bouwkundequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Ik weet het niet meer![]()
Welke studie moet ik nou kiezen
Waar kun je alle open dagen zien van '09?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga zaterdag naar de open dag van Hogeschool Utrechtiemand die toevallig daar op school zit?
Aandachtsgeile kankerdebielen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
In dat forum userfoto's heb je ook zo'n topic: Meld hier je fotoboek update.
Ook zo kansloos.
http://www.schoolweb.nl volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kun je alle open dagen zien van '09?
kom je ook naar open dag van HU?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kun je alle open dagen zien van '09?
Dankjequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
http://www.schoolweb.nl volgens mij
WAT? BEN JIJ MODERATORquote:
Weet niet, ik kies open dagen uit om de dag ervoor naar de stad te gaan en uit te gaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
kom je ook naar open dag van HU?
Ik ken er een paar ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga zaterdag naar de open dag van Hogeschool Utrechtiemand die toevallig daar op school zit?
Hoeveel ik er krijg bedoel je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef bloodysunday het volgende:
Mods zijn vaak aandachtstrekkers, aandachtstrekkers zijn vaak Br33z4hs. Voor hoeveel breezers neuk jij Krentebol?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, ik kies open dagen uit om de dag ervoor naar de stad te gaan en uit te gaan
Ofterwel je bent hier binnenkort?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, ik kies open dagen uit om de dag ervoor naar de stad te gaan en uit te gaan
Ja ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
Hoezo nu weerquote:
Zit jij op de HU, of ga je naar de open dag ervan? Ik ga waarschijnlijk toch in Amsterdam studeren alleen wil toch even kijken daar. En ik weet nog steeds geen vervolgopleiding en over 2 maanden examensquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik.En nee, ik raad het je niet aan. Kankerschool.
Omdat plaatje van Kin Herauf je weetwelquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo nu weer? Die kerel kan ook niet tegen autoriteit he
Komt erop neerquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ofterwel je bent hier binnenkort?
Ontdekken ze ook wel op tijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat plaatje van Kin Herauf je weetwel
Ik zit op de HU.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zit jij op de HU, of ga je naar de open dag ervan? Ik ga waarschijnlijk toch in Amsterdam studeren alleen wil toch even kijken daar. En ik weet nog steeds geen vervolgopleiding en over 2 maanden examens
alle beroepsopleiding zijn een zooitjequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zit op de HU.Maargoed hbo is sowieso kut, in A'dam ook. Dus het maakt niet uit wat je kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |