Ja, het is echt zo mods kunnen niet tegen kritiek. Als je een topic opent die helemaal niet aanvallend is ofzo en het is een beetje tegen de mods is het altijd slotjequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef reetveter het volgende:
Nouhouuu, reeheeheemloohooof. Zulks een kwaliteit, verplaats het dan naar ONZ ofzo.
Dat vind je kwaliteit? Dat bevestigd mijn sluitpost maar weer eens danquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef reetveter het volgende:
Nouhouuu, reeheeheemloohooof. Zulks een kwaliteit, verplaats het dan naar ONZ ofzo.
Ik vond het een goed topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef reetveter het volgende:
Als toch iedereen mod wordt.
Goed topic
Ik zag geen kritiek, alleen een KLB onwaardig nietszeggend kuttopic.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja, het is echt zo mods kunnen niet tegen kritiek. Als je een topic opent die helemaal niet aanvallend is ofzo en het is een beetje tegen de mods is het altijd slotje
De SC stroomt weer vol, en je weet mods/fa's zijn anti KLB-SCquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom krijgt iedereen er notes bij dan?
Hij had het verkeerde subforum uitgekozen, het was een geweldig ONZ topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag geen kritiek, alleen een KLB onwaardig nietszeggend kuttopic.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk sommige users eens naar zichzelf moeten gaan kijken, die notes en bans vallen niet voor nietsquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De SC stroomt weer vol, en je weet mods/fa's zijn anti KLB-SC
Nee hij legt in plaatjes uit wat zijn standpunt is, hij denkt tenminste aan de mensen die slecht zijn in lezen. Plaatjes kijken kan je al vanaf je 4e jaar ofzo. Dat is democratie aan iedereen denken!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsjah, tsjah daar heb je opzich een punt. Maar als het heel erg geweest was ok. Maar een kutje van een vrouw is toch niet zo erg? Om daar een ban voor te geven slaat natuurlijk in mijn ogen nergens opquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk sommige users eens naar zichzelf moeten gaan kijken, die notes en bans vallen niet voor niets
Ik wou het gister doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef reetveter het volgende:
TJA, ALS MIJN AANMELDING BIJ POWNED GEWOON VERWERKT WAS, DAN KON IK NU ZIEN WAARMO IK EEN NOTE HAD. WEET JE WAT, IK GA GEWOON 4,50 VERNEUKEN (please geef me nu geen maandban) ZODAT IK KAN KIJKEN WAAR HET NU WEER OVER GAAT.
Ich habe es nicht gewusst.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk sommige users eens naar zichzelf moeten gaan kijken, die notes en bans vallen niet voor niets
Ik heb goed gekeken en sommige van mijn bans zijn niet 100% gerechtvaardigdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Komt de drogreden B&Hquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah, tsjah daar heb je opzich een punt. Maar als het heel erg geweest was ok. Maar een kutje van een vrouw is toch niet zo erg? Om daar een ban voor te geven slaat natuurlijk in mijn ogen nergens op
een week gaat langzaam voorbij jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef behangplakker het volgende:
ewa deze boy heeft er al een tijd geen notes bij weet je
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
"Ah, alles is rustig"lol
Ah, niks teveel gezegd over dat slagveld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
Ah, het is weer tijd om de modjes uit te dagennou ik ben weg, kom dadelijk wel weer kijken naar het slagveld.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef reetveter het volgende:
TJA, ALS MIJN AANMELDING BIJ POWNED GEWOON VERWERKT WAS, DAN KON IK NU ZIEN WAARMO IK EEN NOTE HAD. WEET JE WAT, IK GA GEWOON 4,50 VERNEUKEN (please geef me nu geen maandban) ZODAT IK KAN KIJKEN WAAR HET NU WEER OVER GAAT.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, niks teveel gezegd over dat slagveld.
En wat voor weekquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een week gaat langzaam voorbij ja
Welnee, jullie dagen het zelf uit en dat weten jullie dondersgoed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De SC stroomt weer vol, en je weet mods/fa's zijn anti KLB-SC
Whehe, truequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, jullie dagen het zelf uit en dat weten jullie dondersgoed.
Precies, als je lief bent mag je best een foutje maken voor je gebanned wordt. Kijk maar naar mij, een prima user die weleens over de scheef gaat. Maar ik heb nog maar 1 ban gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm nee dat zie ik niet zo, als het hier niet zo'n dictatuur was is er niks aan de hand. Maarja sommige dingen zijn wel te erg. Maar soms maken ze een probleem van de kleinste dingen. Als je daar wat van zegt is het gelijk ban ze kunnen ook naar hunzelf kijken of ze wel goed gehandeld hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef Florian_ het volgende:
Vooruit, nog maar een keertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft een mooie fotoquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef Florian_ het volgende:
Vooruit, nog maar een keertje:
[ afbeelding ]
Die kontquote:[ afbeelding ]
Mod van R&P he, dat is anders.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef Devvie het volgende:
KLB-SC baggerusers die mod worden.. het moet niet gekker worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
lapo'en op de FPquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm nee dat zie ik niet zo, als het hier niet zo'n dictatuur was is er niks aan de hand. Maarja sommige dingen zijn wel te erg. Maar soms maken ze een probleem van de kleinste dingen. Als je daar wat van zegt is het gelijk ban ze kunnen ook naar hunzelf kijken of ze wel goed gehandeld hebben
1. Er word wel degelijk wat uitgedaagd, maar niet alles.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm nee dat zie ik niet zo, als het hier niet zo'n dictatuur was is er niks aan de hand. Maarja sommige dingen zijn wel te erg. Maar soms maken ze een probleem van de kleinste dingen. Als je daar wat van zegt is het gelijk ban ze kunnen ook naar hunzelf kijken of ze wel goed gehandeld hebben
Och, dat doen ze achter de schermen wel. Over het algemeen zijn de modjes en FA's meer dan redelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mod van R&P he, dat is anders.
Ben overigens wel benieuwd of ze daar ook slotjes gaat zetten met flauwe one-liners
ze zet daar helemaal niets.. ze zit alleen maar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mod is mod..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |