/carequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik me rijbewijs heb koop ik een lada 4x4
[ afbeelding ]
of een renault 5 gt turbo:
[ afbeelding ]
quote:
Hij is vreselijk lelijk, maar heb er eens in gereden op Sicilie, was echt niet verkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
En om het helemaal compleet te maken:
een hoerenbak:
[ afbeelding ]
rantjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
De mooiste auto vindt ik toch:
audi a6 avant zwart met zilvere rantjes
[ afbeelding ]
Maar je weet niet dat ik alleen mijn Twingo hoef in te ruilen voor die Alfaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef perezoso het volgende:
Gun mensen best een mooie auto maar ik vind dit niet echt mooi, beetje rare vorm en lelijk kontje, nu gaat het nog wel maar zo'n model verjaard snel qua looks.
De 1e 50% v/d auto ziet er nog wel aardig uit maar vanaf de autospiegel wordt 't ganz lelijk, althans mijn mening. Denk dat je met dat geld wel iets stijlvollers kan kopen.
[ afbeelding ]
Renaultquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:29 schreef AlligatorNL het volgende:
Alfa is een heel mooi merk maar DIE KONT! Is godverdomme een kruizing tussen een megane en een chevy.
/signed, daarom is die achterkant zo graf lelijkquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:32 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
/signed, daarom is die achterkant zo graf lelijk
Mensen die een Alfa Romeo mooi noemenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BK_102 het volgende:
Klacht: Mensen die jaloers zijn op een mooie auto
Vicky Pollardquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef perezoso het volgende:
Gun mensen best een mooie auto maar ik vind dit niet echt mooi, beetje rare vorm en lelijk kontje, nu gaat het nog wel maar zo'n model verjaard snel qua looks.
De 1e 50% v/d auto ziet er nog wel aardig uit maar vanaf de autospiegel wordt 't ganz lelijk, althans mijn mening. Denk dat je met dat geld wel iets stijlvollers kan kopen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |