Zundapp ook, vooral die bouwprojectjes... Hier zijn we nu mee bezig:quote:Op woensdag 1 april 2009 19:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Ja, of een solex. Dat is ook wel ruig.. Alleen duuuuuur..
Brommer van 2005 die je nu al moet opknappen omdat er roest op zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:43 schreef Antony1989 het volgende:
Een Derbi sm50 limited DRD racing, uit 2005.
Setup voor de geïnteresseerden:
Airsal 80 ( licht home getuned )
Dell'orto 19mm carburateur
Yasuni Cross HM uitlaat
TWV: 14-52
Loopt wel erg lekker, alleen moet te vaak tanken...
Wil hem deze zomer helemaal gaan opknappen, goede kappen erop, alles spuiten, alles wat beetje roest weg, overal nieuwe boutjes e.d.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let bij deze vooral op het NL
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef fs180 het volgende:
puch te koop gezet voor 250, kijken of iemand hem wilt, anders opknappen met mooi weer
ja, dacht het wel, had je aantal jaar de tijd voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef no1uknow het volgende:
kan je een 'oud' brommerrijbewijs nog inleveren voor zo'n pasje?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:01 schreef no1uknow het volgende:
Hoi,
Ik wil graag de stervelg met de buitenband, maar ik zit een beetje krap bij kas. Is het niet mogelijk dat ik langskom, we een biertje drinken, we het een beetje gezellig maken, je mij in mijn kontje neukt en ik de stervelg meekrijg?
Groeten,
Bob.
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Bob
E-mailadres: [xx]@hotmail.com
Plaats nog een advertentie op Marktplaats
Als u deze e-mail als spam (ongewenste reclame) wilt melden, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.
Belangrijke tips van Marktplaats.nl voor veilig handelen!
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Lees hier alle tips van Marktplaats.nl
Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet!
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
Wees voorzichtig als een (ver)koper woonachtig is in het buitenland, niet in persoon wil handelen en wil betalen met bijvoorbeeld Western Union Bank, MoneyGram of cheques.
Wij raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland of grote bedragen over te maken naar iemand die u niet kent!
Wat is PZC?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:28 schreef Geqxon het volgende:
Kijkend naar dat je niet gereageerd hebt neem ik aan dat je een hoger bod hebt ontvangen? Was het hogere bod van Dimi? Omdat die ook PZC, A2M en DP doet?
houdt je poten eens op de stepjes manquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef Dimitri_ het volgende:
Gave foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En buiten het circuit:
[ link | afbeelding ]
Was met een meeting.. Ben meerdere keren daar geweest, erg leuk baantje!
Dit kwam daarna:quote:Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
houdt je poten eens op de stepjes man
Licht en remmen zijn onnodig.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef fs180 het volgende:
licht kun je zelf wel aansluiten en remmen/lagers onderhouden is vies werk dus dat doet ik niet
Vaak heb ik die opmerking gehoord, vaak, maar nog nooit van een ex-circuitrijder. Bij mijn weten kun je nog steeds zonder rijbewijs het circuit op, na het behalen van de benodigde licenties uiteraard.quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef robber57 het volgende:
Ik had het over "de oude doos uit een vorig leven".
ik race niet meer al jaren niet meer, helaas moet ik zeggen want het is toch wel zo'n beetje het mooiste wat ik ooit heb gedaan.
Om de verwarring compleet te maken: ik heb geeneens een motorrijbewijs, vroegah kon je racen zonder rijbewijs (met wat list en bedrog) en men tilde daar ook niet zo zwaar aan, racen is immers iets heel anders dan gewoon motorrijden en daarom moet je ook een startlicentie halen; dat is een theoretische cursus met daaraan gekoppelt een praktische: leren racen op een circuit onder begeleiding van een oud-coureur.
Ik heb verder nooit echt de behoefte gehad om gewoon motor te rijden; knetterhard rijden is erg leuk en mooi en echt niet zo heel gevaarlijk maar dan alleen op een circuit.
De gedachte alleen al om met 120 p/u naast een vangrail en draaiende vrachtwagenwielen te rijden is voor mij voldoende om niet te beginnen aan een motorrijbewijs.
Bovendien ken ik mezelf, dat zou waarschijnlijk uitdraaien op een begrafenis met gesloten kist......
Ik houd het dus bij een Derbi GP1 die netjes 100 loopt en that's it.
Wij houden niet van scooters.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef S2KMADDOG het volgende:
rij op een aerox 2008 model.
Motorisch:
Cilinder Roze Top performances 70 cc
Uitlaat Yasuni C30
Krukas Rito race
Carburateur Dell Ortho 21 mm
Luchtfilter Orignele filter
Vario Malossi MHR Multivar
Koppeling Malossi MHR Delta Clutch
Carters Minarelli Horizontaal
V-snaar Athena
Lagers SKF
allemaal bij karsemeijer en XSH laten fixen;-) is dus ook tuned.
loopt very nice!
komt misschien toch een 50 snel onder, buurt, ouders enzo lopen te zeiken van het geluid.
ach ja, blaast wel als een motherfocker
En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef fs180 het volgende:
Hier aankomen met een scooter staat gelijk aan het beginnen over je relatieproblemen terwijl je met je maten een lokaal sletje aan het ontmaagden bent.
Dood.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.
Donder toch lekker op
Haha, nee geen typefout van 180cc. Wel een Chinees blokje, maar dit ding schijnt prima 30.000 kilometer aan te kunnen. Kan niet wachten.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:04 schreef Dimitri_ het volgende:
90 91 92, geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
108cc motherfucker!
Ja. Jij bent nieuw he?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.
Donder toch lekker op
Ori 120? Je hebt de Honda Nice 108cc, maar die kost je nieuw rond de 1500 euro. Dit kost nieuw rond de 300 euro.quote:Op woensdag 8 april 2009 07:26 schreef fs180 het volgende:
neem ori 120 blok, stukkje duurder, maar STUKKEN betrouwbaarder, is de snelweg ook geen probleem meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |