Dat moet voor een pooierBK_102 toch wel te regelen zijn, oder nicht?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BK_102 het volgende:
Aangezien BK_102 een grote baas is hier, heeft hij ook een andere auto nodig (TS rijdt nu nog een Twingo, ja kom maar met die reacties).
Vanaf volgende week rij ik dus in een Alfa Romeo GTV V6 Turbo (Ferrari rood). Dus ik het thuis tegen mijn ouders vertellen, komt mijn moeder aan: "Oh je hebt dus een pooierbak gekocht ? Het enige wat je nog nodig hebt zijn 2 hoertjes achterin"
![]()
![]()
Klacht: Mensen die jaloers zijn op een mooie auto
Of familie met een eigen garagequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:24 schreef ColtZ40 het volgende:
De lokale alfa garage zal blij met je zijn.
Jij plankgas en ik met mijn grote teen op het gas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind die nieuwe twingo mooier dan die pooierbak van je
Ik heb geen autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Maakt niet uit gekkie. Hier op FOK! hebben we allemaal een veel dikkere auto dan de poster onder je. En ze gaan allemaal 250+, hebben 200+ PK, ze hebben een goeie baan, verdienen 4000 netto en de vrouwen willen dagelijks seks en zijn nog knapper dan een fotomodel.
Dus hey.
Maar toch zou ik liever die twingo hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:27 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Jij plankgas en ik met mijn grote teen op het gas.
Rijd ik je nog stront
Klacht:
Is wel duurder in benzine dan een twingo
Die vind ik mooier dan die ik denk dat hij bedoelt.quote:
Bijnaquote:
Klopt, die laatste GTV vind ik ook de lelijkste Alfa die de laatste jaren de weg op is gekomen eigenlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die vind ik mooier dan die ik denk dat hij bedoelt.
Gelukkig 1 iemand die me niet afzeiktquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
mooie keuze in auto TS en geniet ervan. uiteraard hebben vrouwen weinig verstand van autos dus je moeder kan je het niet kwalijk nemen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:33 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Gelukkig 3 iemand die me niet afzeikt
Grappig inderdaad dat sommige mensen denken dat vrouwen een mening hebben over auto's die telt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
mooie keuze in auto TS en geniet ervan. uiteraard hebben vrouwen weinig verstand van autos dus je moeder kan je het niet kwalijk nemen.
Ik vind hem wel vet. Waar rijd je moeder in? Zeker in een subaru:quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Bijna.
Deze:
[ afbeelding ]
Alleen een ander kenteken natuurlijk
Ik durf anders geen impreza te kopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Grappig inderdaad dat sommige mensen denken dat vrouwen een mening hebben over auto's die telt.
Weg met die ouders dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik durf anders geen impreza te kopen.Kom het huis dan niet meer in.
Wil je geen vriendin ? Je valt dus liever op mannen ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook niet zo'n stom ding.![]()
Je moeder is alvast 1. Heb je nog zusjes verder?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BK_102 het volgende:
"Oh je hebt dus een pooierbak gekocht ? Het enige wat je nog nodig hebt zijn 2 hoertjes achterin"
Ja 2 liter met airco.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Profesor het volgende:
Gave bak, USA import? die zijn namelijk voorzien van Airco.
Wat is de inhoud van de moter? 2 liter neem ik aan?
Beetje een dames-auto'tje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Bijna.
Deze:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je een andere hobby zoeken dan moderator. Je begint het zat te worden aan je reactie te zien.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Maakt niet uit gekkie. Hier op FOK! hebben we allemaal een veel dikkere auto dan de poster onder je. En ze gaan allemaal 250+, hebben 200+ PK, ze hebben een goeie baan, verdienen 4000 netto en de vrouwen willen dagelijks seks en zijn nog knapper dan een fotomodel.
Dus hey.
Oké, geluid van die V6 is echt perfect.. ..alles leer van binnen?quote:
Alfa.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Bijna.
Deze:
[ afbeelding ]
dus vanaf volgende week zit je moeder en je zusje achterin?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BK_102 het volgende:
Vanaf volgende week rij ik dus in een Alfa Romeo GTV V6 Turbo (Ferrari rood). Dus ik het thuis tegen mijn ouders vertellen, komt mijn moeder aan: "Oh je hebt dus een pooierbak gekocht ? Het enige wat je nog nodig hebt zijn 2 hoertjes achterin"
Boswachter, vriend, als je dit topic helemaal had gelezen dan wist je dat er voor mij weinig kosten zijn. Althans een heeeeeel stuk goedkoperquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alfa.
Succes met de reparatiekosten gast
Waarom post je dan een plaatje van een A4 Avant?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
De mooiste auto vindt ik toch:
audi a6 avant zwart met zilvere rantjes
[ afbeelding ]
Da's geen pooierbak...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BK_102 het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Waarom post je dan een plaatje van een A4 Avant?
of TS is kapper.quote:
Jaloers dat je moeder en zusjes voor hoer spelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Boswachter, vriend, als je dit topic helemaal had gelezen dan wist je dat er voor mij weinig kosten zijn. Althans een heeeeeel stuk goedkoper
@wise
Jaloersgeef maar toe.
Die kleurquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Da's geen pooierbak...
DIT is een pooierbak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel een mooie auto.quote:
Wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Waarom post je dan een plaatje van een A4 Avant?
Mensen die dat een pooierbak noemen weten niet wat een pooierbak is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Bijna.
Deze:
/carequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik me rijbewijs heb koop ik een lada 4x4
[ afbeelding ]
of een renault 5 gt turbo:
[ afbeelding ]
quote:
Hij is vreselijk lelijk, maar heb er eens in gereden op Sicilie, was echt niet verkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
En om het helemaal compleet te maken:
een hoerenbak:
[ afbeelding ]
rantjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
De mooiste auto vindt ik toch:
audi a6 avant zwart met zilvere rantjes
[ afbeelding ]
Maar je weet niet dat ik alleen mijn Twingo hoef in te ruilen voor die Alfaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef perezoso het volgende:
Gun mensen best een mooie auto maar ik vind dit niet echt mooi, beetje rare vorm en lelijk kontje, nu gaat het nog wel maar zo'n model verjaard snel qua looks.
De 1e 50% v/d auto ziet er nog wel aardig uit maar vanaf de autospiegel wordt 't ganz lelijk, althans mijn mening. Denk dat je met dat geld wel iets stijlvollers kan kopen.
[ afbeelding ]
Renaultquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:29 schreef AlligatorNL het volgende:
Alfa is een heel mooi merk maar DIE KONT! Is godverdomme een kruizing tussen een megane en een chevy.
/signed, daarom is die achterkant zo graf lelijkquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:32 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
/signed, daarom is die achterkant zo graf lelijk
Mensen die een Alfa Romeo mooi noemenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BK_102 het volgende:
Klacht: Mensen die jaloers zijn op een mooie auto
Vicky Pollardquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef perezoso het volgende:
Gun mensen best een mooie auto maar ik vind dit niet echt mooi, beetje rare vorm en lelijk kontje, nu gaat het nog wel maar zo'n model verjaard snel qua looks.
De 1e 50% v/d auto ziet er nog wel aardig uit maar vanaf de autospiegel wordt 't ganz lelijk, althans mijn mening. Denk dat je met dat geld wel iets stijlvollers kan kopen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |