkbaar niet door de passenger list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom niet meteen de rest van het seizoen?
edit (pas lezen na kijken, spoiler!):nieuwsgierigheid, niet leuk, toch kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hoeft het niet te kijkenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:34 schreef Shrien het volgende:
First Half of Tonight’s Episode Leaked to BitTorrent
[ Bericht 13% gewijzigd door Jovatov op 02-04-2009 08:46:20 ]
quote:
A dingbat is an ornament, character or spacer used in typesetting, sometimes more formally known as a "printer's ornament" or "printer's character".quote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Miles: For the thousandth time you dingbat, the conversation already happened, but not for you and me, for you and me, its happening right now.
wtf is een dingbat?![]()
![]()
Dat gezicht inderdaadquote:Hurley: But when first captured Ben and Sayid tortured him, why wouldn’t he remember being shot by that same guy when he was a kid?
Miles: Huh! I never thought of that
H: Huh! en die look op Hurley's face is echt masterlijk!
nooit problemen mee ben hem nu vast remote aan het binnen halen voor als ik straks thuis benquote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef chansadres het volgende:
Wat een ramp deze maand om hem binnen te krijgen...
900 manieren en allemaal niks...
Daarom ja, was zo herkenbaarquote:Op donderdag 2 april 2009 13:17 schreef Marc63 het volgende:
Vond het grappig om te zien dat Hurley en Miles een discussie hadden die hier min of meer ook gevoerd is
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:40 schreef Jovatov het volgende:
Promo volgende week:Dang, dat wordt een geweldige afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat Jack er niet tegen kan als Kate (of iemand for that matter) iets tegen zijn way in doet. En Jack was dus juist de dag ervoor al langs geweest. Bovendien heeft Kate dus alles verteld tegen grootmoeder Littleton.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef JohnLocke het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Kate dan destijds zo moeilijk deed over het vertellen aan Jack wat er met Aaron gebeurd was...
Maar ik kan me niet voorstellen dat Jack ermee zou zitten, Aaron is immers zijn neefje en bij wie kan hij beter opgroeien dan bij zijn oma? Ook denk ik dat Jack niet bang zou zijn dat Oma de boel zou verklappen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat Jack er niet tegen kan als Kate (of iemand for that matter) iets tegen zijn way in doet. En Jack was dus juist de dag ervoor al langs geweest. Bovendien heeft Kate dus alles verteld tegen grootmoeder Littleton.
Bovendien moet ze dan ook vertellen waarom ze ineens besloten heeft Aaron op te geven om naar het eiland te kunnen.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Kate gewoon te verdrietig was om Aaron achter te laten dat ze liever niet over hem wil praten en al helemaal geen zin heeft om het hele verhaal uit te gaan leggen. Daarnaast botert het niet echt tussen Jack en Kate, dus Jack zal wel de laatste zijn met wie ze er over wil praten.
Ik denk niet dat het de bedoeling is om er veel wijzer van te worden. Het is gewoon een weerspiegeling van de discussie over tijdreizen die door de fans wordt gehouden.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Kinga het volgende:
Ik ben niet echt wijzer geworden van dat gesprekje tussen Hurley en Miles... nog maar eens kijken straks...
Dat denk ik ook. En dat maakt het des te grappiger.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de bedoeling is om er veel wijzer van te worden. Het is gewoon een weerspiegeling van de discussie over tijdreizen die door de fans wordt gehouden.
Alleen vind ik Miles nog veel grappigerquote:Op donderdag 2 april 2009 14:30 schreef Jnk18 het volgende:
Sowieso vind ik Hurley en Miles samen erg grappig.
Lijkt wel een beetje op Charlie en Hurley
Dat zou inderdaad erg interessant zijn! Hopelijk blijft Miles nog een tijd in de show vindt het een leuke character.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we door de schrijversstaking nooit een volle flashback-aflevering hebben gehad van Miles, volgens mij heeft hij een interessante geschiedenis.
Volgens mij proberen ze ons constant op het verkeerde been te zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat ze met die opmerking van Kate toen de kijkers op het verkeerde been hebben willen zetten, want het was net of er iets heel ernstigs gebeurd was.
Volgens mij is de conclusie dus dat 'what happened, happened'. Alles wat ze doen is al gebeurd. De vraag van Hurley was van 'Maar als Ben dit dus inderdaad ook heeft meegemaakt toen wij hem in seizoen 2 ontmoetten, waarom herkende hij Sayid dan niet?', daar wist Miles toen geen antwoord op, maar wij weten inmiddels beter. Immers Ben zal zich, volgens Richard, van de hele situatie niks kunnen herinneren.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Kinga het volgende:
Ik ben niet echt wijzer geworden van dat gesprekje tussen Hurley en Miles... nog maar eens kijken straks...
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:30 schreef Jnk18 het volgende:
Sowieso vind ik Hurley en Miles samen erg grappig.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we door de schrijversstaking nooit een volle flashback-aflevering hebben gehad van Miles, volgens mij heeft hij een interessante geschiedenis.
Daar dacht ik ook direct aan. Jack en Sayidquote:Op donderdag 2 april 2009 15:13 schreef Marc63 het volgende:
Wat me trouwens ook nog opviel... Sayid schoot jonge Ben neer en Jack wilde jonge Ben niet opereren vanwege wat oude Ben was geworden. Daarmee zorgden ze er eigenlijk voor dat oude Ben geworden is zoals hij is.
Fijne vicueuze cirkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |