abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:01:43 #51
247892 NatteKrant
Lamme Goedzak
pi_67497074
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 16:58 schreef 68Chevelle het volgende:
TEA Party Cincinatti, 15 Maart, opkomst 4/6000, geen ongeregeldheden:

[ afbeelding ]
Voetbalplaatjes zijn ook niet meer te betalen voor de jeugd...:')
De post hieronder? Useless!
pi_67497702
Oké hier de foto's dan maar. Kwaliteit is bagger maar m'n foon is dan ook niet bepaald een fototoestel.

Ik liep er dus heen en naar mate ik dichter bij kwam drukker het werd

Dit was naar het park toe met overal wat politie

Spreekt voor zich :p

toen stond ik er ineens tussen

Dat was dus het plateau enzo met wat sprekers.

Naja, er waren dus veel mensen met vlaggen

Naja, er stonden dus wel degelijk veel mensen

protestors die even uitrusten enzo

het park zat dus vol mensen

overal kleine stands die gratis kranten uitdeelden enzo

Dit soort shit dus

Zoek de uitgang dan maar eens op!

er was genoeg politie :p, overal stonden busjes

Naja, een nederlandse dude die wat lult, kwaliteit slecht. In het begin heeft hij het over die zeeland ramp in holland

nog meer bagger.

[ Bericht 5% gewijzigd door sitting_elfling op 28-03-2009 17:49:08 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 17:38:22 #53
236264 crew  capricia
pi_67498070
Onze eigen FOk! reporter ter plaatse...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67498140
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef sitting_elfling het volgende:

Foto's met gevaar voor eigen leven genomen
Kerel, je leeft nog

Ik was even bang dat we niks meer van je zouden vernemen

Maar hoe was het sfeertje daar, beetje goed gevoel voor sarcasme of zijn ze echt heel erg boos?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67498314
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Kerel, je leeft nog

Ik was even bang dat we niks meer van je zouden vernemen

Maar hoe was het sfeertje daar, beetje goed gevoel voor sarcasme of zijn ze echt heel erg boos?
Ze waren helemaal niet boos in de zin van agressief ( er was veel poltie ). Ze liepen slechts wat te vertellen over bankiers dat het eikeltjes zijn enzo. Er liepen slechts een aantal mensen met nog steeds van die borden zig zag door het publiek wat te schreeuwen ( red de wereld nu het nog kan!) en die verschillende hosts op het plateau schreeuwen ook wat.

Voorbeeldje was dat 1 van die hostess zei, 'The banks are ours!' .. come on people I want to hear it from you!! Toen zei het publiek voorzichtig 'THE BANKS ARE OURS!!!!' ... het publiek ging er volledig achter staan, en nog maals het hele publiek mee schreeuwen .. 'THE BANKS ARE OUUUURS!!!!!!!!' Iedereen spontaan klappen.

Ik verwacht ook geen grote rellen hoor. Met de Engelse politie wil je niet fokken zeg maar, en je hebt in deze stad sowieso veel, heel veel politie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_67498823
Tof sitting_elfling . De 2 topics over onrust / oproer mbt de crisis zijn inmiddels gemerged.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2009 @ 18:17:40 #57
145738 superworm
is erbij
pi_67498997
hulde, s_e. Leuk om te zien, en ik hoop natuurlijk binnenkort dit soort taferelen na zes jaar Balkenbagger eindelijk ook te zien in NL.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:42:22 #58
247892 NatteKrant
Lamme Goedzak
pi_67499634
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef superworm het volgende:
hulde, s_e. Leuk om te zien, en ik hoop natuurlijk binnenkort dit soort taferelen na zes jaar Balkenbagger eindelijk ook te zien in NL.
Wie houd je tegen..?

Inderdaad leuk om te zien s_e, maar het ziet er niet echt masssaal, agressief en spectaculair uit. Heb je het idee dat het bij de G20 top er wel harder aan toe zal gaan?
De post hieronder? Useless!
pi_67499728
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:42 schreef NatteKrant het volgende:

[..]

Wie houd je tegen..?

Inderdaad leuk om te zien s_e, maar het ziet er niet echt masssaal, agressief en spectaculair uit. Heb je het idee dat het bij de G20 top er wel harder aan toe zal gaan?
Massaal was het ook niet, ik schat zo rond de 2 tot 3000 mensen ( inclusief toeristen ). Aggressief wordt het ook niet, londen zit vol met politie agenten en elke oproer wordt de grond in gedrukt. En als ze metro stations gaan blokkeren of daar gaan ouwehoeren doet dat de mensen in het financiele district niet veel. Die laten dat vrij links liggen. Die hebben wel belangrijkere dingen te doen. Ik verwacht alleen wat 'hommeles' als de G20 echt gaat beginnen, maar dan nog, vergis je niet aan de hoeveelheid politie hier in Londen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:47:31 #60
43196 Peter_Hoopman
Be your own guest
pi_67499774
Leuk om te zien! En ja volledig terecht dit burgeroproer!
Abstract bezien: "Volkomen concurrentie" <=> "Volkomen samenwerking".
Waarom weigeren we hier voor de voorwaarden te creëren?
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 18:47:58 #61
236264 crew  capricia
pi_67499785
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Massaal was het ook niet, ik schat zo rond de 2 tot 3000 mensen ( inclusief toeristen ). Aggressief wordt het ook niet, londen zit vol met politie agenten en elke oproer wordt de grond in gedrukt. En als ze metro stations gaan blokkeren of daar gaan ouwehoeren doet dat de mensen in het financiele district niet veel. Die laten dat vrij links liggen. Die hebben wel belangrijkere dingen te doen. Ik verwacht alleen wat 'hommeles' als de G20 echt gaat beginnen, maar dan nog, vergis je niet aan de hoeveelheid politie hier in Londen.
Volgens de BBC waren er ongeveer 35.000 protesters vandaag...
quote:
Tens of thousands of people have marched through London demanding action on poverty, climate change and jobs, ahead of next week's G20 summit.

The Put People First alliance of 150 charities and unions walked from Embankment to Hyde Park for a rally.

Speakers called on G20 leaders to pursue a new kind of global justice.

Police estimate 35,000 marchers took part in the event. Its organisers say people wanted the chance to air their views peacefully.

Protesters described a "carnival-like atmosphere" with brass bands, piercing whistles and stereos blasting music as the slow-paced procession weaved through the streets.

Police said one man was arrested during the march for being drunk and disorderly.
Bron

http://news.bbc.co.uk/1/hi/in_depth/business/2009/g20/7969878.stm
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67499903
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens de BBC waren er ongeveer 35.000 protesters vandaag...
[..]

Bron

http://news.bbc.co.uk/1/hi/in_depth/business/2009/g20/7969878.stm
Meer in de zin van, het begin tot het einde waren er misschien 35.000 mensen. Maar in die stoet zitten ook tich vakantie gangers / toeristen etc. die je hier nogal veel hebt rondlopen. Maar inderdaad, vanaf het punt van de big ben ( waar het op zaterdag middag altijd tievus druk is ) was het nu natuurlijk helemaal druk. Ik heb slechts foto's gemaakt van waar de tocht eindigde, in het park dus waar je 3 uur lang naar sprekers en muziek enzo kon luisteren.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:05:38 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67500286
bedankt voor de toffe fotoos, elfing! Ga je als de top aan de gang is ook nog wat foto's maken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:38:01 #64
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67501214
quote:
Protestmars tegen G20-top in Londen

In Londen hebben tienduizenden mensen meegedaan aan een protestmars tegen de
G20-top die daar donderdag wordt gehouden. Ze liepen onder meer langs de ambtswoning van premier Brown en enkele parlementsgebouwen.

De demonstranten riepen dat ze "banen, rechtvaardigheid en een beter milieu" eisen. Ze willen dat de wereldleiders een duurzame oplossing bieden voor de economische crisis.

Er waren zo'n 35.000 demonstranten op de been,zegt de Londense politie. Die had duizenden agenten ingezet uit vrees voor rellen. Die vrees bleek ongegrond: de sfeer bij de actie was gemoedelijk.

Bron: teletext
"banen, rechtvaardigheid en een beter milieu"

Ja dit schiet niet op natuurlijk. Er moet wel een beetje focus zijn. Nu lijkt het meer op een dagje uit voor de linksen in plaats van een gericht protest tegen bailouts, verkwisting van belastinggeld en een catastrofaal economisch en monetair beleid.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:38:33 #65
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67501227
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
bedankt voor de toffe fotoos, elfing!
Mijn reisverslagen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:40:14 #66
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67501249
Het betere werk komt binnenkort nog wel. Heb geduld.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67501621
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:38 schreef SeLang het volgende:

[..]

"banen, rechtvaardigheid en een beter milieu"

Ja dit schiet niet op natuurlijk. Er moet wel een beetje focus zijn. Nu lijkt het meer op een dagje uit voor de linksen in plaats van een gericht protest tegen bailouts, verkwisting van belastinggeld en een catastrofaal economisch en monetair beleid.
Focus lag natuurlijk met name op de 'greedy bankers' & de 'corrupte overheden en foutieve bail-outs'. Uiteraard namen mensen die waarschijnlijk vaker protesteren ook de mogelijkheid aan om bijv. het nucleaire verhaal weer op te hemelen en het israel - palestina verhaal.

De mensen die op het plateau stonden was meer het voeden van de woede van de menigte wat betreft de overheden en greedy bankers. En met leuzen zoals;

we gaan verandering brengen!
banken zijn van ons!
Overheden zitten fout, wij de normale arbeiders zijn de lul!

etc.

Over actuele lange termijn oplossingen werd niet veel gesproken, meer 'we zullen de overheden een poepie laten ruiken' Ik neem aan dat meeste mensen bij dit soort demonstraties ook niet 'oplossingen' verwachten.
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
bedankt voor de toffe fotoos, elfing! Ga je als de top aan de gang is ook nog wat foto's maken?
Nope, misschien als ze nog herrie gaan schoppen in het financieel district. Maar ga zelf niet naar de dram hekken voor de G20. Dat zullen waarschijnlijk weer schreeuwende mensen zijn die leuzen schreeuwen, en uiteraard zal het weer verschrikkelijk druk zijn daar. Besides, als je er gaat tussen staan wordt je natuurlijk als 1 van de protestors gezien
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 19:58:30 #68
236264 crew  capricia
pi_67501736
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:40 schreef Lemmeb het volgende:
Het betere werk komt binnenkort nog wel. Heb geduld.
Oh, dat weet ik wel zeker...

En nog eentje:
quote:
News reached CW HQ today of an attack on one of Sir Fred Goodwins homes in the early hours of the morning where a Mercedes Benz also took a hammering.

Royal Bank Of Scotland are rumoured to still be taking care of the insurance for Sir Freds fleet of posh twat motors which have been given po-leece protection in Edinburgh.

A group calling itself Bank Bosses Are Criminals (BBAC) have claimed responsibility for the attack.

However claims of responsibility are also coming in from Bangor, Dartmouth, Bracknell, Canterbury, Leeds, Swansea, Penrith, Harrogate, Newcastle, Glasgow, Taunton, Bexley Heath, Streatham, Jersey, Poole, Plymouth, Southend on Sea, Manchester, Aberdeen, Hull, Windermere, Skye, Killkenny, Horse and Jockey (Thurles, Co.Tipperrary), Cork City, Chelsea, Baghdad....

If you too would like to claim responsibility you may like to contact

Royal Bank Of Scotland,
36 St Andrews Square, Edinburgh
Tel:0131 556 8555
Or fill in RBS online form here
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:03:40 #69
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67501854
Dat gaat al de goede kant op...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:08:29 #70
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67501977
Het rare is dat al die protesten een links tintje hebben, terwijl paupers juist enorm bevoordeeld worden door deze crisis (schulden worden minder waard, lagere rente, etc).
Mijn reisverslagen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:19:11 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67502245
bankers are wankers.. hoe typisch engels
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67502312
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:08 schreef SeLang het volgende:
Het rare is dat al die protesten een links tintje hebben, terwijl paupers juist enorm bevoordeeld worden door deze crisis (schulden worden minder waard, lagere rente, etc).

Is de hyperinflatie dan al begonnen? En wat te denken van de sterk verhoogde staatsschuld. Ik denk jist dat er meer paupers bij gaan komen.
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:37:27 #73
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67502839
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Is de hyperinflatie dan al begonnen? En wat te denken van de sterk verhoogde staatsschuld. Ik denk jist dat er meer paupers bij gaan komen.
Er is nog geen hoge inflatie (en hopelijk blijft dat zo), maar de maatregelen en bailouts zijn inflatoir.
En inderdaad, er komen meer paupers bij dus ze worden nog sterker als groep
Mijn reisverslagen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:40:28 #74
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67502939
Wat is het nou? Hoge inflatie of een lage rente? Allebei lijkt me op iets langer dan zeer korte termijn onhoudbaar.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:50:48 #75
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67503257
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:40 schreef Lemmeb het volgende:
Wat is het nou? Hoge inflatie of een lage rente? Allebei lijkt me op iets langer dan zeer korte termijn onhoudbaar.
De huidige maatregelen zijn inflatoir. Ook al is de inflatie nu laag, hij was lager geweest zonder bailouts etc. Rente wordt nu kunstmatig laag gehouden. Mensen kunnen hun hypotheek nu dus oversluiten tegen een lage rente. Als de inflatie op termijn oploopt zitten ze goed. Kadootje dus.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:55:21 #76
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67503393
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef SeLang het volgende:

[..]

De huidige maatregelen zijn inflatoir. Ook al is de inflatie nu laag, hij was lager geweest zonder bailouts etc. Rente wordt nu kunstmatig laag gehouden. Mensen kunnen hun hypotheek nu dus oversluiten tegen een lage rente.
Was het maar zo'n feest. Banken houden de hypotheekrente gewoon hoog. Die is nog amper gedaald, behalve bij de DSB dan. Die rentemaatregelen van de centrale banken helpen gewoon niet.
quote:
Als de inflatie op termijn oploopt zitten ze goed. Kadootje dus.
Ja, maar dan zal de rente als een raket omhoog schieten. Maar ik zie een hoge inflatie voorlopig nog niet gebeuren en het is voor mij maar de vraag of die ooit nog gaat komen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:06:57 #77
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67503766
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. Banken houden de hypotheekrente gewoon hoog. Die is nog amper gedaald, behalve bij de DSB dan. Die rentemaatregelen van de centrale banken helpen gewoon niet.
Maar door de bailouts en monetair beleid is de rente lager dan die anders was geweest. De hypotheekrentes zijn historisch laag
quote:
Ja, maar dan zal de rente als een raket omhoog schieten.
Die kun je nu vastzetten
quote:
Maar ik zie een hoge inflatie voorlopig nog niet gebeuren en het is voor mij maar de vraag of die ooit nog gaat komen.
Misschien wel, misschien niet, maar daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat die maatregelen de inflatie opdrijven, en dat is in het voordeel van mensen met schulden.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:11:14 #78
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67503905
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef SeLang het volgende:

[..]

Maar door de bailouts en monetair beleid is de rente lager dan die anders was geweest. De hypotheekrentes zijn historisch laag
Historisch laag was zo'n 3 jaar geleden. Toen lag de vaste hypotheekrente meer dan een procentpunt lager en de variabele rente (die toen nog wel braaf Euribor volgde) zelfs meer dan 2 procentpunt.
quote:
Misschien wel, misschien niet, maar daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat die maatregelen de inflatie opdrijven, en dat is in het voordeel van mensen met schulden.
Dat is waar.
pi_67525428
ugh, wat heeft de Tibetaanse vlag daar nou precies te zoeken?
professional protestors, or what?
pi_67538839
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ugh, wat heeft de Tibetaanse vlag daar nou precies te zoeken?
professional protestors, or what?
ik denk dat overal waar Chinese delegaties gaan en staan, zij volgen
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2009 @ 10:59:58 #82
145738 superworm
is erbij
pi_67540491
http://frontpage.fok.nl/column/9285/1

[ Bericht 100% gewijzigd door superworm op 30-03-2009 11:23:19 ]
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 23:33:55 #83
236264 crew  capricia
pi_67563999
quote:
JP Morgan waarschuwt personeel voor G20-demonstraties
JP Morgan heeft een mail verstuurd aan al haar personeel in Londen. De bankiers staan onder druk van demonstraties rondom de G20. Veel betogers geven de bankiers de schuld van de huidge crisis. "Zorg ervoor dat u niet herkenbaar bent."

JP Morgan is adviseerd door de politie en de beveiliging om de volgende stappen te nemen. De stappen die het personeel moet nemen variëren in het dragen van jeans, niet buiten kijken naar de gebeurtenissen en zeker niet herkenbaar zijn als medewerker van JP Morgan.

Transport - April 1 and 2:
  • Dress down: Staff are permitted to wear casual clothing -- jeans/trainers -- commencing March 30
  • Avoid briefcases/branded bags/computer cases: Put materials in rucksacks or carrier bags where possible
  • Arrive at work early: There is a strong possibility that the transport network will be targeted
  • Alternative routes to work: Consider using mainline stations and walking/taking the bus to your office
  • Do not drive or cycle: The road network may be disrupted and cars may also be targeted
  • Avoid Bank tube station and the surrounding area on Wednesday, April 1, especially between 9.00 a.m and 12.00 p.m., due to protests centred on the Bank of England
  • Avoid St. Pauls tube station on Thursday, April 2, due to the planned disruption to the LSE

At the office - April 1 and 2:
  • Each office will have only one entrance open
  • Ensure you have your JPMC ID card ready: Security will be tight outside the entrances to our buildings to deny protesters access to lobbies
  • Stay in your office building: You should avoid leaving your office building where possible -- hold meetings via phone
  • Spectating: Do not leave the building to 'see what's happening' -- this will help the police to focus on the people causing trouble
  • Consideration should be given to using staff restaurants or bring in packed lunches to minimise the need to be outside the building
  • If protesters do gain access to lobby areas, these will be 'locked down' by GS&I and lifts will remain at the ground floor to prevent further access to the building. Staff will be advised and updated of how to handle the situation by regular tannoy messages

Business meetings:
  • Check your meeting schedules and inform visitors from outside London of the potential
  • Postpone visiting any client buildings this week and rather than have clients visit JP Morgan buildings make use of conference calls or video-conferencing

Business Continuity Plans
  • Ensure that you are familiar with your groups business continuity plans
  • If your business manager has instructed you to work from home, please test your token for remote access by close of business Friday, March 27, to ensure that your system is working properly

If you are unsure about any of the above information, please speak to your manager'.

BRON
  • Better safe than sour...denken ze daar.
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_67573569
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Better safe than sour...denken ze daar.
    JPM zit ook echt midden in de 'sweet spot'. Al de demonstraties vinden zo ongeveer rondom hun kantoor plaats. Maar heb inderdaad het bovenstaande al van vrienden daar meegekregen. Het is in principe hetzelfde advies dat door de overheid gegeven wordt voor morgen. Ze verwacht een man of 1,000-2,000 voor die demonstraties dus dat valt wel mee. Het is alleen waarschijnlijk hetzelfde ellendige tuig dat je vaker bij dit soort demonstraties ziet, niet echt uit op degelijke actie, maar meer op een potje rampestampen.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_67575237
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Drive-r het volgende:

[..]

JPM zit ook echt midden in de 'sweet spot'. Al de demonstraties vinden zo ongeveer rondom hun kantoor plaats. Maar heb inderdaad het bovenstaande al van vrienden daar meegekregen. Het is in principe hetzelfde advies dat door de overheid gegeven wordt voor morgen. Ze verwacht een man of 1,000-2,000 voor die demonstraties dus dat valt wel mee. Het is alleen waarschijnlijk hetzelfde ellendige tuig dat je vaker bij dit soort demonstraties ziet, niet echt uit op degelijke actie, maar meer op een potje rampestampen.
    GS zelfde verhaal. Wordt verwacht dat mensen/demonstranten zich o.a. aan het gebouw gaan vastlijmen
    pi_67575422
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 12:47 schreef veekeend het volgende:

[..]

GS zelfde verhaal. Wordt verwacht dat mensen/demonstranten zich o.a. aan het gebouw gaan vastlijmen
    GS ligt nog aardig uit de route, dus dat zal wel meevallen. Voordat ze daar aankomen hebben ze ML en DB al gepasseerd, dan is de lijm waarschijnlijk op.
    pi_67576422
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 12:53 schreef Drive-r het volgende:

[..]

GS ligt nog aardig uit de route, dus dat zal wel meevallen. Voordat ze daar aankomen hebben ze ML en DB al gepasseerd, dan is de lijm waarschijnlijk op.
    Haha, of ze zitten dus inderdaad al elders letterlijk vast . Overigens zit GS op meerdere locaties in London, wat ze bij mijn weten met de achterliggende gedachte hebben gedaan omdat zo de impact van een terroristic attack te reduceren (vandaar dat ze niet op Canary Wharf zitten).
    pi_67577219
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 13:26 schreef veekeend het volgende:

[..]

Haha, of ze zitten dus inderdaad al elders letterlijk vast . Overigens zit GS op meerdere locaties in London, wat ze bij mijn weten met de achterliggende gedachte hebben gedaan omdat zo de impact van een terroristic attack te reduceren (vandaar dat ze niet op Canary Wharf zitten).
    Niet helemaal, eigenlijk zit alles van GS op fleet street, met wat afdelingen asset management en back office bij Paternoster, dus vlakbij. Ze hebben echter, net als elke bank in bijna elke grote stad, een vestiging waar mensen naar kunnen uitwijken in noodgevallen en powerdowns van de kantoren. Hetzelfde in New York.

Met terrorisme heeft het niet veel te maken. GS is immers bezig om een nieuwe kantoor te bouwen op ground zero, dus zo gevoelig zijn ze niet voor dat argument . Dat ze niet op Canary Wharf zitten kan een hoop redenen hebben, maar zal daar weinig mee te doen hebben. Er zijn tenslotte wel meer banken die daar niet heen zijn gegaan.
    pi_67579963

Mijn baas overtuigd dat we morgen toch echt beter niet in pak naar het werk kunnen komen. Lekker sneakers en hoodie...
    pi_67580149
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 13:50 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Niet helemaal, eigenlijk zit alles van GS op fleet street, met wat afdelingen asset management en back office bij Paternoster, dus vlakbij. Ze hebben echter, net als elke bank in bijna elke grote stad, een vestiging waar mensen naar kunnen uitwijken in noodgevallen en powerdowns van de kantoren. Hetzelfde in New York.

Met terrorisme heeft het niet veel te maken. GS is immers bezig om een nieuwe kantoor te bouwen op ground zero, dus zo gevoelig zijn ze niet voor dat argument . Dat ze niet op Canary Wharf zitten kan een hoop redenen hebben, maar zal daar weinig mee te doen hebben. Er zijn tenslotte wel meer banken die daar niet heen zijn gegaan.
    Ja en AM zit dan weer naast ML, wat volgens mij pal langs de protestroute zit. Wellicht zijn de measures wat overdreven, better safe than sorry is het devies denk ik zo.

Ik heb het ook maar van horen zeggen door wat GSmensen, kan me goed voorstellen dat ze het zelf ook niet weten. Een uitwijklocatie heeft iedere bank neem ik aan, dat moet ook wel.
    Maar ben benieuwd hoe grootschalig het geheel zal zijn. Ik verwacht een gevalletje van veel geschreeuw, weinig wol. Maar het is en blijft de G20..
    pi_67580182
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef Drive-r het volgende:

Mijn baas overtuigd dat we morgen toch echt beter niet in pak naar het werk kunnen komen. Lekker sneakers en hoodie...
    Casual wednesday dus
    pi_67580355
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef veekeend het volgende:

[..]

Ja en AM zit dan weer naast ML, wat volgens mij pal langs de protestroute zit. Wellicht zijn de measures wat overdreven, better safe than sorry is het devies denk ik zo.

Ik heb het ook maar van horen zeggen door wat GSmensen, kan me goed voorstellen dat ze het zelf ook niet weten. Een uitwijklocatie heeft iedere bank neem ik aan, dat moet ook wel.
    Maar ben benieuwd hoe grootschalig het geheel zal zijn. Ik verwacht een gevalletje van veel geschreeuw, weinig wol. Maar het is en blijft de G20..
    Ik denk het ook, 1,0000-2,000 man is niet veel. Volgens mij zit ML niet langs de route, maar het is in ieder geval niet ver weg inderdaad. GS AM is niet te herkennen, dus als ze daar in de buurt zijn zullen ze ML wel pakken, da's een nogal duidelijk aanwezige bank.
    pi_67585610
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef Drive-r het volgende:

Ik zal het even doorgeven aan het reltuig, mensen in sneakers en hoodies check
    I'll sing you a lullaby.
    pi_67585756
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 18:01 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik zal het even doorgeven aan het reltuig, mensen in sneakers en hoodies check
    Wordt het tenminste een anders-dan-gemiddelde-dag morgen
    pi_67586082
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Drive-r het volgende:

Wordt het tenminste een anders-dan-gemiddelde-dag morgen
    Ik zie het al helemaal voor me... alle relschopper komen in een net pak omdat ze er vanuit gaan dat alle bankiers en traders casual gaan, zo houd je de boel goed herkenbaar
    I'll sing you a lullaby.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 18:26:35 #96
    38496 Perrin
    Toekomst. Made in Europe.
    pi_67586237
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me... alle relschopper komen in een net pak omdat ze er vanuit gaan dat alle bankiers en traders casual gaan, zo houd je de boel goed herkenbaar
    En dan beelden op 't journaal dat groepen mannen strak in pak een stel gastjes in trainingspak belagen.
    And what rough beast, its hour come round at last,
    Slouches towards Bethlehem to be born?
    pi_67595366
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 18:26 schreef Perrin het volgende:

En dan beelden op 't journaal dat groepen mannen strak in pak een stel gastjes in trainingspak belagen.
    I'll sing you a lullaby.
    pi_67595927
    quote:
    Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef sitting_elfling het volgende:
    Dat was dus het plateau enzo met wat sprekers.
    [ afbeelding ]
    Linksboven een Palestijnse vlag.
    pi_67609190
    Het is toch een flinke opkomst daar bij die mars in London... net wat foto's van bij UBS en RBS gezien, ze zijn fanatiek.... Nu zijn ze op weg naar Blackrock...
    pi_67609284
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 12:55 schreef veekeend het volgende:
    Het is toch een flinke opkomst daar bij die mars in London... net wat foto's van bij UBS en RBS gezien, ze zijn fanatiek.... Nu zijn ze op weg naar Blackrock...
    Hm, ik zie nog steeds geen rookpluimen...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')