abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:50:31 #1
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_67420826
quote:
Het geloof in een geslaagde fusie tussen Fortuna Sittard en Roda JC is weg bij een deel van de leiding van beide clubs. Dat bevestigen bronnen rond deze clubs.
Het hele bericht kun je hier lezen:
Mogelijk toch geen FC Limburg

Of natuurlijk op sport.fok.nl
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:52:49 #2
137556 L.no
Midlife crisis
pi_67420892
Ik hoop het.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_67421047
Dan maar beiden failliet en worden we allemaal MVV supporter
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_67421073
Ik heb er even het FC Limburg topic van gemaakt.
Vorige topic: FC Limburg #6: met frissen tegenzin.
pi_67421082
quote:
Het geloof in een geslaagde fusie tussen Fortuna Sittard en Roda JC is weg bij een deel van de leiding van beide clubs. Dat bevestigen bronnen rond deze clubs.

Enige dagen voor het definitieve besluit vinden vertegenwoordigers van Fortuna Sittard en Roda JC de resultaten van de stuurgroep die de fusie voorbereidt onvoldoende. Hoewel er onderhandelingen zijn met twaalf geļnteresseerde bedrijven, is er nog niets getekend. Ook de schuldsanering en de loopplankfinanciering, het stapsgewijs verhogen van de begroting, zijn volgens enkele partijen nog niet voldoende duidelijk. Een bron binnen Roda JC meent: "Als dit het is, hoeft het voor ons niet." Ook bij Foruna durft een zegsman voor een succesvolle fusie 'nog geen hand in het vuur te steken'.

De kans bestaat dat Fortuna zonder schulden aan het nieuwe seizoen kan beginnen. De top van de Sittardse club werkt achter de schermen aan een zelfstandig voortbestaan. Volgens diverse ingewijden is het bouwconsortium dat het Fortuna Stadion heeft gebouwd bereid een deel van de schulden kwijt te schelden. Maar dan moet Foruna wel afzien van een fusie met Roda JC. Ook zou de gemeente Sittard-Geleen er alles aan moeten doen om Fortuna zelfstandig voort te laten bestaan. De clubleiding gaat volgende week rond de tafel zitten met de bouwbedrijven. Volgens ingewijden is er een grote kans op succes. Een bron binnen de club meldt dat "vanuit het bouwconsortium geluiden tot ons zijn gekomen dat er iets met de schulden gedaan kan worden als de fusie niet doorgaat."

Roda JC is niet blij met de poging van Fortuna Sittard om zelfstandig verder te gaan. "Als dit waar is, is dat alleen al voor ons reden te stoppen met de fusiebesprekingen." Er is nog steeds geen officieel verzoek van Roda JC om de fusie goed te keuren ontvangen door de Stichting Administratiekantoor. Algemeen directeur Huub Narinx ondertekent het verzoek niet. "Ik heb het inderdaad nog niet getekend en daar wil ik het bij laten", zegt Narinx. De vertraging zou te maken hebben met onenigheid over de fusie binnen de Roda-top.

Meteen na een vergadering van de stuurgroep verklaarde woordvoerder De Zeeuw gisteravond dat beide clubs nog altijd positief tegenover een fusie staan. Volgens De Zeeuw wil men voor het einde van maart antwoord op vragen aan verschillende instanties.

rode kaart voor fusie Limburgse clubs?
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:00:11 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67421095
godogodogod... wat een onnavolgbaar gepruts weer zeg

Nah, ben benieuwd welke Limburgse club het eerst failliet gaat dan
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:08:00 #8
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67421281
Gunstig, Roda dan graag voor het eind van het seizoen failliet. Scheelt weer een degradatieplekje
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67421379
Stuurgroep fail.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:12:45 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67421428
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
Gunstig, Roda dan graag voor het eind van het seizoen failliet. Scheelt weer een degradatieplekje
Dat zal niet gebeuren. Het kost de gemeente namelijk meer geld als ze ons failliet laten gaan dan dat ze ons steunen. Gemeente heeft gister wederom een miljoen toegezien, Roda heeft nu dus 2 van de gevraagde 3.

Volgens de geruchten heeft de hoofdsponsor ook bijgetekend voor twee jaar, onder voorwaarde dat het Roda JC blijft.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:14:16 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67421468
Maar als die fusie erdoor komt zijn we er nog lang niet, dan zal door iedereen hier de schouders onder de club gezet moeten worden!

Een seizoen als deze zal er volgend seizoen weer zijn (echt geld om te versterken is er niet) en ook zal er eens grondig opgeruimd moeten weer in de organisatie (RvC, bestuur, selectie (eigenlijk overal!)).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67421486
Voor 1 April moet het toch rond? Dat halen ze nooit meer.
pi_67421503
Zullen we afspreken dat dit het laatste deel is?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:16:44 #14
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67421534
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:12 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren. Het kost de gemeente namelijk meer geld als ze ons failliet laten gaan dan dat ze ons steunen. Gemeente heeft gister wederom een miljoen toegezien, Roda heeft nu dus 2 van de gevraagde 3.

Volgens de geruchten heeft de hoofdsponsor ook bijgetekend voor twee jaar, onder voorwaarde dat het Roda JC blijft.
Je gaat me toch niet vertellen dat Roda zo nog jaren mee kan?
29.10 Novastar HMH
pi_67421584
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:16 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik zie weinig structurele problemen.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:21:10 #16
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67421630
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:16 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Een post later zeg ik iets over opruiming

De huidige situatie is te danken aan het beleid onder Kuijer, hierin is doelbewust toegewerkt naar de huidige situatie omdat men dacht dat het volk dan wel akkoord ging met een fusie.

Een van Roda's sponsoren IBC voert voor de KNVB onderzoeken uit naar verschillende aspecten van een club, dit heeft het ook gratis voor Roda gedaan. Uit het rapport (KNVB gaat ook op dergelijke rapporten af) blijkt dat er nog voldoende mogelijkheden zijn om Roda te laten groeien. Wij hebben het de laatste jaren alleen mogen doen met lui die niks presteerden en de zakken wel vulden.

Maar als je geheel op de hoogste wilt komen, ga eens naar Fanproject98.nl of Rodajcfans.nl
Planning:
-
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:21:20 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67421635
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:18 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Ik zie weinig structurele problemen.
er waren toch 23 miljoen structurele problemen?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:22:35 #18
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67421674
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

Daar doelde ik ook op eigenlijk.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:22:50 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67421678
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:22 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Daar doelde ik ook op eigenlijk.
Dat is inclusief de nog openstaande hypotheek voor het PLS.

Als jij een huis koopt heb jij dus ook schulden door de hypotheek waardoor je failliet zou gaan (aldus VI).
Planning:
-
pi_67422053
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

[..]

Als jij een huis koopt heb jij dus ook schulden door de hypotheek waardoor je failliet zou gaan (aldus VI).
Precies, Roda heeft dit jaar een incidenteel tekort van 3 miljoen. Dit wordt opgelost door een deel van het stadion (Roda is een van de weinige cluns in nl die eigenaar is van het stadion), volgens markconform tarief aan de gemeente te verkopen.

Uit het eerder aangehaalde ibc onderzoek blijkt dat roda uit zijn markt te weinig middelen haalt. Niet omdat ze er niet zijn, maar omdat Roda onvoldoende zich op de markt heeft gericht. Dat moet en kan beter.

Uit onderzoek blijkt dat Roda de zelfde mogelijkheden heeft als een FC Twente, Heerenveen en Groningen. Cluns waar we een aantal jaren geleden steevast boven eindigde. Nu draaien we een paar magere jaren. Maar dat komt wel weer goed hoor
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:16:18 #21
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67423113
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

[..]

Maar als jij je hypotheeklasten niet meer kunt betalen wordt je failliet verklaard en wordt je huis verkocht.
29.10 Novastar HMH
pi_67423131
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:11 schreef MaxPower het volgende:
Stuurgroep fail.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:38:36 #23
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67423838
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Maar als jij je hypotheeklasten niet meer kunt betalen wordt je failliet verklaard en wordt je huis verkocht.
Maar er hadden geen schulden hoeven zijn als Kuijer gehandeld zou hebben naar de mogelijkheden van onze begroting.
Planning:
-
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:44:23 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67424046
tja.. įls.... maar dat is niet gebeurd en nu staan ze voor degradatie
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:44:38 #25
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67424052
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Precies, Roda heeft dit jaar een incidenteel tekort van 3 miljoen. Dit wordt opgelost door een deel van het stadion (Roda is een van de weinige cluns in nl die eigenaar is van het stadion), volgens markconform tarief aan de gemeente te verkopen.

Uit het eerder aangehaalde ibc onderzoek blijkt dat roda uit zijn markt te weinig middelen haalt. Niet omdat ze er niet zijn, maar omdat Roda onvoldoende zich op de markt heeft gericht. Dat moet en kan beter.

Uit onderzoek blijkt dat Roda de zelfde mogelijkheden heeft als een FC Twente, Heerenveen en Groningen. Cluns waar we een aantal jaren geleden steevast boven eindigde. Nu draaien we een paar magere jaren. Maar dat komt wel weer goed hoor
Marktconform... dat betekent dus gewoon een ordinaire kapitaalinjectie in Roda JC. Net of er ook andere partijen zouden zijn die nu het Stadion van Roda willen kopen. Bovendien kan de stadiontruc maar één keer worden toegepast en moet je huur gaan betalen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_67424274
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Marktconform... dat betekent dus gewoon een ordinaire kapitaalinjectie in Roda JC. Net of er ook andere partijen zouden zijn die nu het Stadion van Roda willen kopen. Bovendien kan de stadiontruc maar één keer worden toegepast en moet je huur gaan betalen.
Precies.. wat moet de gemeente nou met dat stadion?

Tevens is het bij Vitesse wel voorgekomen dat het stadion over en weer ging. Eerst van Vitesse, daarna van de gemeente en daarna mocht Vitesse het voor een symbolisch bedrag overnemen.

Maar goed... Roda moet gewoon fuseren. Er zit geen rek meer in die regio. Roda is de laatst overgebleven Eredivisie club, maar volgend jaar spelen ze wéér voor degradatie.

PS. Van Geel is ook maar aan het prutsen he?
pi_67424288
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef teamlead het volgende:
tja.. įls.... maar dat is niet gebeurd en nu staan ze voor degradatie
daarom alles op alles zetten die laatste paar wedstrijden en dan de tijd nemen voor een tussenjaartje om de club weer fatsoenlijk op te bouwen. Saneren in de organisatie, échte clubmensen die ook echt hart voor de club hebben en daarnaast de juiste zakelijke bagage en contacten hebben aanstellen en over een jaar of 3 hebben we weer een begroting die gelijk is aan de middenmoot waardoor we weer voor europees voetbal kunnen spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 12:08:01 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67424868
Er is al maanden en maanden duidelijk dat er totaal geen basis is voor de fusie, hopelijk kan dit monsterlijke schip nog op tijd gekeerd worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:32:22 #29
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67425700
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Er is al maanden en maanden duidelijk dat er totaal geen basis is voor de fusie, hopelijk kan dit monsterlijke schip nog op tijd gekeerd worden
De Limburgse handbalfusieclub draait enkel alleen nog op overheidsgeld, de paar sponsoren die er waren zijn afgehaakt omdat het publiek volledig wegblijft.
Planning:
-
pi_67426452
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ligt eraan. Ik ken de constructie niet tot op het detail. Maar het kan goed zijn dat de gemeente wat bedrijfspanden in het stadion koopt en die vervolgens exploiteert.

Maar mag ik vragen welke club jij aanhangt? Ik weet zeker dat we die ook ongefundeerd kunnen gaan bashen
pi_67426468
oeps
pi_67426649
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Precies.. wat moet de gemeente nou met dat stadion?

Tevens is het bij Vitesse wel voorgekomen dat het stadion over en weer ging. Eerst van Vitesse, daarna van de gemeente en daarna mocht Vitesse het voor een symbolisch bedrag overnemen.

Maar goed... Roda moet gewoon fuseren. Er zit geen rek meer in die regio. Roda is de laatst overgebleven Eredivisie club, maar volgend jaar spelen ze wéér voor degradatie.

PS. Van Geel is ook maar aan het prutsen he?
Van Geel is een mongool die gehaald is om het fusiegedrocht straks te gaan leiden. Voor dat geld hadden we een fatsoenlijke spits kunnen halen.

Trouwens dit is de eerste keer in ca. 15 jaar dat het degradatiespook weer in Kerkrade rondwaart. In die afgelopen tijd zijn NAC, NEC en sparta gedegradeerd, was Twente bijna failliet en waren Groningen en AZ net weer in de eredivisie teruggekeerd. Heerenveen kende toen nog niemand.

Iedere club heeft zijn magere jaren en komt die ook weer te boven. Kwestie van schoon schip maken en opnieuw beginnen.
pi_67426698
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:32 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De Limburgse handbalfusieclub draait enkel alleen nog op overheidsgeld, de paar sponsoren die er waren zijn afgehaakt omdat het publiek volledig wegblijft.
Gek eigenlijk he dat de pro-fusie mensen zo tegen overheidsteun zijn. Blijkbaar realiseren zij zich niet dat sporting Limburg miljoenen van de overheid gaat krijgen op een structurele basis.
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:15:15 #34
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67427286
maar goed.. als er een club failliet gaat de komende periode, zal het waarschijnlijk niet Roda zijn. Fortuna zit al jaren in de ellende en MVV is ook een kwestie van tijd.
Dan hebben we vanzelf FC Limburg
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:16:32 #35
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_67427331
MVV heeft toch geen problemen. Ik denk dat MVV en VVV nog jaren mee kunnen in het betaalde voetbal.
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:26:04 #36
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67427690
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef Garudo het volgende:
MVV heeft toch geen problemen. Ik denk dat MVV en VVV nog jaren mee kunnen in het betaalde voetbal.
MVV is zo'n never-ending verhaal.. gaat nu (schijnbaar) weer even wel "goed", maar dat duurt geheid niet lang
VVV vind ik een heel ander verhaal. Zolang ze geen nieuw stadion gaan bouwen tenminste
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:26:08 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67427696
De meeste pro-fusie lui die ik ken liepen tot voor kort met een ajax sjaaltje rond, toeval of niet?
Planning:
-
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:26:44 #38
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67427717
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef Garudo het volgende:
MVV is recent door de KNVB in categorie 1 gezet...
Planning:
-
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:26:46 #39
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67427719
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef DarkShine het volgende:
De meeste pro-fusie lui die ik ken liepen tot voor kort met een ajax sjaaltje rond, toeval of niet?
pi_67428305
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat dat soort gasten over twee jaar hun sporting Limburg sjaal weer verwisselen voor een ajax sjaal. Want oh sporting doet niet mee om het kampioensschap.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:13:35 #41
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67429552
Roda en liefst uiteindelijk Sporting mag van mij ieder jaar 2e worden Maar de rest van de tijd draag ik toch echt mijn spreekwoordelijke Ajax-sjaal
pi_67433069
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Uit onderzoek blijkt dat Roda de zelfde mogelijkheden heeft als een FC Twente, Heerenveen en Groningen.
Waar zit hem dat precies in? Puur het aantal inwoners? In een breder opzicht ziet de toekomst in Limburg er sociaal, economisch en demografisch slechter uit dan Nederland gemiddeld, ben dus benieuwd naar de details
pi_67435274
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef teamlead het volgende:
Roda en liefst uiteindelijk Sporting mag van mij ieder jaar 2e worden Maar de rest van de tijd draag ik toch echt mijn spreekwoordelijke Ajax-sjaal
Als je toch je ajax-sjaal om hebt, wat boeit het jou dan wat er verder met Roda en Fortuna gebeurt.

Ik juich nog niet te vroeg na de berichtgvingen van vandaag, het is nog geen 1 april
pi_67436592
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Waar zit hem dat precies in? Puur het aantal inwoners? In een breder opzicht ziet de toekomst in Limburg er sociaal, economisch en demografisch slechter uit dan Nederland gemiddeld, ben dus benieuwd naar de details
alstublieft
pi_67437225
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:26 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

alstublieft
Verrekte interessant, ff lezen, dank.
pi_67437279
Alleen VVV heeft een (breekbare) toekomst in de Eredivisie denk ik. Maar goed, wie weet wat er gebeurt.
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:49:32 #47
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67437293
Ik vind Limburgia toch wel een mooiere naam. Zeker als je in ogenschouw neemt dat er altijd wel voetballers zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67438389
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:48 schreef uwbftp het volgende:
Alleen VVV heeft een (breekbare) toekomst in de Eredivisie denk ik. Maar goed, wie weet wat er gebeurt.
Ik lees dit wel vaker en snap het niet. Hebben mensen dan zo een korte termijn geheugen dat ze niet langer dan een seizoen terug kunnen kijken. Ik denk dat er weinig nederlandse clubs zijn die kunnen tippen aan onderstaand lijstje

Prestaties Roda laatste tien jaar:

2008 - 9e runner up KNVB beker
2007 - 6e
2006 - 8e
2005 - 8e
2004 - 6e
2003 - 6e
2002 - 13e
2001 - 4e winst KNVB beker
2000 - 8e
1999 - 5e
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:16:26 #49
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67444045
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ligt eraan. Ik ken de constructie niet tot op het detail. Maar het kan goed zijn dat de gemeente wat bedrijfspanden in het stadion koopt en die vervolgens exploiteert.

Maar mag ik vragen welke club jij aanhangt? Ik weet zeker dat we die ook ongefundeerd kunnen gaan bashen
Ik bedoel het niet zo negatief als het waarschijnlijk overkomt, maar reken je er niet te rijk mee. Ik ben zelf supporter van NEC en die hebben het financieel ook niet al te breed. Het stadion is al een keer verkocht en NEC is huurder. Maar een koop van het stadion door de gemeente is volgens mij bijna altijd een verkapte kapitaalinjectie. Vraag me af wat gemeentes gemiddeld verdienen aan de stadions. Het enige voordeel is dat ze ook daadwerkelijk iets in handen hebben in plaats van gewoon geld geven zonder tegenprestatie.
---
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:21:31 #50
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67446485
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef Evertje het volgende:

[..]

Als je toch je ajax-sjaal om hebt, wat boeit het jou dan wat er verder met Roda en Fortuna gebeurt.
wat is dat nou voor onzin Ik vind ajax de mooiste club van nederland ja, maar dan kan ik roda nog steeds wel een warm hart toedragen? Met fortuna heb ik helemaal niks verder
pi_67446860
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat is dat nou voor onzin Ik vind ajax de mooiste club van nederland ja, maar dan kan ik roda nog steeds wel een warm hart toedragen? Met fortuna heb ik helemaal niks verder
Volgens mij is het punt juist dat veel inwoners van Zuid-Limburg die veel met voetbal hebben, niets met Sporting Limburg hebben. De inwoners van Zuid-Limburg die 'wel iets' voetbal hebben, vinden Sporting Limburg wel aardig. Probleem is dat de eerste groep altijd naar het stadion komt en de tweede groep alleen naar voetbal kijkt als Ajax in de CL-finale staat of Roda de bekerfinale speelt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 maart 2009 @ 01:14:16 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67451104
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet zo negatief als het waarschijnlijk overkomt, maar reken je er niet te rijk mee. Ik ben zelf supporter van NEC en die hebben het financieel ook niet al te breed. Het stadion is al een keer verkocht en NEC is huurder. Maar een koop van het stadion door de gemeente is volgens mij bijna altijd een verkapte kapitaalinjectie. Vraag me af wat gemeentes gemiddeld verdienen aan de stadions. Het enige voordeel is dat ze ook daadwerkelijk iets in handen hebben in plaats van gewoon geld geven zonder tegenprestatie.
meestal verdient de gemeente niet zoveel aangezien het onderhoudt en de hypotheek betaald moeten worden
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67453238
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

NEC heeft het stadion idd voor X miljoen aan de gemeente verkocht, een week nadat het het stadion voor 1 euro kocht van de gemeente. Ik snap dat je het niet wilt horen, maar als er één club is waarvan de supporters niet moeten zeuren over kapitaalinjecties dan zijn het die van NEC wel. (oké twee, die van Vitesse ook. Wat dat betreft zouden jullie goed kunnen fuseren )

Nogmaals ik weet niet hoe de constructie bij Roda precies in elkaar zit, maar dat de gemeente er niets voor terug krijgt lijkt me sterk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 maart 2009 @ 12:40:13 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67459477
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:54 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

NEC heeft het stadion idd voor X miljoen aan de gemeente verkocht, een week nadat het het stadion voor 1 euro kocht van de gemeente. Ik snap dat je het niet wilt horen, maar als er één club is waarvan de supporters niet moeten zeuren over kapitaalinjecties dan zijn het die van NEC wel. (oké twee, die van Vitesse ook. Wat dat betreft zouden jullie goed kunnen fuseren )

Nogmaals ik weet niet hoe de constructie bij Roda precies in elkaar zit, maar dat de gemeente er niets voor terug krijgt lijkt me sterk.
NEC kocht een vrij waardeloze bouwval, al was het wel prachig. En verbouwde het vervolgens tot een modern stadion. Die hypotheek werd te zwaar en vervolgens kocht de gemeente het terug. Anders had de gemeente het dus voor een dergelijk bedrag moeten verbouwen..........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67459607
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

Roda mag je van mij best een warm hart toedragen
Net had je het echter over Sporting, en dat heeft niks met Roda te maken.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:51:59 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67459799
Het mooiste verjaardagscadeau vandaag zou toch zijn dat die fusie voor eens en altijd afketst!
Planning:
-
pi_67459890
bericht van gisteren:
quote:
De Stuurgroep Topvoetbal brengt op 31 maart een advies uit aan Roda JC en Fortuna. Dat bevestigt Arie de Zeeuw, woordvoerder van de Stuurgroep. Die groep wil dan van de clubs weten of ze instemmen met het fusievoorstel of niet. Het eindadvies van de Stuurgroep heeft een week vertraging opgelopen door de twijfels bij de clubs.

Roda-directeur Huub Narinx heeft het fusiebesluit nog steeds niet getekend. In Sittard wordt achter de schermen gewerkt aan een optie om Fortuna zelfstandig verder te laten gaan. Bronnen melden dat daarbij vooral gekeken wordt naar Wessels, de eigenaar van het Fortuna-stadion.

De grote vraag in Sittard is of Fortuna komend seizoen de licentie van de KNVB zal behouden. Hans Erkens meldde de gemeenteraad maandag dat Fortuna de licentie zal kwijtraken. Andere bestuurders denken dat Fortuna met een goed plan van aanpak de licentie nog kan redden.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:41:11 #58
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67469066
hopelijk nu geen Versteegrobje
quote:
'MVV en Alemannia Aachen azen op Roda-sponsors'
Nu nog altijd onduidelijk is óf, en in welke vorm, er volgend seizoen gevoetbald wordt in Sittard en Kerkrade, azen concurrerende clubs massaal op de huidige geldschieters van Fortuna Sittard en Roda JC. Onder meer MVV en het Duitse Alemannia Aachen hebben de jacht geopend op sponsors van beide clubs, meldt L1.

Volgens de Limburgse omroep heeft MVV de afgelopen maanden al 'tientallen sponsoren' uit Sittard en Kerkrade aan te trekken. Namens Alemannia Aachen probeert oud-international Erik Meijer, die bij Alemannia belast is met de promotie van het nieuwe stadion van de club, te profiteren van de onduidelijkheid rond Roda en Fortuna. Het nieuwe stadion van Aachen ligt vlak over de grens bij Kerkrade.
pi_67476339
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:41 schreef Prosac het volgende:
hopelijk nu geen Versteegrobje
[..]

In principe is dit bericht wel goed. Het maakt het falende bestuur van RJC duidelijk dat uitstel echt geen optie meer is.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:08:28 #60
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_67563249
De kogel is door de kerk, achterbakse spelletjes hebben de doorslag gegeven. Vanavond staat Jos Muller ons nog glashard voor te liegen dat er niks nieuws is, na een belronde heeft ie toch zijn fiat gegeven. Roda is niet meer....
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2009 @ 23:09:00 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67563264
quote:
Stichting Roda JC stemt voor fusie

De Stichting Roda JC heeft maandagavond ingestemd met de fusie met Fortuna Sittard. Volgens de stichting wordt er voldaan aan de voorwaarden die Roda JC aan de fusie heeft gesteld. Dan gaat het om de schuldsanering, deelname aan het bedrijfsleven en de deelname van zowel Provincie als gemeentes.

De Stichting wilde het besluit eigenlijk uitstellen tot aanstaande zondag. De stichtingsleden vonden dat ze nog onvoldoende zicht hadden op de financiele onderbouwing van de fusieplannen.De Stichting Roda JC zou eigenlijk pas in beeld komen na de besluiten door directie en STAK. Door de tijdsdruk werd de Stichting maandagavond alsnog om een besluit gevraagd. Drie leden stemden voor, twee tegen en één lid onthield zich van stemming. De twee leden die tegen hebben gestemd hebben laten weten uit de Stichting te stappen.
Aldus L1.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 maart 2009 @ 23:11:38 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67563358
1 lid onthield zich van stemming, laf
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67563455
Wat een kut avond.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_67563498
quote:
Over & sluiten
maandag, 30 maart 2009 22:20

FC Limburg is een feit...

Jos Muller heeft Vankan & Gulpen buitenspel gezet in een 'belronde'. De grote man hierachter is Will Terpstra wethouder te Kerkrade.

De stemming: VOOR (en dus CLUBMOORDENAARS!!!):

Jos Muller, Henk van Wersch en Huub Arets.

BLANCO: Ben Hendriks.

TEGEN: Hubert Vankan en Larry Gulpen

ongeloofelijk stelletje $&^@^&%&Y@(*%
pi_67563837
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 maart 2009 @ 23:36:11 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67564050
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

ongeloofelijk stelletje $&^@^&%&Y@(*%
hoe kun je nou blanco stemmen?
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 30 maart 2009 @ 23:55:15 #67
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_67564517
quote:
BLANCO: Ben Hendriks.
Stel, hij had tegen gestemt...dan was de situatie compleet anders.
Ik zou dus beveiliging nemen, want door niet te stemmen is hij verantwoordelijk en er zijn sommige mensen die het idee krijgen om....nou ja, laat maar zitten.

Dus...volgend seizoen Sporting Limburg...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:00:03 #68
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67564619
Stichting Roda JC stemt in met fusie, over en uit!
De kogel lijkt door de kerk. Op aandringen van de gemeente Kerkrade (wethouder Terpstra) gaat de Stichting Roda JC alsnog vervroegd akkoord met de plannen van de stuurgroep "Topvoetbal in Limburg" om te fuseren. Dit ondanks een buitengewoon karige begroting (tussen de 6 en de 14 miljoen) en vraagtekens omtrent de schuldensanering van Fortuna.

Eerder bleken het STAK (aandeelhouders van Roda JC) en het bestuur van Fortuna al voorstander van een fusie tussen Fortuna Sittard en aartsvijand Roda JC.

De stuurgroep presenteert morgen (dinsdag) naar verwachting haar nieuwe businessplan en wellicht dat er dan duidelijkheid ontstaat over hoe de stuurgroep meent topvoetbal te kunnen spelen in Kerkrade.

Mocht de fusie officieel bekrachtigd worden, en er is geen reden meer waarom dit niet zou gebeuren, dan houdt Fortuna Sittard op te bestaan. Over en uit, betaald voetbal in de Westelijke Mijnstreek zal nooit meer terug komen.

Zijn er nog escapes? Het lijkt onwaarschijnlijk. Theoretisch zou Huub Narinx, bestuurslid van Roda JC, de fusieplannen wellicht nog even kunnen tegenhouden. Het aftellen is begonnen. Vermoord door wanbeleid en valse beloftes van de gemeente Sittard-Geleen.

Bron: www.fortunahome.com

[ Bericht 36% gewijzigd door tisauch op 31-03-2009 00:28:05 ]
Qui habet aures audiendi audiat
pi_67564931
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoe kun je nou blanco stemmen?
sommige mensen worden zonder ruggegraat en hersenen geboren. Ongeloofelijk dat zoiets over het lot van een club kan beslissen
pi_67564976
Mooi
pi_67565105
Kansloos.
Gaat niks worden met Sporting Limburg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67565126
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef venomsnake het volgende:
Kansloos.
Gaat niks worden met Sporting Limburg.
Zou ook heel mooi zijn
Opdoeken die handel
pi_67565224
Was ook de enige optie die er was. Helaas zien sommige supporters dit nog steeds niet.
pi_67565296
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Was ook de enige optie die er was. Helaas zien sommige supporters dit nog steeds niet.
onderzoek wees juist uit dat het de meest slechte oplossing was die bestaat. Maargoed jij zult wel alleen naar derksen en co. luisteren
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:40:05 #75
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565301
quote:
Lul toch niet zo dom man, verdiep je eens in de materie i.p.v. dat je die fascistische propaganda blind gelooft.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:41:02 #76
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67565313
quote:
De Pravda word dus landelijk verkocht.
Planning:
-
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:44:56 #77
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565361
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:41 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De Pravda word dus landelijk verkocht.
Uiteindelijk heeft die propaganda wel de doorslag gegeven, de waarheid kwam in de media niet aan bod.
pi_67565519
Zal gezellig worden tegen Ajax..

De boel helemaal slopen, met zijn allen het veld op en er een grote puinhoop van maken zou ik zeggen. Een flinke boete en straf bezorgen aan de hoge heren.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:55:55 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67565524
Morgen, beter gezegd vandaag, zullen we nog wel iets lezen over het ontslag van Huub Narinx...
Planning:
-
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:57:29 #80
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565545
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:55 schreef venomsnake het volgende:
Zal gezellig worden tegen Ajax..

De boel helemaal slopen, met zijn allen het veld op en er een grote puinhoop van maken zou ik zeggen. Een flinke boete en straf bezorgen aan ze.
Persoonlijk zal ik niet bij de wedstrijd aanwezig zijn, dat kan ik me niet veroorloven.

Wel een buitengewoon dom moment om de knoop door te hakken gezien de wedtsijrden die de komende dagen op de agenda staan in Kerkrade. Kennelijk zijn de voorstanders nog dommer dan ik al dacht.
pi_67565609
Nou ja, sterkte in ieder geval heren Roda en Fortuna supporters.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:03:05 #82
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565633
Net van woede tegen een muur geslagen, ik lijk Sergio Romero wel.
pi_67565648
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom man, verdiep je eens in de materie i.p.v. dat je die fascistische propaganda blind gelooft.
En dat rapport dat door de eerste divisie zelf was opgesteld zegt zeker ook niets. Ik heb overigens niets tegen roda of fortuna. Er zijn veel meer clubs in de eerste divisie die als er niets gebeurd binnen 2-3 jaar failliet zijn.
quote:
Fortuna vraagt schuldeisers om uitstel van betaling

Fortuna Sittard heeft aan alle schuldeisers uitstel van betaling aangevraagd. Als de crediteuren wel hun geld opeisen dreigt de club het seizoen niet af te kunnen maken.

Een advocatenkantoor inventariseert momenteel, in opdracht van Fortuna, de financiėle problemen en schulden van de club. Alle schuldeisers zouden een brief hebben ontvangen met daarin de vraag of ze voorlopig geen geld willen eisen van de club. "Anders is het faillissement van Fortuna Sittard of surseance van betaling naar onze stellige overtuiging onafwendbaar", bericht Dagblad de Limburger over de inhoud van de brief.

De schuldeisers hebben volgens de krant tien dagen de tijd gekregen om te reageren. Het is niet bekend om hoeveel crediteuren het gaat.
Nou ze hadden dus al gewoon failliet kunnen zijn dus ...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:08:44 #84
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565734
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:03 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

En dat rapport dat door de eerste divisie zelf was opgesteld zegt zeker ook niets. Ik heb overigens niets tegen roda of fortuna. Er zijn veel meer clubs in de eerste divisie die als er niets gebeurd binnen 2-3 jaar failliet zijn.
Waar heb je het over ?

Je hebt het over een rapport van de eerste divisie, Roda speelt al sinds 1973 onafgebroken in de Eredivisie en staat 6e op de eeuwige ranglijst. Je hebt het dus niet over een FC Eindhoven waar 500 man zitten (overigens ook schandelijk wat Kesler over die club roept), maar over een club die al decennia in de Nederlandse subtop speelt. Het is hetzelfde als in Engeland een club als Tottenham, of in Italie een club als Lazio Roma zou verdwijnen. In de Nederlandse verhoudingen is Roda zo'n club.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 maart 2009 @ 01:14:00 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67565800
Wow op zo'n manier fuseren zelfs Fortis was beter bezig toen ze ABN Amro probeerden over te nemen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 maart 2009 @ 01:14:34 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67565809
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zou ook heel mooi zijn
Opdoeken die handel
net als jouw cluppie? Ook maar opdoeken nu het geld echt op is?
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:15:51 #87
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565821
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

net als jouw cluppie? Ook maar opdoeken nu het geld echt op is?
Fuseren met Excelsior en Sparta. FC Rotterdam lijkt me net zo'n briljant idee als Sporting Limburg!

En voor het gemak voegen we Dordrecht er ook nog bij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 maart 2009 @ 01:17:52 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67565854
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:15 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Fuseren met Excelsior en Sparta. FC Rotterdam lijkt me net zo'n briljant idee als Sporting Limburg!

En voor het gemak voegen we Dordrecht er ook nog bij.
Ajax en Feyenoord samen, zodat er weer een club staat met die Europa aankan!
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:19:27 #89
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565880
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ajax en Feyenoord samen, zodat er weer een club staat met die Europa aankan!
Precies, ze presteren al jaren niet. Er zullen wat emoties zijn, maar daar moet je als visionair overheen kijken, over drie jaar weet niemand dat meer.
pi_67565935
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:08 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Waar heb je het over ?

Je hebt het over een rapport van de eerste divisie, Roda speelt al sinds 1973 onafgebroken in de Eredivisie en staat 6e op de eeuwige ranglijst. Je hebt het dus niet over een FC Eindhoven waar 500 man zitten (overigens ook schandelijk wat Kesler over die club roept), maar over een club die al decennia in de Nederlandse subtop speelt. Het is hetzelfde als in Engeland een club als Tottenham, of in Italie een club als Lazio Roma zou verdwijnen. In de Nederlandse verhoudingen is Roda zo'n club.
Ook over een club die gered is door de gemeente.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:25:06 #91
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565957
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:23 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ook over een club die de nek is omgedraaid door de gemeente.
Verdiep je grondig in deze zaak of hou je bek.
pi_67565962
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Precies, ze presteren al jaren niet. Er zullen wat emoties zijn, maar daar moet je als visionair overheen kijken, over drie jaar weet niemand dat meer.
hahah grappig hoor Kom dan maar eens met argumenten waarom er geen fusie nodig is ...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:28:17 #93
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67566005
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:25 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

hahah grappig hoor Kom dan maar eens met argumenten waarom er geen fusie nodig is ...
http://www.limboo.com/fanproject/roda_jc_stand_alone.pdf
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:33:42 #94
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67566051
quote:

[..]

Waarom zou een fusie de oplossing zijn voor het wanbeleid van de afgelopen jaren? Heb je het zogenaamde businessplan al eens bekeken? De nieuwe club houdt aan een fusie alleen een lagere begroting, schuld en geen sponsoren over.

Geniaal!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 maart 2009 @ 01:38:52 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67566097
quote:

[..]

Het biedt geen vooruitgang, de begroting daalt en de schulden nemen toe. Een tekort voor volgend jaar. En Fortuna brengt niets wezenlijks in. Sponsoren lopen weg en een deel van het publiek ook.

Waar is de winst van de fusie?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67566105
naja leuk allemaal die rapportjes maar die fusie komt er toch.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:40:20 #97
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67566122
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:39 schreef Palmboom313 het volgende:
En dus is dat een goede zaak? Net zoals een fusie tussen Feyenoord, dat komend jaar fors achteruitgaat in begroting, en Ajax?
pi_67566847
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Die rapportjes zijn anders beter dan dat belachelijke businessplan van de stuurgroep, waar jij dan weer achter staat. Waarom eigenlijk. We zijn gewoon vermoord door een stel malloten die geen gezichtsverlies wilden lijden.

Echte Roda en Fortuna supporters raken hun trots / liefde kwijt. Ik kan er gewoon niet van slapen, zit helemaal in zak en as. Nooit meer samen met mijn vrienden naar mijn geliefde Fortuna kijken op vrijdag. Weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan, een enorm zwart gat wacht. Iemand als jij kan zich daarbij helemaal geen voorstelling van maken.
pi_67566881
Trouwens, nu krijg je dus 1 club met een nog leeg stadion die een slechte begroting heeft met schulden.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 04:31:15 #100
188922 Waris7
Dikke Man
pi_67566888
NOOIT FC LIMBURG!
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:48:58 #101
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67571216
Is de nieuwe naam ook al definitief Sporting Limburg?
---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')