Ze herkennen geen talentquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja man, waarom vroegen ze mij niet?
Doe is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zullen we ze even warm laten draaien in r&p?
vraag het krentenbolquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Krijg je nou eigenlijk betaald voor dat hele mod zijn?
Waarom heb je die 'kk geyle blonde'' niet geneukt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:53 schreef Devvie het volgende:
Krentenbol godverdomme kuthoer dat je bent![]()
die modplek was voor mij bedoeld
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat die kankerkacheltrein 25minuten vertraging had en ik er maar 15minuten in hoefde te zittenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waarom heb je die 'kk geyle blonde'' niet geneukt?
LOLWUT?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
omdat die kankerkacheltrein 25minuten vertraging had en ik er maar 15minuten in hoefde te zitten
Zie tijd van de posts jankerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:56 schreef Devvie het volgende:
zie bio en sjimz me nadoen in dat krentenboltopic
donder op hierquote:
haha, elke dag een topic een aantal bartjes gevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:05 schreef reetveter het volgende:
Ik geef dit topic 2 bartjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
Verschijnt der rechts iemand online bij mij:
"Nieuwe foto's op hyves" als naam.
In de prullenmand ermee.
geil?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
Verschijnt der rechts iemand online bij mij:
"Nieuwe foto's op hyves" als naam.
In de prullenmand ermee.
bouwkundequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Ik weet het niet meer![]()
Welke studie moet ik nou kiezen
Waar kun je alle open dagen zien van '09?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga zaterdag naar de open dag van Hogeschool Utrechtiemand die toevallig daar op school zit?
Aandachtsgeile kankerdebielen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
In dat forum userfoto's heb je ook zo'n topic: Meld hier je fotoboek update.
Ook zo kansloos.
http://www.schoolweb.nl volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kun je alle open dagen zien van '09?
kom je ook naar open dag van HU?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kun je alle open dagen zien van '09?
Dankjequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
http://www.schoolweb.nl volgens mij
WAT? BEN JIJ MODERATORquote:
Weet niet, ik kies open dagen uit om de dag ervoor naar de stad te gaan en uit te gaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
kom je ook naar open dag van HU?
Ik ken er een paar ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga zaterdag naar de open dag van Hogeschool Utrechtiemand die toevallig daar op school zit?
Hoeveel ik er krijg bedoel je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef bloodysunday het volgende:
Mods zijn vaak aandachtstrekkers, aandachtstrekkers zijn vaak Br33z4hs. Voor hoeveel breezers neuk jij Krentebol?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, ik kies open dagen uit om de dag ervoor naar de stad te gaan en uit te gaan
Ofterwel je bent hier binnenkort?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, ik kies open dagen uit om de dag ervoor naar de stad te gaan en uit te gaan
Ja ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
Hoezo nu weerquote:
Zit jij op de HU, of ga je naar de open dag ervan? Ik ga waarschijnlijk toch in Amsterdam studeren alleen wil toch even kijken daar. En ik weet nog steeds geen vervolgopleiding en over 2 maanden examensquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik.En nee, ik raad het je niet aan. Kankerschool.
Omdat plaatje van Kin Herauf je weetwelquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo nu weer? Die kerel kan ook niet tegen autoriteit he
Komt erop neerquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ofterwel je bent hier binnenkort?
Ontdekken ze ook wel op tijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat plaatje van Kin Herauf je weetwel
Ik zit op de HU.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zit jij op de HU, of ga je naar de open dag ervan? Ik ga waarschijnlijk toch in Amsterdam studeren alleen wil toch even kijken daar. En ik weet nog steeds geen vervolgopleiding en over 2 maanden examens
alle beroepsopleiding zijn een zooitjequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zit op de HU.Maargoed hbo is sowieso kut, in A'dam ook. Dus het maakt niet uit wat je kiest.
Ja, het is echt zo mods kunnen niet tegen kritiek. Als je een topic opent die helemaal niet aanvallend is ofzo en het is een beetje tegen de mods is het altijd slotjequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef reetveter het volgende:
Nouhouuu, reeheeheemloohooof. Zulks een kwaliteit, verplaats het dan naar ONZ ofzo.
Dat vind je kwaliteit? Dat bevestigd mijn sluitpost maar weer eens danquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef reetveter het volgende:
Nouhouuu, reeheeheemloohooof. Zulks een kwaliteit, verplaats het dan naar ONZ ofzo.
Ik vond het een goed topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef reetveter het volgende:
Als toch iedereen mod wordt.
Goed topic
Ik zag geen kritiek, alleen een KLB onwaardig nietszeggend kuttopic.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja, het is echt zo mods kunnen niet tegen kritiek. Als je een topic opent die helemaal niet aanvallend is ofzo en het is een beetje tegen de mods is het altijd slotje
De SC stroomt weer vol, en je weet mods/fa's zijn anti KLB-SCquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom krijgt iedereen er notes bij dan?
Hij had het verkeerde subforum uitgekozen, het was een geweldig ONZ topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag geen kritiek, alleen een KLB onwaardig nietszeggend kuttopic.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk sommige users eens naar zichzelf moeten gaan kijken, die notes en bans vallen niet voor nietsquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De SC stroomt weer vol, en je weet mods/fa's zijn anti KLB-SC
Nee hij legt in plaatjes uit wat zijn standpunt is, hij denkt tenminste aan de mensen die slecht zijn in lezen. Plaatjes kijken kan je al vanaf je 4e jaar ofzo. Dat is democratie aan iedereen denken!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsjah, tsjah daar heb je opzich een punt. Maar als het heel erg geweest was ok. Maar een kutje van een vrouw is toch niet zo erg? Om daar een ban voor te geven slaat natuurlijk in mijn ogen nergens opquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk sommige users eens naar zichzelf moeten gaan kijken, die notes en bans vallen niet voor niets
Ik wou het gister doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef reetveter het volgende:
TJA, ALS MIJN AANMELDING BIJ POWNED GEWOON VERWERKT WAS, DAN KON IK NU ZIEN WAARMO IK EEN NOTE HAD. WEET JE WAT, IK GA GEWOON 4,50 VERNEUKEN (please geef me nu geen maandban) ZODAT IK KAN KIJKEN WAAR HET NU WEER OVER GAAT.
Ich habe es nicht gewusst.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk sommige users eens naar zichzelf moeten gaan kijken, die notes en bans vallen niet voor niets
Ik heb goed gekeken en sommige van mijn bans zijn niet 100% gerechtvaardigdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Komt de drogreden B&Hquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah, tsjah daar heb je opzich een punt. Maar als het heel erg geweest was ok. Maar een kutje van een vrouw is toch niet zo erg? Om daar een ban voor te geven slaat natuurlijk in mijn ogen nergens op
een week gaat langzaam voorbij jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef behangplakker het volgende:
ewa deze boy heeft er al een tijd geen notes bij weet je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |