Zover ik niet, hijs is gekeurd toen dat regeltje eenmaal inging.quote:
Moet je zeggen dat ik niet weet of er dingen zijn veranderd in de 1,5 jaar dat ik niet meer gereden heb. Heb even in mijn map gekeken met papierwerkquote:
Tsja, dat is wel jammer. Want stel hij moet opnieuw geschouwt worden, dan wordt het voor mij wel weer erg duurquote:Op maandag 13 april 2009 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat ik niet weet of er dingen zijn veranderd in de 1,5 jaar dat ik niet meer gereden heb. Heb even in mijn map gekeken met papierwerk
Wat ik heb:
- Kentekenpapieren (geschorst)
- Handleiding
- Vond zelfs het aankoopbewijs van de scooter, niet dat er nog garantie op zit.
Heb helaas geen schouwingspapieren. Weet niet eens of ik die ooit gekregen heb. Heb je die nodig
Er zit toch een kenteken op? Dan hoeft die dus niet meer geschouwd te worden lijkt mij...quote:Op maandag 13 april 2009 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat ik niet weet of er dingen zijn veranderd in de 1,5 jaar dat ik niet meer gereden heb. Heb even in mijn map gekeken met papierwerk
Wat ik heb:
- Kentekenpapieren (geschorst)
- Handleiding
- Vond zelfs het aankoopbewijs van de scooter, niet dat er nog garantie op zit.
Heb helaas geen schouwingspapieren. Weet niet eens of ik die ooit gekregen heb. Heb je die nodig
Kenteken zit er nog op jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:48 schreef rouletteking het volgende:
[..]
Er zit toch een kenteken op? Dan hoeft die dus niet meer geschouwd te worden lijkt mij...
Áls dat zo is, wat zou dat tegenwoordig dan kosten?quote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef Saninl het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel jammer. Want stel hij moet opnieuw geschouwt worden, dan wordt het voor mij wel weer erg duur
- Schouwen ¤ 25quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kenteken zit er nog op ja
[..]
Áls dat zo is, wat zou dat tegenwoordig dan kosten?
Neem aan dat het laatste niet geldt omdat er dus een kentekenplaat op zit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef Saninl het volgende:
[..]
- Schouwen ¤ 25
- Postkantoor ¤ 22,50
- Evt. Uitreksel bev. register ¤ 15
- Kenteken aan laten maken ¤ 22,50
Totaal: ¤ 85,-
Nee klopt, en het verschilt per gemeente ook nog eens!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Neem aan dat het laatste niet geldt omdat er dus een kentekenplaat op zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |