Grappig inderdaad dat sommige mensen denken dat vrouwen een mening hebben over auto's die telt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
mooie keuze in auto TS en geniet ervan. uiteraard hebben vrouwen weinig verstand van autos dus je moeder kan je het niet kwalijk nemen.
Ik vind hem wel vet. Waar rijd je moeder in? Zeker in een subaru:quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Bijna.
Deze:
[ afbeelding ]
Alleen een ander kenteken natuurlijk
Ik durf anders geen impreza te kopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Grappig inderdaad dat sommige mensen denken dat vrouwen een mening hebben over auto's die telt.
Weg met die ouders dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik durf anders geen impreza te kopen.Kom het huis dan niet meer in.
Wil je geen vriendin ? Je valt dus liever op mannen ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook niet zo'n stom ding.![]()
Je moeder is alvast 1. Heb je nog zusjes verder?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BK_102 het volgende:
"Oh je hebt dus een pooierbak gekocht ? Het enige wat je nog nodig hebt zijn 2 hoertjes achterin"
Ja 2 liter met airco.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Profesor het volgende:
Gave bak, USA import? die zijn namelijk voorzien van Airco.
Wat is de inhoud van de moter? 2 liter neem ik aan?
Beetje een dames-auto'tje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Bijna.
Deze:
[ afbeelding ]
Alleen een ander kenteken natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |