De Pravda word dus landelijk verkocht.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Was ook de enige optie die er was. Helaas zien sommige supporters dit nog steeds niet.
Uiteindelijk heeft die propaganda wel de doorslag gegeven, de waarheid kwam in de media niet aan bod.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Pravda word dus landelijk verkocht.
Persoonlijk zal ik niet bij de wedstrijd aanwezig zijn, dat kan ik me niet veroorloven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:55 schreef venomsnake het volgende:
Zal gezellig worden tegen Ajax..![]()
De boel helemaal slopen, met zijn allen het veld op en er een grote puinhoop van maken zou ik zeggen. Een flinke boete en straf bezorgen aan ze.![]()
En dat rapport dat door de eerste divisie zelf was opgesteld zegt zeker ook niets. Ik heb overigens niets tegen roda of fortuna. Er zijn veel meer clubs in de eerste divisie die als er niets gebeurd binnen 2-3 jaar failliet zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom man, verdiep je eens in de materie i.p.v. dat je die fascistische propaganda blind gelooft.
Nou ze hadden dus al gewoon failliet kunnen zijn dus ...quote:Fortuna vraagt schuldeisers om uitstel van betaling
Fortuna Sittard heeft aan alle schuldeisers uitstel van betaling aangevraagd. Als de crediteuren wel hun geld opeisen dreigt de club het seizoen niet af te kunnen maken.
Een advocatenkantoor inventariseert momenteel, in opdracht van Fortuna, de financiële problemen en schulden van de club. Alle schuldeisers zouden een brief hebben ontvangen met daarin de vraag of ze voorlopig geen geld willen eisen van de club. "Anders is het faillissement van Fortuna Sittard of surseance van betaling naar onze stellige overtuiging onafwendbaar", bericht Dagblad de Limburger over de inhoud van de brief.
De schuldeisers hebben volgens de krant tien dagen de tijd gekregen om te reageren. Het is niet bekend om hoeveel crediteuren het gaat.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En dat rapport dat door de eerste divisie zelf was opgesteld zegt zeker ook niets. Ik heb overigens niets tegen roda of fortuna. Er zijn veel meer clubs in de eerste divisie die als er niets gebeurd binnen 2-3 jaar failliet zijn.
net als jouw cluppie? Ook maar opdoeken nu het geld echt op is?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou ook heel mooi zijn![]()
Opdoeken die handel
Fuseren met Excelsior en Sparta. FC Rotterdam lijkt me net zo'n briljant idee als Sporting Limburg!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als jouw cluppie? Ook maar opdoeken nu het geld echt op is?
Ajax en Feyenoord samen, zodat er weer een club staat met die Europa aankan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Fuseren met Excelsior en Sparta. FC Rotterdam lijkt me net zo'n briljant idee als Sporting Limburg!
En voor het gemak voegen we Dordrecht er ook nog bij.
Precies, ze presteren al jaren niet. Er zullen wat emoties zijn, maar daar moet je als visionair overheen kijken, over drie jaar weet niemand dat meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord samen, zodat er weer een club staat met die Europa aankan!
Ook over een club die gered is door de gemeente.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je hebt het over een rapport van de eerste divisie, Roda speelt al sinds 1973 onafgebroken in de Eredivisie en staat 6e op de eeuwige ranglijst. Je hebt het dus niet over een FC Eindhoven waar 500 man zitten (overigens ook schandelijk wat Kesler over die club roept), maar over een club die al decennia in de Nederlandse subtop speelt. Het is hetzelfde als in Engeland een club als Tottenham, of in Italie een club als Lazio Roma zou verdwijnen. In de Nederlandse verhoudingen is Roda zo'n club.
Verdiep je grondig in deze zaak of hou je bek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ook over een club die de nek is omgedraaid door de gemeente.
hahah grappig hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, ze presteren al jaren niet. Er zullen wat emoties zijn, maar daar moet je als visionair overheen kijken, over drie jaar weet niemand dat meer.
http://www.limboo.com/fanproject/roda_jc_stand_alone.pdfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
hahah grappig hoorKom dan maar eens met argumenten waarom er geen fusie nodig is ...
Waarom zou een fusie de oplossing zijn voor het wanbeleid van de afgelopen jaren? Heb je het zogenaamde businessplan al eens bekeken? De nieuwe club houdt aan een fusie alleen een lagere begroting, schuld en geen sponsoren over.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
hahah grappig hoorKom dan maar eens met argumenten waarom er geen fusie nodig is ...
Het biedt geen vooruitgang, de begroting daalt en de schulden nemen toe. Een tekort voor volgend jaar. En Fortuna brengt niets wezenlijks in. Sponsoren lopen weg en een deel van het publiek ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En dus is dat een goede zaak? Net zoals een fusie tussen Feyenoord, dat komend jaar fors achteruitgaat in begroting, en Ajax?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:39 schreef Palmboom313 het volgende:
naja leuk allemaal die rapportjes maar die fusie komt er toch.
Die rapportjes zijn anders beter dan dat belachelijke businessplan van de stuurgroep, waar jij dan weer achter staat. Waarom eigenlijk. We zijn gewoon vermoord door een stel malloten die geen gezichtsverlies wilden lijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:39 schreef Palmboom313 het volgende:
naja leuk allemaal die rapportjes maar die fusie komt er toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |