abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67446860
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat is dat nou voor onzin Ik vind ajax de mooiste club van nederland ja, maar dan kan ik roda nog steeds wel een warm hart toedragen? Met fortuna heb ik helemaal niks verder
Volgens mij is het punt juist dat veel inwoners van Zuid-Limburg die veel met voetbal hebben, niets met Sporting Limburg hebben. De inwoners van Zuid-Limburg die 'wel iets' voetbal hebben, vinden Sporting Limburg wel aardig. Probleem is dat de eerste groep altijd naar het stadion komt en de tweede groep alleen naar voetbal kijkt als Ajax in de CL-finale staat of Roda de bekerfinale speelt.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 maart 2009 @ 01:14:16 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67451104
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet zo negatief als het waarschijnlijk overkomt, maar reken je er niet te rijk mee. Ik ben zelf supporter van NEC en die hebben het financieel ook niet al te breed. Het stadion is al een keer verkocht en NEC is huurder. Maar een koop van het stadion door de gemeente is volgens mij bijna altijd een verkapte kapitaalinjectie. Vraag me af wat gemeentes gemiddeld verdienen aan de stadions. Het enige voordeel is dat ze ook daadwerkelijk iets in handen hebben in plaats van gewoon geld geven zonder tegenprestatie.
meestal verdient de gemeente niet zoveel aangezien het onderhoudt en de hypotheek betaald moeten worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67453238
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet zo negatief als het waarschijnlijk overkomt, maar reken je er niet te rijk mee. Ik ben zelf supporter van NEC en die hebben het financieel ook niet al te breed. Het stadion is al een keer verkocht en NEC is huurder. Maar een koop van het stadion door de gemeente is volgens mij bijna altijd een verkapte kapitaalinjectie. Vraag me af wat gemeentes gemiddeld verdienen aan de stadions. Het enige voordeel is dat ze ook daadwerkelijk iets in handen hebben in plaats van gewoon geld geven zonder tegenprestatie.
NEC heeft het stadion idd voor X miljoen aan de gemeente verkocht, een week nadat het het stadion voor 1 euro kocht van de gemeente. Ik snap dat je het niet wilt horen, maar als er één club is waarvan de supporters niet moeten zeuren over kapitaalinjecties dan zijn het die van NEC wel. (oké twee, die van Vitesse ook. Wat dat betreft zouden jullie goed kunnen fuseren )

Nogmaals ik weet niet hoe de constructie bij Roda precies in elkaar zit, maar dat de gemeente er niets voor terug krijgt lijkt me sterk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 maart 2009 @ 12:40:13 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67459477
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:54 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

NEC heeft het stadion idd voor X miljoen aan de gemeente verkocht, een week nadat het het stadion voor 1 euro kocht van de gemeente. Ik snap dat je het niet wilt horen, maar als er één club is waarvan de supporters niet moeten zeuren over kapitaalinjecties dan zijn het die van NEC wel. (oké twee, die van Vitesse ook. Wat dat betreft zouden jullie goed kunnen fuseren )

Nogmaals ik weet niet hoe de constructie bij Roda precies in elkaar zit, maar dat de gemeente er niets voor terug krijgt lijkt me sterk.
NEC kocht een vrij waardeloze bouwval, al was het wel prachig. En verbouwde het vervolgens tot een modern stadion. Die hypotheek werd te zwaar en vervolgens kocht de gemeente het terug. Anders had de gemeente het dus voor een dergelijk bedrag moeten verbouwen..........
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67459607
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat is dat nou voor onzin Ik vind ajax de mooiste club van nederland ja, maar dan kan ik roda nog steeds wel een warm hart toedragen? Met fortuna heb ik helemaal niks verder
Roda mag je van mij best een warm hart toedragen
Net had je het echter over Sporting, en dat heeft niks met Roda te maken.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:51:59 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67459799
Het mooiste verjaardagscadeau vandaag zou toch zijn dat die fusie voor eens en altijd afketst!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67459890
bericht van gisteren:
quote:
De Stuurgroep Topvoetbal brengt op 31 maart een advies uit aan Roda JC en Fortuna. Dat bevestigt Arie de Zeeuw, woordvoerder van de Stuurgroep. Die groep wil dan van de clubs weten of ze instemmen met het fusievoorstel of niet. Het eindadvies van de Stuurgroep heeft een week vertraging opgelopen door de twijfels bij de clubs.

Roda-directeur Huub Narinx heeft het fusiebesluit nog steeds niet getekend. In Sittard wordt achter de schermen gewerkt aan een optie om Fortuna zelfstandig verder te laten gaan. Bronnen melden dat daarbij vooral gekeken wordt naar Wessels, de eigenaar van het Fortuna-stadion.

De grote vraag in Sittard is of Fortuna komend seizoen de licentie van de KNVB zal behouden. Hans Erkens meldde de gemeenteraad maandag dat Fortuna de licentie zal kwijtraken. Andere bestuurders denken dat Fortuna met een goed plan van aanpak de licentie nog kan redden.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:41:11 #58
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67469066
hopelijk nu geen Versteegrobje
quote:
'MVV en Alemannia Aachen azen op Roda-sponsors'
Nu nog altijd onduidelijk is óf, en in welke vorm, er volgend seizoen gevoetbald wordt in Sittard en Kerkrade, azen concurrerende clubs massaal op de huidige geldschieters van Fortuna Sittard en Roda JC. Onder meer MVV en het Duitse Alemannia Aachen hebben de jacht geopend op sponsors van beide clubs, meldt L1.

Volgens de Limburgse omroep heeft MVV de afgelopen maanden al 'tientallen sponsoren' uit Sittard en Kerkrade aan te trekken. Namens Alemannia Aachen probeert oud-international Erik Meijer, die bij Alemannia belast is met de promotie van het nieuwe stadion van de club, te profiteren van de onduidelijkheid rond Roda en Fortuna. Het nieuwe stadion van Aachen ligt vlak over de grens bij Kerkrade.
pi_67476339
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:41 schreef Prosac het volgende:
hopelijk nu geen Versteegrobje
[..]

In principe is dit bericht wel goed. Het maakt het falende bestuur van RJC duidelijk dat uitstel echt geen optie meer is.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  maandag 30 maart 2009 @ 23:08:28 #60
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_67563249
De kogel is door de kerk, achterbakse spelletjes hebben de doorslag gegeven. Vanavond staat Jos Muller ons nog glashard voor te liegen dat er niks nieuws is, na een belronde heeft ie toch zijn fiat gegeven. Roda is niet meer....
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2009 @ 23:09:00 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67563264
quote:
Stichting Roda JC stemt voor fusie

De Stichting Roda JC heeft maandagavond ingestemd met de fusie met Fortuna Sittard. Volgens de stichting wordt er voldaan aan de voorwaarden die Roda JC aan de fusie heeft gesteld. Dan gaat het om de schuldsanering, deelname aan het bedrijfsleven en de deelname van zowel Provincie als gemeentes.

De Stichting wilde het besluit eigenlijk uitstellen tot aanstaande zondag. De stichtingsleden vonden dat ze nog onvoldoende zicht hadden op de financiele onderbouwing van de fusieplannen.De Stichting Roda JC zou eigenlijk pas in beeld komen na de besluiten door directie en STAK. Door de tijdsdruk werd de Stichting maandagavond alsnog om een besluit gevraagd. Drie leden stemden voor, twee tegen en één lid onthield zich van stemming. De twee leden die tegen hebben gestemd hebben laten weten uit de Stichting te stappen.
Aldus L1.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 maart 2009 @ 23:11:38 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67563358
1 lid onthield zich van stemming, laf
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67563455
Wat een kut avond.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_67563498
quote:
Over & sluiten
maandag, 30 maart 2009 22:20

FC Limburg is een feit...

Jos Muller heeft Vankan & Gulpen buitenspel gezet in een 'belronde'. De grote man hierachter is Will Terpstra wethouder te Kerkrade.

De stemming: VOOR (en dus CLUBMOORDENAARS!!!):

Jos Muller, Henk van Wersch en Huub Arets.

BLANCO: Ben Hendriks.

TEGEN: Hubert Vankan en Larry Gulpen

ongeloofelijk stelletje $&^@^&%&Y@(*%
pi_67563837
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 maart 2009 @ 23:36:11 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67564050
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

ongeloofelijk stelletje $&^@^&%&Y@(*%
hoe kun je nou blanco stemmen?
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 30 maart 2009 @ 23:55:15 #67
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_67564517
quote:
BLANCO: Ben Hendriks.
Stel, hij had tegen gestemt...dan was de situatie compleet anders.
Ik zou dus beveiliging nemen, want door niet te stemmen is hij verantwoordelijk en er zijn sommige mensen die het idee krijgen om....nou ja, laat maar zitten.

Dus...volgend seizoen Sporting Limburg...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:00:03 #68
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67564619
Stichting Roda JC stemt in met fusie, over en uit!
De kogel lijkt door de kerk. Op aandringen van de gemeente Kerkrade (wethouder Terpstra) gaat de Stichting Roda JC alsnog vervroegd akkoord met de plannen van de stuurgroep "Topvoetbal in Limburg" om te fuseren. Dit ondanks een buitengewoon karige begroting (tussen de 6 en de 14 miljoen) en vraagtekens omtrent de schuldensanering van Fortuna.

Eerder bleken het STAK (aandeelhouders van Roda JC) en het bestuur van Fortuna al voorstander van een fusie tussen Fortuna Sittard en aartsvijand Roda JC.

De stuurgroep presenteert morgen (dinsdag) naar verwachting haar nieuwe businessplan en wellicht dat er dan duidelijkheid ontstaat over hoe de stuurgroep meent topvoetbal te kunnen spelen in Kerkrade.

Mocht de fusie officieel bekrachtigd worden, en er is geen reden meer waarom dit niet zou gebeuren, dan houdt Fortuna Sittard op te bestaan. Over en uit, betaald voetbal in de Westelijke Mijnstreek zal nooit meer terug komen.

Zijn er nog escapes? Het lijkt onwaarschijnlijk. Theoretisch zou Huub Narinx, bestuurslid van Roda JC, de fusieplannen wellicht nog even kunnen tegenhouden. Het aftellen is begonnen. Vermoord door wanbeleid en valse beloftes van de gemeente Sittard-Geleen.

Bron: www.fortunahome.com

[ Bericht 36% gewijzigd door tisauch op 31-03-2009 00:28:05 ]
Qui habet aures audiendi audiat
pi_67564931
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoe kun je nou blanco stemmen?
sommige mensen worden zonder ruggegraat en hersenen geboren. Ongeloofelijk dat zoiets over het lot van een club kan beslissen
pi_67564976
Mooi
pi_67565105
Kansloos.
Gaat niks worden met Sporting Limburg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67565126
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef venomsnake het volgende:
Kansloos.
Gaat niks worden met Sporting Limburg.
Zou ook heel mooi zijn
Opdoeken die handel
pi_67565224
Was ook de enige optie die er was. Helaas zien sommige supporters dit nog steeds niet.
pi_67565296
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Was ook de enige optie die er was. Helaas zien sommige supporters dit nog steeds niet.
onderzoek wees juist uit dat het de meest slechte oplossing was die bestaat. Maargoed jij zult wel alleen naar derksen en co. luisteren
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:40:05 #75
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67565301
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Lul toch niet zo dom man, verdiep je eens in de materie i.p.v. dat je die fascistische propaganda blind gelooft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')