Lief blijven doen Negert.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:01 schreef no1uknow het volgende:
Rot op kutkinderen het ging om de mayonaise en die grap snappen jullie niet opgekankert!
Ja ik vraag het me ook afquote:
Leuk broertje heb je trouwens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:17 schreef no1uknow het volgende:
FS180 wanneer gaan we nou weer is een pitje doen? Zit je nog steeds in LatenStaan?
Denk hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oh god loopt ie nog steeds rond in die kutSC?
En dan meldt 'ie zeker ook dat ik z'n broer benquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk hetBen er zelf amper, maar laatst nog wel
Leeft die nog?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:29 schreef no1uknow het volgende:
Maarre, laten we het maar weer over brommers hebben voordat Saaw uit de dood opstaat en gaat lopen bitchen zoals vroeger
En jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dan meldt 'ie zeker ook dat ik z'n broer ben
Ach, hij is een downer, kan 'ie ook niks aan doen.
Hmm nee wielerbaan in Valkenswaard..quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:53 schreef robber57 het volgende:
[..]
Is dat niet de wielerbaan in Berghem?
Ja zou kunnen, er zijn daar idd nog altijd SOBW races..quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:41 schreef robber57 het volgende:
Oh ja, kan ook, het kwam me al bekend voor....
Ik heb een foto van mezelf (ergens) op een kreidler tijdens een brommerrace , alleen ik reed de andere kant op?....
Jij hebt het over 'de goede oude tijd", lol , mijn foto is ik gok uit 1991....
Inderdaad, gore noobs. Sanders mayo is tof.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:01 schreef no1uknow het volgende:
Rot op kutkinderen het ging om de mayonaise en die grap snappen jullie niet opgekankert!
Geqquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, gore noobs. Sanders mayo is tof.
Nee zijn zusje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geq
FS nog anaal vernederd laatste tijd?
Jezus, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef fs180 het volgende:
zusjes geq, je zag dan we dubbel, maar het waren er toch echt twee
dimis werk? beetje quad toeren?
Kheb je PM nog niet binnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:19 schreef fs180 het volgende:
Ik pm je mn adres wel, kun je de sleutels opsturen 14.gif
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit zowel 's nachts bij thuiskomst moest braken als 's ochtends toen ik wakker werd.
En toen werd je wakker met een condoom in je reetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Maar neem dit van mij aan, het is geen pretje.
De shoarma daarin tegen wel, toen het naar binnen ging, niet naar buiten.
Vroeger.. Toen ik 14 was ofzo, en toen ik nog niet zo goed mijn grenzen kende ben ik wel eens wakker geworden in mijn eigen kots.. In bed..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit zowel 's nachts bij thuiskomst moest braken als 's ochtends toen ik wakker werd.
Ja alleen deze kant is beetje groenig omdat ik daar nog wel eens wat benzine over heen drupt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Dimitri_ het volgende:
Imo het mooiste model limited, alleen hij is ietwat gaar.![]()
Ik zou je frame ook nog in de afbijt zetten als ik jou was btw.Knapt hij altijd een stuk van op..
scooter verkocht?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ga overigens een snorfiets kopen ofzo, of een oude zundapp..
Pothelm op, en dan mooi voor in de zomer rond te toeren..Of ik koop een oud cabriootje, moet ff kijken wat het makkelijkste is.
![]()
Motorrbw is me toch nog te duur.
Ja klopt.. moet je maar eens op www.derbi-club.net kijken, bij how to staat dat wel ergens..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja alleen deze kant is beetje groenig omdat ik daar nog wel eens wat benzine over heen drupt.
Had het inderdaad ook gelezen, dat als je m in de afbijt zet dat die extra laag eraf gaat, blanke lak?, en dat je dan het echte chroom krijgt.
Van de zomer word het mijn tijd, en word ie helemaal perfect
Ga voor die zundapp, ik scheur ook af en toe rond op zo'n ding. Geniaal, ga je er mee naar het strand, word je door alle gangsta's aangestaart van wat voor vet ding dat wel niet isquote:Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ga overigens een snorfiets kopen ofzo, of een oude zundapp..
Pothelm op, en dan mooi voor in de zomer rond te toeren..Of ik koop een oud cabriootje, moet ff kijken wat het makkelijkste is.
![]()
Motorrbw is me toch nog te duur.
Ben ik al lang geregistreerdquote:Op woensdag 1 april 2009 18:27 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja klopt.. moet je maar eens op www.derbi-club.net kijken, bij how to staat dat wel ergens..
@FS: Ja, allang.
Zundapp ook, vooral die bouwprojectjes... Hier zijn we nu mee bezig:quote:Op woensdag 1 april 2009 19:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Ja, of een solex. Dat is ook wel ruig.. Alleen duuuuuur..
Brommer van 2005 die je nu al moet opknappen omdat er roest op zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:43 schreef Antony1989 het volgende:
Een Derbi sm50 limited DRD racing, uit 2005.
Setup voor de geïnteresseerden:
Airsal 80 ( licht home getuned )
Dell'orto 19mm carburateur
Yasuni Cross HM uitlaat
TWV: 14-52
Loopt wel erg lekker, alleen moet te vaak tanken...
Wil hem deze zomer helemaal gaan opknappen, goede kappen erop, alles spuiten, alles wat beetje roest weg, overal nieuwe boutjes e.d.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let bij deze vooral op het NL
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef fs180 het volgende:
puch te koop gezet voor 250, kijken of iemand hem wilt, anders opknappen met mooi weer
ja, dacht het wel, had je aantal jaar de tijd voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef no1uknow het volgende:
kan je een 'oud' brommerrijbewijs nog inleveren voor zo'n pasje?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:01 schreef no1uknow het volgende:
Hoi,
Ik wil graag de stervelg met de buitenband, maar ik zit een beetje krap bij kas. Is het niet mogelijk dat ik langskom, we een biertje drinken, we het een beetje gezellig maken, je mij in mijn kontje neukt en ik de stervelg meekrijg?
Groeten,
Bob.
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Bob
E-mailadres: [xx]@hotmail.com
Plaats nog een advertentie op Marktplaats
Als u deze e-mail als spam (ongewenste reclame) wilt melden, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.
Belangrijke tips van Marktplaats.nl voor veilig handelen!
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Lees hier alle tips van Marktplaats.nl
Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet!
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
Wees voorzichtig als een (ver)koper woonachtig is in het buitenland, niet in persoon wil handelen en wil betalen met bijvoorbeeld Western Union Bank, MoneyGram of cheques.
Wij raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland of grote bedragen over te maken naar iemand die u niet kent!
Wat is PZC?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:28 schreef Geqxon het volgende:
Kijkend naar dat je niet gereageerd hebt neem ik aan dat je een hoger bod hebt ontvangen? Was het hogere bod van Dimi? Omdat die ook PZC, A2M en DP doet?
houdt je poten eens op de stepjes manquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef Dimitri_ het volgende:
Gave foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En buiten het circuit:
[ link | afbeelding ]
Was met een meeting.. Ben meerdere keren daar geweest, erg leuk baantje!
Dit kwam daarna:quote:Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
houdt je poten eens op de stepjes man
Licht en remmen zijn onnodig.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef fs180 het volgende:
licht kun je zelf wel aansluiten en remmen/lagers onderhouden is vies werk dus dat doet ik niet
Vaak heb ik die opmerking gehoord, vaak, maar nog nooit van een ex-circuitrijder. Bij mijn weten kun je nog steeds zonder rijbewijs het circuit op, na het behalen van de benodigde licenties uiteraard.quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef robber57 het volgende:
Ik had het over "de oude doos uit een vorig leven".
ik race niet meer al jaren niet meer, helaas moet ik zeggen want het is toch wel zo'n beetje het mooiste wat ik ooit heb gedaan.
Om de verwarring compleet te maken: ik heb geeneens een motorrijbewijs, vroegah kon je racen zonder rijbewijs (met wat list en bedrog) en men tilde daar ook niet zo zwaar aan, racen is immers iets heel anders dan gewoon motorrijden en daarom moet je ook een startlicentie halen; dat is een theoretische cursus met daaraan gekoppelt een praktische: leren racen op een circuit onder begeleiding van een oud-coureur.
Ik heb verder nooit echt de behoefte gehad om gewoon motor te rijden; knetterhard rijden is erg leuk en mooi en echt niet zo heel gevaarlijk maar dan alleen op een circuit.
De gedachte alleen al om met 120 p/u naast een vangrail en draaiende vrachtwagenwielen te rijden is voor mij voldoende om niet te beginnen aan een motorrijbewijs.
Bovendien ken ik mezelf, dat zou waarschijnlijk uitdraaien op een begrafenis met gesloten kist......
Ik houd het dus bij een Derbi GP1 die netjes 100 loopt en that's it.
Wij houden niet van scooters.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef S2KMADDOG het volgende:
rij op een aerox 2008 model.
Motorisch:
Cilinder Roze Top performances 70 cc
Uitlaat Yasuni C30
Krukas Rito race
Carburateur Dell Ortho 21 mm
Luchtfilter Orignele filter
Vario Malossi MHR Multivar
Koppeling Malossi MHR Delta Clutch
Carters Minarelli Horizontaal
V-snaar Athena
Lagers SKF
allemaal bij karsemeijer en XSH laten fixen;-) is dus ook tuned.
loopt very nice!
komt misschien toch een 50 snel onder, buurt, ouders enzo lopen te zeiken van het geluid.
ach ja, blaast wel als een motherfocker
En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef fs180 het volgende:
Hier aankomen met een scooter staat gelijk aan het beginnen over je relatieproblemen terwijl je met je maten een lokaal sletje aan het ontmaagden bent.
Dood.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.
Donder toch lekker op
Haha, nee geen typefout van 180cc. Wel een Chinees blokje, maar dit ding schijnt prima 30.000 kilometer aan te kunnen. Kan niet wachten.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:04 schreef Dimitri_ het volgende:
90 91 92, geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
108cc motherfucker!
Ja. Jij bent nieuw he?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.
Donder toch lekker op
Ori 120? Je hebt de Honda Nice 108cc, maar die kost je nieuw rond de 1500 euro. Dit kost nieuw rond de 300 euro.quote:Op woensdag 8 april 2009 07:26 schreef fs180 het volgende:
neem ori 120 blok, stukkje duurder, maar STUKKEN betrouwbaarder, is de snelweg ook geen probleem meer!
Leuk ding!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef jortkeldert het volgende:
Een plaatje voor de dorst:
http://94.100.113.228/526(...)26116699_6_XwfM.jpeg
Rijdt net wat leuker dat mn andere 50cc mtx`jes en derbi`s
Helemaal origineel is ie nog
Met Geq heb ik (nog) niet gedate.. Wel met een leuke chick.. Kom ik bij haar thuis, blijkt ze fucking rijk te zijn. :| Ik had al meteen zoiets van "Niet weeeer!" Maargoed.. Shit happens..quote:
Niet bang voor rollendebanken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef S2KMADDOG het volgende:
rij op een aerox 2008 model.
Motorisch:
Cilinder Roze Top performances 70 cc
Uitlaat Yasuni C30
Krukas Rito race
Carburateur Dell Ortho 21 mm
Luchtfilter Orignele filter
Vario Malossi MHR Multivar
Koppeling Malossi MHR Delta Clutch
Carters Minarelli Horizontaal
V-snaar Athena
Lagers SKF
allemaal bij karsemeijer en XSH laten fixen;-) is dus ook tuned.
loopt very nice!
komt misschien toch een 50 snel onder, buurt, ouders enzo lopen te zeiken van het geluid.
ach ja, blaast wel als een motherfocker
Nou het eerste is al verneukt. Papa heeft met zn hoofd mn spiegel gemoldquote:
Ja ach.. Heeft voor- en nadelen..quote:Op zondag 12 april 2009 04:03 schreef fs180 het volgende:
midnight posts
shit happens, ik kan begrijpen dat het best vervelend is om een rijke vriendin te hebben, zwaar leven heb jij
Strenge schoonouders, chique feestjes waar je meemoet, vaak op vakantie waardoor je elkaar in vakanties minder ziet, er wordt verwacht dat je etiquette toepast.. enz.quote:Op zondag 12 april 2009 22:09 schreef fs180 het volgende:
Voordelen kan ik wel bedenken.. maar nadelen komen er bij mij niet in
quote:Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef fs180 het volgende:
Liever dat dan één keer Sjaak en Hennie, de ouders van Priscilla te ontmoeten
Oke.quote:Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef fs180 het volgende:
Liever dat dan één keer Sjaak en Hennie, de ouders van Priscilla te ontmoeten
Heeft meer met de sproeier te maken, die is veul te groot.quote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:
als je nou normale vertanding neemt doet ie 50km op een liter
Op 2-takt is 1 op 30 rijden een kunst.quote:Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef Dimitri_ het volgende:
SOW HEEY 1 OP 30 HET IS NIET MEER NORMAAL!
Ik moet mijn best doen om 1 op 20 te halenquote:Op maandag 13 april 2009 20:31 schreef fs180 het volgende:
1 op 70 !
Pure Oostrijkse krachtpatsers!
over de honda wil ik nieteens beginnen
rijd tomos...quote:Op maandag 13 april 2009 22:30 schreef cvboer het volgende:
mijn gas hendel is gebroken hoe duur kost een nieuwe en hoe moet je die erop zetten?
Het is: hoeveel kost een nieuwe.. Niet hoe duur kost..
Nee, sorry.quote:Op maandag 13 april 2009 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens tijdens het kicken mijn knie tegen het stuur gestoten. Wil iemand er een kusje op doen?
Lijkt mij vrij duidelijk?quote:Een kenteken op naam van een andere eigenaar / houder overschrijven
Heeft een bromfiets eenmaal een kentekenbewijs, dan moet bij verkoop van de bromfiets het kentekenbewijs overgeschreven worden op naam van de nieuwe eigenaar. De overschrijving werkt als volgt:
Meenemen:
* Bij overschrijving van een tweedehands voertuig: Tenaamstellingsbewijs (deel 1B) en overschrijvingsbewijs (deel 2)
* Origineel legitimatiebewijs: Nederlands rijbewijs of Europese Identiteitskaart / Nederlands paspoort met uittreksel van de basisadministratie van de gemeente (niet ouder dan 3 maanden).
(zie legitimatiebepalingen voor overige legitimatiebewijzen)
NB: Het machtigen van een natuurlijk persoon is niet mogelijk bij het overschrijven of bij tenaamstelling van een particulier.
De rechtspersoon machtigt een natuurlijk persoon, welke naar het Postkantoor komt.
Meenemen:
* Tenaamstellingbewijs deel 1B, overschrijvingsbewijs deel 2.
* Kopie legitimatiebewijs eigenaar/houder (zie legitimatiebepalingen voor alle erkende legitimatiebewijzen)
* Origineel legitimatiebewijs gemachtigde (zie legitimatiebepalingen voor alle erkende legitimatiebewijzen)
* Kvk uittreksel (niet ouder dan 1 jaar)
* Ingevuld en ondertekend machtigingsformulier RDW940
(Het machtigingsformulier is te verkrijgen aan de balie van het Postkantoor en moet ondertekend worden door de eigenaar van het voertuig)
L E Z EN dat is niet voor jou van toepassingquote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef denkjedat het volgende:
nee want ik snap niet hoe ik ooit aan een handtekening kom van iemand uit edam zegmaar
ik heb gewoon betaald en weg gereden met het 4 delige kenteken papier
hoelang je hem? een week? bij aankoop van mijn brommer stond er al meer dan 40k opquote:Op maandag 13 april 2009 23:29 schreef BrokenBond het volgende:
Tomos rijders![]()
Staat nu zo'n 2200 op de mijne.. ik rijd er wel heel weinig op. Jammer dat ie ook niet harder dan 60 gaat tenzij ik compleet ander blok er onder zet maar dat gaat heel wat moeite kosten. Gewoon andere uitlaat + aanpassinkjes = simpel.
ik snap hetquote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
L E Z EN dat is niet voor jou van toepassing
Een jaartje ongeveer. Ik rijd er echt heel weinig op maarja ik vind het wel geweldigquote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoelang je hem? een week? bij aankoop van mijn brommer stond er al meer dan 40k op
moet je daar dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag zojuist op mijn oude middelbare school een stuk of 20 Vespa achtige scooters.
En de concierge wou mij van mijn brommer aftrappen, schijnbaar mag je sinds kort niet meer op het schoolplein wheelies maken.
Heb je er wel eens 1 zien rondrijden? Nogal zeldzaam hier.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Tomos voor homos.
HELDquote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Tomos voor homos.
Ik ben trouwens vlak langs een rollerbank gereden zojuist, er reed mij zelfs een motoragent tegemoet. Ik scheet alle kleuren van de regenboog, al helemaal toen ik in mijn spiegel zag dat hij zijn knipperlicht naar links aan deed.
zovaak, buurjong heeft dr een ookquote:Op woensdag 15 april 2009 17:40 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Heb je er wel eens 1 zien rondrijden? Nogal zeldzaam hier.
[..]
![]()
Niks ik hou niet van sparenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef fs180 het volgende:
sander, buurtkamper
hoeveel zit er in je spaarvarken
Hang er een Hayabusa GSX-R 1300 motorblok onder. Waarschijnlijk trekt je achterbrug dat niet, dus vervang de achterbrug door een busa brug. Daarna moet je waarschijnlijk ook je complete voorvork vervangen door een busa vork.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef denkjedat het volgende:
kickje plus vraag :
[list]Welke model tomos heb je?
tomos a5
Uit welk jaar komt de tomos ? '
?
Is het een snor of een brommer?
snor
Wanneer ontstond het probleem?
bij aankoop
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
nee niks
Wat is het probleem?[/list]
ik zou graag tips willen voor verbetering van mijn tomos ik vind hem er nl beetje saai uit zien
foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plus nog een vraag:
de vering van mijn voorvork zit vast hoe is dit makkelijk op te lossen?
groeten
djd
p.s. waar het beste originele tomos stickers te halen?
Dat heeft 'em met de bestickering te maken. Als je er Puch stickers op plakt zou hij het weer moeten doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef fs180 het volgende:
geq waar ligt probleem als tomos niet schakeld en niet lekker doortrekt?
jepquote:Op woensdag 29 april 2009 19:12 schreef fs180 het volgende:
veert niet terug dus? olie geveerd?
vraagteken veertje ofzo heeft er niets mee te maken?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heeft 'em met de bestickering te maken. Als je er Puch stickers op plakt zou hij het weer moeten doen.
Het vraagteken veertje is om van de eerste naar de tweede versnelling soepeltjes te gaan. Kun je vervangen, maar dat hoeft het probleem niet te zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
vraagteken veertje ofzo heeft er niets mee te maken?
Is het wel je stationairschroef? Niet dat je b.v. nu je vlotterbakje leeg heb gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef denkjedat het volgende:
ik heb verdorie alle kanten op lopen draain met die schroef bij carborateur maar hij loopt maar niet snel genoeg stationair.. heel irritant als hij nog koud is en je hem ff stil wilt laten staan.
ja sorry dat bedoel ik mn stationair schroef ik kan linksom draaien en rechtsom maar hij blijft langzaamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het wel je stationairschroef? Niet dat je b.v. nu je vlotterbakje leeg heb gemaakt.
Vreemd. Misschien is er iets anders aan de hand waardoor hij niet lekker stationair draait.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja sorry dat bedoel ik mn stationair schroef ik kan linksom draaien en rechtsom maar hij blijft langzaam
xDquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vreemd. Misschien is er iets anders aan de hand waardoor hij niet lekker stationair draait.
leg dat eens uit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
xD
Haal je filter er eens af.
En kijk of die schuif in je carburateur, omhoog gaat als je die schroef in draait.
Nou, er zit toch een luchfilter op je carb?quote:
okee bedankt;)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nou, er zit toch een luchfilter op je carb?
Haal die eraf en dan kun je erin kijken toch.
Zie je zon schuif zitten.
Die gaat een stukje omhoog als je die schroef indraait, de stationairsschroef.
Anders draai je aan een andere schroef
Scheerapparaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef denkjedat het volgende:
[..]
okee bedankt;)
ik heb nu samenmet broeders wat spulletjes besteld waardoor mn snor weer wat harder loopt
gefeliciteerd danquote:
Banaan eten tegen de stressquote:Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan
ik ga morgen mn theorie proberen te halen vor brommert dus vandaag heul goed leren.
iemand nog tips?
Test hem eens met een boormachine op de kabel. Wat doet hij dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef denkjedat het volgende:
mijn km teller van mn tomos is gister overleden ..
als ik ff friemel aan de kabel gaat die meter wel omhoog maar 2 sec later valt hij weer weg.
wat kan ik hieraan doen?
hoort de kabel rond te draaien want ik dacht eigenlijk dathi j ingedrukt moest wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Test hem eens met een boormachine op de kabel. Wat doet hij dan?
Die van mij werkt volgens mij op ronddraaien, maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef denkjedat het volgende:
[..]
hoort de kabel rond te draaien want ik dacht eigenlijk dathi j ingedrukt moest worden
mocht dat zo zijn ga ik zsm naar garage en testen
ik weet natuurlijk niet watvor tomos jij heb?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die van mij werkt volgens mij op ronddraaien, maar pin me er niet op vast.
Een compleet tellersetje was in mijn tijd 40 euro.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef denkjedat het volgende:
boor erop gezet en hij geeft geen kick wel als ik weer ff friemel
iemand enig idee wat de kosten zijn van zo'n nieuwe kabel?
Hoeveel fouten?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef denkjedat het volgende:
lach hier mij uit omdat ik eerste keer ben gezakt voor brommer examen
godsamme wat een klote vragen allemaal
misschien maar ik was vet zenuwachtig enzo..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Of ben je zo'n Dimi falert die theorieles nodig heeft.
Oohquote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van die vier keer theorie ben ik echter wel drie keer geslaagd.
Maar dan ben je alsnog beter dan ik ben, want ik ben de eerste keer voor mijn bromfiets met 11 fouten gezakt.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Of ben je zo'n Dimi falert die theorieles nodig heeft.
ik leef gelukkig nog , ben nog beetje aan het balen van mnexamenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Leven jullie nog allemaal?![]()
Ik kom echt vrijwel nooit meer op Fok! joh.
okee ik geef toe ik had ook 11 foutenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar dan ben je alsnog beter dan ik ben, want ik ben de eerste keer voor mijn bromfiets met 11 fouten gezakt.
ben al een troste bezitter van een.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
psstt scootertje kopen?
[TK] aprilia sr 50 r (da's een scooter)
Ik had echter wel een reden, want het was om 11:00 in de ochtend en om 05:00 in de avond zat ik nog aan het bier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:11 schreef denkjedat het volgende:
[..]
okee ik geef toe ik had ook 11 fouten
ik stond gewoon verstelt van al die domme vragen van hun maarja.
al zou ik 11 fouten zeggen wordje nogal vaak aangekeken van:
dat is wel master..quote:
Wat voor uitlaat heb je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dat is wel master..
ik baal een beetje omdat ik nog steeds niet weet hoe het komt dat mn snorrie zo sloom is
jaa ik weet 25 km/u maar ik heb hem vergeleken met andere snor brommers
een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaatquote:
Je moet altijd de ondergrond goed schoonmaken natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef denkjedat het volgende:
[..]
een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaat
misschien zie je het op de bovenstaande plaatjes?
tomos stickers zijn trouwens binnen![]()
moet nu alleen wel weten of ik ze er gelijk op kan plakken of nog allemaal goedjes erop moet smeren
ofcourse helemaal stof vrij maar hoorde laatst dat je er ook een goedje overheen kon doen ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Je moet altijd de ondergrond goed schoonmaken natuurlijk
Heeft hij na de cilinder gelijk een s-bocht? Dan heb je er eentje die zeker 10km/h in top scheelt. Dat ding knijpt hem helemaal af.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef denkjedat het volgende:
[..]
een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaat
misschien zie je het op de bovenstaande plaatjes?
tomos stickers zijn trouwens binnen![]()
moet nu alleen wel weten of ik ze er gelijk op kan plakken of nog allemaal goedjes erop moet smeren
Ook vetvrij, waarschijnlijk heeft je moeder daar wel een mooi schoonmaakspulletje voor. De mijne wel iig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ofcourse helemaal stof vrij maar hoorde laatst dat je er ook een goedje overheen kon doen ofzo
verklaar je naderquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef fs180 het volgende:
ja dat is erg slecht ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |