Hier de website voor de G20-meltdown:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Over die mars had ik het dusZe stoppen in Hyde Park wat praktisch m'n grote achtertuin is.
Hehe, die meneer met die foto stond gisteren vol in de kranten hehe. Ik ga zo even schootbapjes doen en dan even kijken of er wat te beleven is wat betreft 'demonstraties'.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier de website voor de G20-meltdown:
http://www.g-20meltdown.org/
[ afbeelding ]
quote:Aan bankiers in de Londense City.
Bankiers wordt gevraagd om zich woensdag 1 en donderdag 2 april zo te kleden dat ze op straat niet herkenbaar zijn als bankiers. Wie kan, werkt ook best van thuis, en vergaderingen worden beter niet buiten de deur gehouden, maant de Londense politie aan. Bron
quote:De politie heeft duizenden agenten ingezet, uit angst dat woede over de financiële crisis ontaardt in geweld tegen de bankiers in het zakencentrum van Londen. Op sommige websites werd zelfs opgeroepen om bankiers in brand te steken. Banken hebben hun personeel al gevraagd om zoveel mogelijk thuis te werken. (anp/sps)
Our Goals are to:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef capricia het volgende:
Hier de website voor de G20-meltdown:
http://www.g-20meltdown.org
How to keep it warm...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef capricia het volgende:
Oproep voor de acties tijden de G20 top in Londen:
[ afbeelding ]
"How to keep warm during the credit crunch...burn a banker!"
En men neemt het serieus, getuige deze oproep van de Londense politie:
[..]
[..]
Ze doen er ook alles aan om je dat te laten geloven...dat er niets echt ergs gaat gebeuren...als je wat anders zegt, word je suspended..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:52 schreef NatteKrant het volgende:
Ik vraag me af hoe ver dit gaat komen. Zelf lijkt het me niet aannemelijk dat er een grote burgeropstand plaats zal vinden met desastreuze gevolgen zoals sommigen wel verwachten. We zitten momenteel gewoon in een moeilijke periode en dat gaat gepaard met sociale onrust.
Bron BBCquote:G20 protest professor suspended
A university professor who warned that bankers could be "hanging from lampposts" during G20 protests next week has been suspended from his job.....
Dat begrijp ik, de burger klein en onwetend houden etc. Maar ik geloof er zelf gewoon niet in dat er bankiers worden opgehangen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef capricia het volgende:
Ze doen er ook alles aan om je dat te laten geloven...dat er niets echt ergs gaat gebeuren...als je wat anders zegt, word je suspended..
Ik denk niet dat er harde acties komen hoor, ik las dat ze ook acties willen doen bij Moorgate station en Liverpoolstreet station, dat zijn 2 metro stations in het financiele district hier, waar het tussen maandag tot vrijdag altijd bezaaid is met mensen die haast hebben en dus voor financiele instellingen werken. Die zitten echt niet te wachten op een stelletje hippies die alles gaan blokkeren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:31 schreef capricia het volgende:
Begreep van de BBC dat er vandaag veel gezinnen waren en dat het er niet gespannen aan toe ging.
De harde acties worden 1 en 2 april verwacht?
Wil graag je foto's zien, S_E!
Voetbalplaatjes zijn ook niet meer te betalen voor de jeugd...:')quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:58 schreef 68Chevelle het volgende:
TEA Party Cincinatti, 15 Maart, opkomst 4/6000, geen ongeregeldheden:
[ afbeelding ]
Kerel, je leeft nogquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Foto's met gevaar voor eigen leven genomen![]()
Ze waren helemaal niet boos in de zin van agressief ( er was veel poltie ). Ze liepen slechts wat te vertellen over bankiers dat het eikeltjes zijn enzo. Er liepen slechts een aantal mensen met nog steeds van die borden zig zag door het publiek wat te schreeuwen ( red de wereld nu het nog kan!) en die verschillende hosts op het plateau schreeuwen ook wat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kerel, je leeft nog![]()
Ik was even bang dat we niks meer van je zouden vernemen![]()
Maar hoe was het sfeertje daar, beetje goed gevoel voor sarcasme of zijn ze echt heel erg boos?
Wie houd je tegen..?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef superworm het volgende:hulde, s_e. Leuk om te zien, en ik hoop natuurlijk binnenkort dit soort taferelen na zes jaar Balkenbagger eindelijk ook te zien in NL.
Massaal was het ook niet, ik schat zo rond de 2 tot 3000 mensen ( inclusief toeristen ). Aggressief wordt het ook niet, londen zit vol met politie agenten en elke oproer wordt de grond in gedrukt. En als ze metro stations gaan blokkeren of daar gaan ouwehoeren doet dat de mensen in het financiele district niet veel. Die laten dat vrij links liggen. Die hebben wel belangrijkere dingen te doen. Ik verwacht alleen wat 'hommeles' als de G20 echt gaat beginnen, maar dan nog, vergis je niet aan de hoeveelheid politie hier in Londen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:42 schreef NatteKrant het volgende:
[..]
Wie houd je tegen..?
Inderdaad leuk om te zien s_e, maar het ziet er niet echt masssaal, agressief en spectaculair uit. Heb je het idee dat het bij de G20 top er wel harder aan toe zal gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |