abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 26 maart 2009 @ 09:01:50 #51
8781 crew  Frutsel
pi_67419773
Als niet-roker sta ik niet achter dit verbod.. Moet toch niet veel gekker worden in dit land.
Volgende stap is dat je thuis ook niet meer mag roken

Moet wel zeggen dat ik niet snap dat mensen het 'lekker' vinden om in de stank te zitten van hun peuken in de auto. Laat staan als je mensen meeneemt.
pi_67419858
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:01 schreef Frutsel het volgende:
Als niet-roker sta ik niet achter dit verbod.. Moet toch niet veel gekker worden in dit land.

Moet wel zeggen dat ik niet snap dat mensen het 'lekker' vinden om in de stank te zitten van hun peuken in de auto. Laat staan als je mensen meeneemt.
Dat thuis roken zijn ze wel mee bezig, onze zuiderburen bv. Als er kinderen 'meeroken' is dat wel ernstig, maar hoe dat te controleren? http://www.dag.nl/buitenl(...)d-thuis-roken-243039
pi_67419906
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 08:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Slaat helemaal nergens op. Je raakt niet in paniek als je je eten onder het rijden uit je klauwen laat vallen, bij een peuk is dit wel waardoor mensen niet meer op de weg letten. Bovendien kan er nog eens fik uitbreken waardoor mensen rare capriolen gaan maken achter het stuur met alle gevolgen van dien.
Ik ben ook voor dit verbod.
Wel eens hete koffie op je klote gehad?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator donderdag 26 maart 2009 @ 09:09:01 #54
8781 crew  Frutsel
pi_67419911
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:06 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat thuis roken zijn ze wel mee bezig, onze zuiderburen bv. Als er kinderen 'meeroken' is dat wel ernstig, maar hoe dat te controleren? http://www.dag.nl/buitenl(...)d-thuis-roken-243039
Langs de deur, met speciale rook(hond)brigades enzo
pi_67419926
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:01 schreef Suko het volgende:
TomTommetje in de gaten houden.
Minder onveilig dan de weg zoeken... Anders gezegd: een navigatiesysteem werkt juist veiligheidsverhogend. Zo lang je maar niet de route in geeft als je rijdt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_67419946
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Langs de deur, met speciale rook(hond)brigades enzo
Ik pleur/schiet ze allemaal van 't erf af! (bij wijze van...)
pi_67419965
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_67420022
quote:
Wat ik al schreef: alle handelingen naast het autorijden moeten in beginsel verboden zijn en zijn in beginsel al lang en breed verboden.
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:27:22 #59
28033 Pek
je moet wat
pi_67420306
quote:
Dat blijkt uit een onderzoek, in opdracht van de AutoRAI, onder ruim achthonderd mensen door onderzoeksbureau MSI-ACI Europe bv
Representatief onderzoekje weer
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:42:03 #60
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_67420613
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:27 schreef Pek het volgende:

[..]

Representatief onderzoekje weer
mjah ik moet zeggen dat ik op hiermaghetwel heb gezien dat het aantal niet uitmaakt; als men 800 mensen ondervraagd en de uitkomst is niet in iemands straatje dan is het onderzoek niet representatief, als men 600 mensen interviewd en het onderzoek is wel in iemands straatje dan is dat natuurlijk wel een representatief aantal...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_67420712
VERBOTEN VERBOTEN VERBOTEN!!!!!

Wat is dat toch!? Kunnen we als volwassenen niet gewoon zelf keuzes maken!? Volgens zijn we allemaal oud en wijs genoeg om zelf bepaalde risico's af te wegen. Eigenverantwoordelijkheid enzo.

De Nederlandse bevolking begint steeds meer op een grote kleuterklas te lijken, als er ook maar iets gebeurt rennen we allemaal huilend naar de Juf (de overheid in deze)

pi_67420734
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:45 schreef Revolution-NL het volgende:
Kunnen we als volwassenen niet gewoon zelf keuzes maken!?
In het verkeer? Nee.
pi_67420774
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben blij dat ik gestopt ben, maar ik weiger om meteen zo'n anti-rook-nazi te worden. Als iemand rookt is dat zijn of haar eigen keuze, en deze moet je niet vanuit het oogpunt van nationale gezondheid of zelfs 'veiligheid' verbieden om zijn/haar eigen keuzes te maken.
Dat dus.
Waar bemoeit de overheid zich mee...
Heeft iemand een linkje naar de onderzoeksresultaten waaruit blijkt dat roken in de auto gevaarlijk is?
pi_67420818
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

In het verkeer? Nee.
Volgens mij kon men 30 jaar geleden heel goed voorzichzelf zorgen en had men toen geen betuttelende overheid nodig.

Maar wacht... toen waren het aantal verkeersdoden veel hoger . Iets waar de Nederlandse bevolking zich totaal niet druk om maakte. In onze huidige samenleving moet ieder gevaar tot het minimum beperkt woren ten kosten van onze persoonlijke vrijheden. De Juf heeft kleuterklas in deze gaat naar haar hand weten te zetten . Een walgelijke ontwikkeling als je het mij vraagt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Revolution-NL op 26-03-2009 10:01:08 ]
pi_67420951
Ik kan je op een presenteerblaadje geven dat een dergelijk verbod niet voor minder verkeersdoden zorgt. Maar goed, het verbieden gaat de staat nu zo goed af, dus waarom niet die trend voortzetten. Ik begrijp overigens niet dat er hier mensen zijn die voor het verbod zijn. Ook al rook je zelf niet, het is toch weer een vrijheidbeperkende maatregel.

Nu: stiekem roken in de kroeg. Straks: stiekem roken in de auto. Zie het al voor, een agentje die zn hoofd door jouw raam steekt om effe te snuffelen, om zo te checken of er is gerookt in de auto.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:55:33 #66
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_67420975
mjah je kunt je afvragen waarom je niet mag smsen in de auto terwijl je rijdt, maar kennelijk wele en shaggie mag rollen
[..]
pi_67421014
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan je op een presenteerblaadje geven dat een dergelijk verbod niet voor minder verkeersdoden zorgt. Maar goed, het verbieden gaat de staat nu zo goed af, dus waarom niet die trend voortzetten. Ik begrijp overigens niet dat er hier mensen zijn die voor het verbod zijn. Ook al rook je zelf niet, het is toch weer een vrijheidbeperkende maatregel.

Nu: stiekem roken in de kroeg. Straks: stiekem roken in de auto. Zie het al voor, een agentje die zn hoofd door jouw raam steekt om effe te snuffelen, om zo te checken of er is gerookt in de auto.
Blijkbaar voelt een grootdeel van de Nederlandse bevolking wel wat voor een politiestaat, want dat is wat er gaat gebeuren als we de trent doortrekken naar de toekomst.

Jammer dat er zoveel kortzichtige mensen in dit land wonen.
Over 20 jaar riept iedereen hypocriet tegen zijn (klein)kinderen ICH HABE NICHT GEWUST
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2009 @ 10:16:05 #68
145738 superworm
is erbij
pi_67421522
HEIL KLINK!

Smerige klerenazi. Opknopen die vent. Tijd voor revolutie als je 't mij vraagt.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_67421560
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
mjah je kunt je afvragen waarom je niet mag smsen in de auto terwijl je rijdt, maar kennelijk wele en shaggie mag rollen
Een shaggie rollen in de auto lijkt me ook niet zo'n strak plan. Een peuk uit het pakje halen en aansteken is toch wel iets anders dan een smsje schrijven. Dan is immers al je aandacht gericht op het smsje. Al doe ik dat ook zonder problemen tijdens het rijden
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_67421568
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
Je kunt je ook afvragen waarom we eigenlijk nog auto's hebben met zoveel knopjes, een autoradio, cd wisselaar, navigatiesystemen met schermen waarop mensen aan het kijken zijn enz..

Ik zeg iedereen verplicht in een tata gaan rijden, daar zit niets van luxe in wat alleen maar kan afleiden.

En ook kinderen in een geluidsdichtruimte achterin zetten.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:20:35 #71
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_67421616
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wel eens hete koffie op je klote gehad?
Koffie verbieden!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_67421662
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:01 schreef Frutsel het volgende:

Dat is ook waarom zo'n enquetetje dit soort uitslagen geeft. Jij haalt er ook een punt bij dat er niks mee te maken heeft, maar jij snapt nog dat het er niks mee te maken heeft. Je moet het gewoon even kwijt.

Het gros van Nederland wentelt zich echter schaamteloos in de eigen achterlijke zelfobsessie, ik hou niet van rook dús is het goed als het verboden wordt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:22:15 #73
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_67421664
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

In het verkeer? Nee.
Ik vind dat jij niet zelf mag kiezen voor een aso-bak met 500 pk
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_67421720
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik vind dat jij niet zelf mag kiezen voor een aso-bak met 500 pk
Precies, dat heb je heul niet nodig. Ik stem voor een verbod op auto's die meer dan 50pk leveren!
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:25:37 #75
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_67421735
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:16 schreef superworm het volgende:
HEIL KLINK!

Smerige klerenazi. Opknopen die vent. Tijd voor revolutie als je 't mij vraagt.
dus wacht even... De RAI neemte en enquete af onder 800 mensen. De uitkomst is niet in je straatje en daarom richt je je betoog op Klink.

[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')