quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit zowel 's nachts bij thuiskomst moest braken als 's ochtends toen ik wakker werd.
En toen werd je wakker met een condoom in je reetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Maar neem dit van mij aan, het is geen pretje.
De shoarma daarin tegen wel, toen het naar binnen ging, niet naar buiten.
Vroeger.. Toen ik 14 was ofzo, en toen ik nog niet zo goed mijn grenzen kende ben ik wel eens wakker geworden in mijn eigen kots.. In bed..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit zowel 's nachts bij thuiskomst moest braken als 's ochtends toen ik wakker werd.
Ja alleen deze kant is beetje groenig omdat ik daar nog wel eens wat benzine over heen drupt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Dimitri_ het volgende:
Imo het mooiste model limited, alleen hij is ietwat gaar.![]()
Ik zou je frame ook nog in de afbijt zetten als ik jou was btw.Knapt hij altijd een stuk van op..
scooter verkocht?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ga overigens een snorfiets kopen ofzo, of een oude zundapp..
Pothelm op, en dan mooi voor in de zomer rond te toeren..Of ik koop een oud cabriootje, moet ff kijken wat het makkelijkste is.
![]()
Motorrbw is me toch nog te duur.
Ja klopt.. moet je maar eens op www.derbi-club.net kijken, bij how to staat dat wel ergens..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja alleen deze kant is beetje groenig omdat ik daar nog wel eens wat benzine over heen drupt.
Had het inderdaad ook gelezen, dat als je m in de afbijt zet dat die extra laag eraf gaat, blanke lak?, en dat je dan het echte chroom krijgt.
Van de zomer word het mijn tijd, en word ie helemaal perfect
Ga voor die zundapp, ik scheur ook af en toe rond op zo'n ding. Geniaal, ga je er mee naar het strand, word je door alle gangsta's aangestaart van wat voor vet ding dat wel niet isquote:Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ga overigens een snorfiets kopen ofzo, of een oude zundapp..
Pothelm op, en dan mooi voor in de zomer rond te toeren..Of ik koop een oud cabriootje, moet ff kijken wat het makkelijkste is.
![]()
Motorrbw is me toch nog te duur.
Ben ik al lang geregistreerdquote:Op woensdag 1 april 2009 18:27 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja klopt.. moet je maar eens op www.derbi-club.net kijken, bij how to staat dat wel ergens..
@FS: Ja, allang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |