Precies.. wat moet de gemeente nou met dat stadion?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Marktconform... dat betekent dus gewoon een ordinaire kapitaalinjectie in Roda JC. Net of er ook andere partijen zouden zijn die nu het Stadion van Roda willen kopen. Bovendien kan de stadiontruc maar één keer worden toegepast en moet je huur gaan betalen.
daarom alles op alles zetten die laatste paar wedstrijden en dan de tijd nemen voor een tussenjaartje om de club weer fatsoenlijk op te bouwen. Saneren in de organisatie, échte clubmensen die ook echt hart voor de club hebben en daarnaast de juiste zakelijke bagage en contacten hebben aanstellen en over een jaar of 3 hebben we weer een begroting die gelijk is aan de middenmoot waardoor we weer voor europees voetbal kunnen spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef teamlead het volgende:
tja.. áls.... maar dat is niet gebeurd en nu staan ze voor degradatie
De Limburgse handbalfusieclub draait enkel alleen nog op overheidsgeld, de paar sponsoren die er waren zijn afgehaakt omdat het publiek volledig wegblijft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Er is al maanden en maanden duidelijk dat er totaal geen basis is voor de fusie, hopelijk kan dit monsterlijke schip nog op tijd gekeerd worden
Ligt eraan. Ik ken de constructie niet tot op het detail. Maar het kan goed zijn dat de gemeente wat bedrijfspanden in het stadion koopt en die vervolgens exploiteert.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Marktconform... dat betekent dus gewoon een ordinaire kapitaalinjectie in Roda JC. Net of er ook andere partijen zouden zijn die nu het Stadion van Roda willen kopen. Bovendien kan de stadiontruc maar één keer worden toegepast en moet je huur gaan betalen.
Van Geel is een mongool die gehaald is om het fusiegedrocht straks te gaan leiden. Voor dat geld hadden we een fatsoenlijke spits kunnen halen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Precies.. wat moet de gemeente nou met dat stadion?
Tevens is het bij Vitesse wel voorgekomen dat het stadion over en weer ging. Eerst van Vitesse, daarna van de gemeente en daarna mocht Vitesse het voor een symbolisch bedrag overnemen.
Maar goed... Roda moet gewoon fuseren. Er zit geen rek meer in die regio. Roda is de laatst overgebleven Eredivisie club, maar volgend jaar spelen ze wéér voor degradatie.
PS. Van Geel is ook maar aan het prutsen he?
Gek eigenlijk he dat de pro-fusie mensen zo tegen overheidsteun zijn. Blijkbaar realiseren zij zich niet dat sporting Limburg miljoenen van de overheid gaat krijgen op een structurele basis.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Limburgse handbalfusieclub draait enkel alleen nog op overheidsgeld, de paar sponsoren die er waren zijn afgehaakt omdat het publiek volledig wegblijft.
MVV is zo'n never-ending verhaal.. gaat nu (schijnbaar) weer even wel "goed", maar dat duurt geheid niet langquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef Garudo het volgende:
MVV heeft toch geen problemen. Ik denk dat MVV en VVV nog jaren mee kunnen in het betaalde voetbal.
MVV is recent door de KNVB in categorie 1 gezet...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef Garudo het volgende:
MVV heeft toch geen problemen. Ik denk dat MVV en VVV nog jaren mee kunnen in het betaalde voetbal.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef DarkShine het volgende:
De meeste pro-fusie lui die ik ken liepen tot voor kort met een ajax sjaaltje rond, toeval of niet?
Dat dat soort gasten over twee jaar hun sporting Limburg sjaal weer verwisselen voor een ajax sjaal. Want oh sporting doet niet mee om het kampioensschap.quote:
Waar zit hem dat precies in? Puur het aantal inwoners? In een breder opzicht ziet de toekomst in Limburg er sociaal, economisch en demografisch slechter uit dan Nederland gemiddeld, ben dus benieuwd naar de detailsquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat Roda de zelfde mogelijkheden heeft als een FC Twente, Heerenveen en Groningen.
Als je toch je ajax-sjaal om hebt, wat boeit het jou dan wat er verder met Roda en Fortuna gebeurt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef teamlead het volgende:
Roda en liefst uiteindelijk Sporting mag van mij ieder jaar 2e wordenMaar de rest van de tijd draag ik toch echt mijn spreekwoordelijke Ajax-sjaal
alstublieftquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Waar zit hem dat precies in? Puur het aantal inwoners? In een breder opzicht ziet de toekomst in Limburg er sociaal, economisch en demografisch slechter uit dan Nederland gemiddeld, ben dus benieuwd naar de details
Ik lees dit wel vaker en snap het niet. Hebben mensen dan zo een korte termijn geheugen dat ze niet langer dan een seizoen terug kunnen kijken. Ik denk dat er weinig nederlandse clubs zijn die kunnen tippen aan onderstaand lijstjequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:48 schreef uwbftp het volgende:
Alleen VVV heeft een (breekbare) toekomst in de Eredivisie denk ik. Maar goed, wie weet wat er gebeurt.
Ik bedoel het niet zo negatief als het waarschijnlijk overkomt, maar reken je er niet te rijk mee. Ik ben zelf supporter van NEC en die hebben het financieel ook niet al te breed. Het stadion is al een keer verkocht en NEC is huurder. Maar een koop van het stadion door de gemeente is volgens mij bijna altijd een verkapte kapitaalinjectie. Vraag me af wat gemeentes gemiddeld verdienen aan de stadions. Het enige voordeel is dat ze ook daadwerkelijk iets in handen hebben in plaats van gewoon geld geven zonder tegenprestatie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik ken de constructie niet tot op het detail. Maar het kan goed zijn dat de gemeente wat bedrijfspanden in het stadion koopt en die vervolgens exploiteert.
Maar mag ik vragen welke club jij aanhangt? Ik weet zeker dat we die ook ongefundeerd kunnen gaan bashen
wat is dat nou voor onzinquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef Evertje het volgende:
[..]
Als je toch je ajax-sjaal om hebt, wat boeit het jou dan wat er verder met Roda en Fortuna gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |